Allsvenskan lagen i våra hjärtan

DeletedUser

Guest
Åhhhh snap:) AIK vs IFK enkel match, man älskar nästan ifk i gemförelse med aik. HATA ÄCKLIGA SOLNA TATTARE!!!

GAIS<3

Gillar visserligen inte AIK. Men jag hatar särskrivningar, hur svårt är det att läsa igenom det du skriver innan du postar!? Sen är det jämförelse, inte gemförelse.
 

DeletedUser

Guest
Gillar visserligen inte AIK. Men jag hatar särskrivningar, hur svårt är det att läsa igenom det du skriver innan du postar!? Sen är det jämförelse, inte gemförelse.

Wow. Då man egentligen inte skall kommentera hur någon annan skriver/stavar eller hur fan dom nu vill ha sin meningsuppbyggnad spelar väl ingen roll i en tråd som handlar om Allsvenskan? Sen att man skrev lite snabbt o inte kollade hur man stavade är inte hela världen,eller?

Det är inte ett dugg svårt att kolla igenom de man skriver men man kanske inte alltid har tid med det, då jag hade lite ont om tid precis då.

Om jag nu kan få din gudomliga förlåtelse för min så illa timade särskrivning så ber jag verkligen om den *Host not*

Kan absolut inte bry mig mindre ifall du tycker att ja skriver kasst, för denna tråden handlar inte om hur bra alla e på att skriva utan den handlar om FOTBOLL!!! Så håll dig till ämnet:)
 

DeletedUser

Guest
Jag trodde sittplatser var negativr? Jävla slipsnisse, gå och dö.
F.ö, nej ni har inte bästa klacken.

Euhm, vänta här nu.

Är man en slipsnisse om man väljer att sitta istället för att stå? Du vet vissa gillar att i stilla ro kunna njuta av matchen med en kaffe i handen som inte skvalpar ut på momangen.

... Det var bara en objektiv analys ... själv föredrar man ståplats men det kanske inte Bengt, 75 år gör.

Att Söderstadion är konstruerad av byggnadsställningar är en annan femma.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Euhm, vänta här nu.

Är man en slipsnisse om man väljer att sitta istället för att stå? Du vet vissa gillar att i stilla ro kunna njuta av matchen med en kaffe i handen som inte skvalpar ut på momangen.

... Det var bara en objektiv analys ... själv föredrar man ståplats men det kanske inte Bengt, 75 år gör.

Att Söderstadion är konstruerad av byggnadsställningar är en annan femma.

Brukar finnas speciella sektioner av slipsnissar också, men ja. "Riktiga" fans kan hålla till vid sittplatserna också.

ja emn vafan, bönder måste ju ha tur ibland också..
men det var skit, såg förrut att syrianska vann mot AIK med 3-0 så de var itne heller bra

Syrianska vann inte mot AIK med 3-0.
Aik skämde ut sig genom en skandal och fick därav en förlust.

Förövrigt, när ett lag vinner med 3-0 (såsom ÅFF gjorde) så är det inte tur.
 

DeletedUser

Guest
Brukar finnas speciella sektioner av slipsnissar också, men ja. "Riktiga" fans kan hålla till vid sittplatserna också.



Syrianska vann inte mot AIK med 3-0.
Aik skämde ut sig genom en skandal och fick därav en förlust.

Förövrigt, när ett lag vinner med 3-0 (såsom ÅFF gjorde) så är det inte tur.

Jovisst gör det! "Mazarinläktaren" är ju Råsundas ... men det är oftast förbundsmänniskor osv som sitter där.
 
Topp