Allsvenskan lagen i våra hjärtan

DeletedUser

Guest
En tråd om AS och dagens matcher, känner jag måste snacka av mej Djurgårdarna. Trodde stenhårt på er mot de grönsvarta.

Mitt hjärta blöder, min själ sörjer över DIFs insats idag, ni skulle ha vunnit, jag hade sett det framför mig, hur sjölunda hade avgjort och därmed spelat på er så förlorar ´jag på ert spel. Hade räknat med er i år med de finska landslags spelarna bör ni krossa GAIS, nu sprack min lången med chans till 3k, det blöder rejält. :(

Det var inte det värsta, för det var när jag läste om Makgrillarnas dominns i AS, de leder serien och är bäst, förra säsongen var det BKH som ledde serien, i år GAIS...

Det är bara inse ett hjärta är skadat, ett stort sår som blöder, det är ett tecken om jordens undergång närmar sig.

IFK ränderna går ur oss, ränderna förtvinnar med de resultaten, livet är bra surt. Ett glatt liv på 90-talet ej lika glatt längre på 00-talet. Det är en själslig död som inträffat, HIF igår ett helsikes mål A.G gör. En pinne hade varit ett bra resultat mot HIF, nu blev det en djup depression efter slut signalen.

Mitt hjärta är tomt, det finns ingen återvändå från denna svåra bottenstrid, detta var inte vad laget eller supporters hade önskat av inleledningen. 02 dansades det lina, inte en gång till. Det gör mig ont i själen och uppleva det igen, vi får sikta på en säker 12e plats i årets serie och se över senior truppen till nästa år.
 
Senast redigerad av en moderator:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alltid skönt när ett rivaliserande Stockholmslag förlorar.
JUST IDAG ÄR JAG STARK
 

DeletedUser

Guest
HIF, GAIS och Malmö. Låter som en bra toppstrid. Ni andra kan ju typ gå o vänta på nästa år.
 

DeletedUser

Guest
Tänk om GAIS vinner Allsvenskan i år, är det någon som spelat på de som vinnare i årets AS?

Kanske kan bli en slant ifall de vinner, om lagt en sant tidigt på dem..
 

DeletedUser

Guest
När GAIS tappar Wanderson kommer de sjunka långt lååångt ner. Samtidigt så har de inte mött de bästa lagen än. Men även jag är imponerad a deras inledning :)
 

DeletedUser

Guest
När GAIS tappar Wanderson kommer de sjunka långt lååångt ner. Samtidigt så har de inte mött de bästa lagen än. Men även jag är imponerad a deras inledning :)

Om du såg matchen igår så såg du att Wanderson inte alls var lika bra som han varit tidigare matcher, och ändå vänder GAIS och vinner. Klart det kommer bli ett tomrum efter Wanderson när han försvinner, men GAIS har fortfarande en stark trupp.
 

DeletedUser

Guest
Om du såg matchen igår så såg du att Wanderson inte alls var lika bra som han varit tidigare matcher, och ändå vänder GAIS och vinner. Klart det kommer bli ett tomrum efter Wanderson när han försvinner, men GAIS har fortfarande en stark trupp.

Håller med. Men nu är ju Santos skadad, Wanderson försvinner sen och får man en skada på en till nyckelspelare kan de få det svårt. De har en bra första elva. Men på bänken är man verkligen inte ens i närheten av MFF, HIF och Elfsborg.
 

DeletedUser

Guest
Ett DIF som har stora delar av laget skadat kommer med Junisar på bänken, så fan förväntar sig folk att DIF ska göra? Vinna?, shiit. Så fort jag såg truppen visste jag de skulle bli jämn match. Roliga är att alla förväntar sig att laget ska vinna match efter match. Vi är inte Barca, vi är DIF! :/
 

DeletedUser

Guest
Ett DIF som har stora delar av laget skadat kommer med Junisar på bänken, så fan förväntar sig folk att DIF ska göra? Vinna?, shiit. Så fort jag såg truppen visste jag de skulle bli jämn match. Roliga är att alla förväntar sig att laget ska vinna match efter match. Vi är inte Barca, vi är DIF! :/

Ingen förväntade sig att DIF skulle slå GAIS. Ni är DIF, inte barca.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ett DIF som har stora delar av laget skadat kommer med Junisar på bänken, så fan förväntar sig folk att DIF ska göra? Vinna?, shiit. Så fort jag såg truppen visste jag de skulle bli jämn match. Roliga är att alla förväntar sig att laget ska vinna match efter match. Vi är inte Barca, vi är DIF! :/

Ingen förväntar sig någonting av DIF mer än att ni ska vinna över Trelleborg..typ.
 

DeletedUser

Guest
Euhm, det har gått 3 omgångar (4 för vissa dåja), känns som rätt mycket kan hända. ;)

GAIS kommer inte vinna, det är något som är säkert, lag som GAIS har en bra trupp som kan få till det under en period men sen kommer en stor dipp poängmässigt. Så de räcker inte hela vägen, o de vet ni.
 

DeletedUser

Guest
IFK! Men destuvärre har dom inte kört så bra D:

Kan erkänna att de borde ha tagit poäng, spelmässigt har de inte varit katastrof, men någon poäng har de inte tagit endå, skumt ... ingn matchavgörare kanske ( kom in släpandes med bögens bror nu tack :D )
 
Topp