Angående denna ring

DeletedUser

Guest
Föreställ dig att du är i mitten då. Ser du nackdelarna då? :)

Ser bara fördelar, är optimist :)

Skulle jag varit i mitten hade jag sett ännu fler fördelar, fler att adla helt enkelt, mitt läge jag ligger i nu ser jag inte allt för mkt folk =)
 

DeletedUser

Guest
Själv så vill jag ha en omstart, för att jag bygde fell i från början.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det är klart ringen ska vara kvar!! :)

Ni som är emot får väll helt enkelt anpassa er:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det kan gått vara kvar.. tänk bara vilka olika taktiker alla ledare kommer komma på med denna fina ring :D
 

DeletedUser

Guest
Men vad har då allianser för mening, om man inte kan assistera andra utanför stammen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Men vad har då allianser för mening, om man inte kan assistera andra utanför stammen?:confused:


Har inte du frågat det i typ 5 olika trådar? Och jag tror att i varje tråd har någon sagt att det tillhör inte topic.. :p

Om du kan koppla Denna trådens namn "Angående denna ring"

Till : "Varför är det lönt att ha allianser"

Så måste jag ge dig en applåd :D
 

DeletedUser

Guest
Har inte du frågat det i typ 5 olika trådar? Och jag tror att i varje tråd har någon sagt att det tillhör inte topic.. :p

Om du kan koppla Denna trådens namn "Angående denna ring"

Till : "Varför är det lönt att ha allianser"

Så måste jag ge dig en applåd :D

väl sagt spammare är jobbiga... utom jag då :D
 

DeletedUser

Guest
Jag håppas att överaskningen som kommer nån gång nästa vecka är att vallgraven fylls:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehehehehe!!!!
Har nu gått igenom hela tråden och det är bara att gratulera TW-teamet till en smashhit med vallgraven. Tror detta kan utveckla sig till värsta såpoperan.

Vem har sagt att det är svårare att gå från den inre klumpen till den yttre ringen? Precis lika jobbigt att göra promenaden från den yttre ringen till klumpen i mitten. :p
 

DeletedUser

Guest
Saken är ju den att det är en fördel att ligga utanför eftersom man då kan växa utåt om man vill, det är däremot en annan sak i mitten eftersom det aldrig kommer komma nya byar där..
 

DeletedUser

Guest
Vallgraven

Själv tycker jag vallgraven ska bli intressant. Vill inte att den ska fyllas igen men den kunde minskats ner en aning. Visst det är ett extra skydd osv men för att skicka attacker över där kommer de krävas flera gånger mer trupper än vanligt då alla kommer vara där med assistans innan trupperna hunnit halvvägs.

Tycker ett 3h avstånd hade varit lagom. 4-5 rutor kanske. runt där.

Wallin har rätt också då kärnan just nu är liten och de kommer bli trångt. Det blir inte samma spel för dom på insidan som utsidan.

Men som alla andra säger också. det ska bli intressant med ändring.

En bra ledare ska inte komma på en taktik o köra gärnet på den i alla världar.
Man måste kunna anpassa sig och förändra taktiker men fortfarande ha en bra taktik för att vara en bra ledare IMO ^_^
 

DeletedUser

Guest
tror det kan bli kul och se vem som adlar igenom ringen först :)
 

DeletedUser

Guest
Bättre på insidan, alla ligger så nära varann och då blir det mer farming, mitt läge suger verkligen.
 

DeletedUser

Guest
mitt läge är rätt okej, men mkt ninjas omkring mej, men jag kommer inte ge mig!!!!
 

DeletedUser

Guest
off-toppic:
hehe kan inte se en enda ninjas breve dig men ifall du vill så kan du ge mig din största by så har du iaf en där;).

on-toppic:
även jag tycker det kan bli kul å se vad denna ring kan åstakomma för svårigheter och se spelare utveklas i tänkandet av planeringar + anfall :D.


p.s detta va mitt första inlägg i det almänna forumet så vad tycks skötte jag mig bra ? ;)
 
Topp