Allsvenskan lagen i våra hjärtan

DeletedUser

Guest
Ahahaha jag döööööör, detta måste vara forumets roligaste tråd. Folk sitter på allvar och diskuterar frima prylar som om det vore sverigescenen!
Keep up the good work era hårdingar!
 

DeletedUser

Guest
Ahahaha jag döööööör, detta måste vara forumets roligaste tråd. Folk sitter på allvar och diskuterar frima prylar som om det vore sverigescenen!
Keep up the good work era hårdingar!

Sverigescenen? vad är det? Har bara hört talas om Sagoscenen
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Och? Jag får väl skriva vad jag känner för i Allsvenska tråden va? Kanske inte snackade med nån av er då jag inte citerade nån.

Att hoppa in i en diskussion på det sättet kan liknas vid att jag skriver "Jag gillar Knight" när det är krig mellan DH och -SK-.
 

DeletedUser

Guest
well, så fort ni vinner en match så börjar ni sjunga om SM-Guld, fast ni aldrig kmr vinna ett. Och tack vare gnägget så kommer pyroteknik aldrig bli tillåtet.

Ååheej! Senast var 2009 så hur du fick fram slutsatsen aldrig vet jag inte men det jag vet är att du min vän, är dum i huvudet.
Btw, gnaget är dom enda som använder pyro ... återigen, hur dum är du?

--

1.AIK
2.Bp
3.vasalund
4.hifdif

:D
 

DeletedUser

Guest
Ahahaha jag döööööör, detta måste vara forumets roligaste tråd. Folk sitter på allvar och diskuterar frima prylar som om det vore sverigescenen!
Keep up the good work era hårdingar!

Kanske har missat det, men jag har inte sett något firmasnack? Snarare diskussion av supporterkultur och det är ju något helt annat.
 

DeletedUser

Guest
Ååheej! Senast var 2009 så hur du fick fram slutsatsen aldrig vet jag inte men det jag vet är att du min vän, är dum i huvudet.
Btw, gnaget är dom enda som använder pyro ... återigen, hur dum är du?


Det är de jag menar, det tar AIK 11 år att vinna ett SM-Guld ;) , och AIK är för dåliga för att försvara de. T.om dom sämsta mästarna i Nordeuropa's historia.
Vi använder pyro ofta, iomed att det har vart diskussion om att pyro kanske ska bli tillåtet så kan vi tacka gnägget och syrianska för att det ALDRIG kommer bli tillåtet nu, iomed pinsamma gnägget gjort bort sig återigen.
 

DeletedUser

Guest
Kanske har missat det, men jag har inte sett något firmasnack? Snarare diskussion av supporterkultur och det är ju något helt annat.

Du har då missat stor källa till glädje och skratt men givmild som jag är så delar jag med mig av ett av trådens guldkorn.

Kom inte och snacka skit för fan, vi var uppe med ca 70 pers och lyckades ta oss genom tunnelbanan till er utan en enda polis i följe. Vi kommer till engelen (eller vad puben hette) där har polisen gjort en fet mur och ni är på insidan puben och vill ut, det gick sådär. några stycken 15-20 kanske, kommer ut och försöker sig på ett box slutar dock i att benen läggs på ryggen för er. Sen blir vi ivägfösta av polisen och splittras även därefter så kom fan inte och snacka om saker du inte vet.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är de jag menar, det tar AIK 11 år att vinna ett SM-Guld ;) , och AIK är för dåliga för att försvara de. T.om dom sämsta mästarna i Nordeuropa's historia.
Vi använder pyro ofta, iomed att det har vart diskussion om att pyro kanske ska bli tillåtet så kan vi tacka gnägget och syrianska för att det ALDRIG kommer bli tillåtet nu, iomed pinsamma gnägget gjort bort sig återigen.

Ni har också bidragit till det tyvärr.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Som jag sagt väldigt många gånger, att använda hjärnan är inget för svenskar.

Låt oss tänka lite :

13 850
6 823
4 528
4 147
3 936
3 626
3 471
3 153


ledtråd 2 : Matcher

Ledtråd 3 : Visar AJK's s.k " vi är överallt "

så vad kan det handla om Sherlock?

Antalet sålda korvar per säsong de senaste 8 åren?
 

DeletedUser

Guest
Att hoppa in i en diskussion på det sättet kan liknas vid att jag skriver "Jag gillar Knight" när det är krig mellan DH och -SK-.

Är du seriös? Vad försöker du med? Sitta framför internet
och vara rolig? Säger vad jag tycker och jag hoppar inte in i Diskussionen direkt .. Låt mig
säga vad jag vill istället för kommentera hela tiden, tack. Eller läs inte mina kommentarer
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är du seriös? Vad försöker du med? Sitta framför internet
och vara rolig? Säger vad jag tycker och jag hoppar inte in i Diskussionen direkt .. Låt mig
säga vad jag vill istället för kommentera hela tiden, tack. Eller läs inte mina kommentarer

Jag behöver inte ens försöka. ;)
Ska du säga förövrigt, du som sitter och horar ner alla dina trådar med ditt spam.

Ska jag låta dig säga vad du vill istället för att kommentera själv? Nej tack, den dealen är rent åt helvete.
Snarare så att jag kommenterar dina idiotiska små tankar.
 

DeletedUser

Guest
Det är de jag menar, det tar AIK 11 år att vinna ett SM-Guld ;) , och AIK är för dåliga för att försvara de. T.om dom sämsta mästarna i Nordeuropa's historia.
Vi använder pyro ofta, iomed att det har vart diskussion om att pyro kanske ska bli tillåtet så kan vi tacka gnägget och syrianska för att det ALDRIG kommer bli tillåtet nu, iomed pinsamma gnägget gjort bort sig återigen.

Jo, för den personen som kastade "vad det nu var", reprensenterar ju VERKLIGEN AIK! Du framstår ju som dummare o dummare hela tiden just nu, du borde hålla tyst för att inte göra bort dig allt för mycket.

Förresten kan du få äta upp det där med 11 år, vem vet när djurgårn vinner nästa guld ... inte är det iår iaf. :D
 

DeletedUser

Guest
Du har då missat stor källa till glädje och skratt men givmild som jag är så delar jag med mig av ett av trådens guldkorn.

Oj den hade jag missat, var nåra sidor bak så jag skyller på det.^^

Förresten håller jag med dig, firmor borde inte få existera, men det är nog omöjligt vad det verkar.
 

DeletedUser

Guest
Jag behöver inte ens försöka. ;)
Ska du säga förövrigt, du som sitter och horar ner alla dina trådar med ditt spam.

Ska jag låta dig säga vad du vill istället för att kommentera själv? Nej tack, den dealen är rent åt helvete.
Snarare så att jag kommenterar dina idiotiska små tankar.

Spammar? Njaeaeae, inte riktigt. Så nu är mina tankar idiotiska
också va, bevisar väl hur omogen du är som sitter framför datorn och skriver att jag har idiotiska tankar...
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag sagt väldigt många gånger, att använda hjärnan är inget för svenskar.

Låt oss tänka lite :

13 850
6 823
4 528
4 147
3 936
3 626
3 471
3 153


ledtråd 2 : Matcher

Ledtråd 3 : Visar AJK's s.k " vi är överallt "

så vad kan det handla om Sherlock?

Gör du det omedvetet eller anstränger du dig för att framstå som en idiot?
 
Topp