Angående denna ring

DeletedUser

Guest
Kom igen nu admins - inte dags att fixa denna s.k "ringen"? Ni vet lika mycket som oss andra att den där ringen bara kommer förstöra för dom stammar inne i ringen förr eller senare.

För att expandera till andra sidan av ringen kmr man behöva skicka adels i flera timmar, låter det rättvist? Varför inte flytta ihop hela världen eller fylla gapet där med övergivna/barbar byar? Något måste ni göra för annars är denna världen åt helvete. Bättre att fixa det nu när världen är relativt ny än att vänta tills folk har massor av poäng osv.

Fixa detta misstag nu!
 

DeletedUser

Guest
Tycker ringen ska vara kvar, lättare att orientera sig då :p . + att det ger lite omväxling och lite nya taktiker.
 

DeletedUser

Guest
Trevlig

Okay alla får säga sina åsikter men jag tycker det är skithäftigt :D

Tänk vad bra vi säger såhär Wallin016 den stam du representera har valt en bredgrad ex. sydväst ni ligger alltid bland dom främsta ni är kända för det.Så vet ni att när den nya världen öppnas så befinner ni er här och ex. cccp eller någon annan framstående stam valt Nordväst ni är allierad redan ifrån början ni skall jobba er emot varandra alla dessa småstammar kommer ju inte ha en chans därför tycker jag detta är en skitbra ide Bra jobbat Admin:)
 

DeletedUser

Guest
Gillar inte heller ringen, skulle gärna se att den fylldes i på ett eller annat sätt, men det är bara min högst personliga åsikt :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med Wallin, stammarna i mitten har ju en sjukt stor nackdel! Antingen måste ringen fyllas på eller så måste man skapa nya ringar med jämna mellanrum såd et är lika för alla och det inser ju vem som helst att det bara kommer bli knas
 

DeletedUser

Guest
flytta alla byar så dom täcker upp ringen?... Om det ens går
 

DeletedUser

Guest
Okay alla får säga sina åsikter men jag tycker det är skithäftigt :D

Tänk vad bra vi säger såhär Wallin016 den stam du representera har valt en bredgrad ex. sydväst ni ligger alltid bland dom främsta ni är kända för det.Så vet ni att när den nya världen öppnas så befinner ni er här och ex. cccp eller någon annan framstående stam valt Nordväst ni är allierad redan ifrån början ni skall jobba er emot varandra alla dessa småstammar kommer ju inte ha en chans därför tycker jag detta är en skitbra ide Bra jobbat Admin:)

Hur fan gör det saken bättre att vi har en MINDRE yta att arbeta på? Sen när den ytan är slut måste man jobba sig utåt vilket kommer bli en stor nackdel då adeln måste färdas i mer timmar än vad den skulle fått annars.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig Wallin, men lär nog dröja tills hela kärnan ägs av ett fåtal stammar :p
 

loveamelia

New Member
Reaktionspoäng
0
Idioti och ha en vallgrav kvar.. bort med tjaffset fort nu! skitsne varje gång man ser den, bor utanför som en jävla outsider.
 

DeletedUser

Guest
För SPRITs del kan vallgraven gärna ligga där, men den ser fel ut och jag håller ju nästan alltid med monte :p
Bort med vallgraven.
 

DeletedUser

Guest
tycker att vallgraven ska vara där, då kan det ligga lite prestige i att ha en by där.
vist det blir svårare för stammen men ingen tvingar er att vara i ringen

vill man inte ha en by där så ä det bara att börja om

och klaga inte för att spelet blir lite anorlund och svårare det är ju bra med variation.
 

DeletedUser

Guest
Ändrade mig så sant så ta bort skiten :) Tur man kan skriva att man har fel oxå
 

DeletedUser

Guest
enda sättet att ta bort den är att starta om servern. eller att vi manuelt skulle flytta alla byar utanför in och det skulle ta ett par veckor. tror inte ni skulle vilja ha en omstart av servern och vi har inte tiden att sitta och flytta byar manuelt. då det just nu inte finns något verktyg för oss att göra detta automatiskt.
 

DeletedUser

Guest
enda sättet att ta bort den är att starta om servern. eller att vi manuelt skulle flytta alla byar utanför in och det skulle ta ett par veckor. tror inte ni skulle vilja ha en omstart av servern och vi har inte tiden att sitta och flytta byar manuelt. då det just nu inte finns något verktyg för oss att göra detta automatiskt.

Skitbra gjort. Ni har förstört hela världen pga eran ide om att göra en jävla vallgrav. Skitbra, verkligen!

Nu har dom utanför vallgraven ett stort övertag.. fyfan, och detta betalar man för..
 

DeletedUser

Guest
ingen tvingar dig att betala!

och om man inte vill vara i ringen är det ju bara att starta om så gnäll inte
 

DeletedUser

Guest
ingen tvingar dig att betala!

och om man inte vill vara i ringen är det ju bara att starta om så gnäll inte

Så enligt dig så ska jag behöva starta om för att det ska bli rättvist, hör du ens hur det låter?

Aldrig förut har jag hört talas om en värld där det finns en vallgrav, vill du veta varför?

FÖR DET SUGER.
 

DeletedUser

Guest
låter det dummt?

om du tycker att du får ett övertag om du är utanför vallgraven så är bväll det bästa du kan göra att ha en by där eller?
 
Topp