Angående denna ring

DeletedUser

Guest
Bah förr eller senare kommer spelarna inom ringen behöva gå utanför, då är de bra om moderatorna redan har placerat ut barbarian byar som hunnit växa till sig där.

Jovisst höjer ringen spänningen inne i ringen men allting har sin gräns, spelarna utanför kan ju glida igenom spelet på silverfat bara för att de började på världen senare än oss andra.

Dessutom måste de känna sig rätt utanför när de inte kan söka sig till de stora stammarna som befinner sig inom cirkeln.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
int vårt fel att eliten starta senare...

alla käftar om att de är så dåligt me ringen, tänk positivt - man kan int fly :D
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att cirkeln ger stammarna i mitten ett stort övertag! När en stam har tagit över alla byarna, som också ligger väldigt mycket tätare i mitten än utanför så är dom så gott som oöverinnerliga!
 

DeletedUser

Guest
En stam är mycket mer sammanhållen i mitten, om man är i ringen blir man utspridd istället.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att cirkeln ger stammarna i mitten ett stort övertag! När en stam har tagit över alla byarna, som också ligger väldigt mycket tätare i mitten än utanför så är dom så gott som oöverinnerliga!

Vad gör de sen då? Leker i sina byar i mitten medan de utanför fortsätter att växa?
 

DeletedUser

Guest
Dom skickar adelståg till mindre stammar och mindre spelare utanför mitten ;)
då har dom redan en säker bas som ger dom skydd och guld mynt för adelsmän :D
 

DeletedUser

Guest
haha
Jag har inte kommit så långnt att jag fått det än :p
Men vilket fall som helst så används det till samma sak :cool:
 
Topp