Allsvenskan 2011

Vilka vinner? Go!


  • Totalt antal röstare
    107

DeletedUser

Guest
Vi får väl se i slutet av säsongen och du kommer ha fel :p
 

DeletedUser

Guest
Det är 0.8 gånger pengarna på AIK vinner publikligan iallafall. :D

Såg ni GAIS? 4-0, inte illa. Som vanligt gör Wanderson mål.
 

DeletedUser

Guest
Jävligt intressant tråd detta med hög potential, kan vi inte alla försöka hålla nivån uppe blir detta "the thread of the year" helt klart. Alltså behöver väl inte alla kasta ur sig saker som "LANDSKRONA ÄR BÄST I VÄRLDEN!!!11Oneoneone", typ. :D
 

DeletedUser

Guest
Intressant att Trelleborg är tippat att hamna på 15e plats av experter och dessutom förlorar mot GAIS som är relativt kassa med 4-0.

Sluta vara ett cp, haroo.

Du såg inte matchen. GAIS är inte relativt kassa i år. Trelleborg kom 5:a förra året och har börjat med två bortamatcher, men något topplag blir de inte i år.
 

DeletedUser

Guest
Alla som röstade på IFK Göteborg kan byta till något annat lag nu.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sluta vara ett cp, haroo.

Du såg inte matchen. GAIS är inte relativt kassa i år. Trelleborg kom 5:a förra året och har börjat med två bortamatcher, men något topplag blir de inte i år.

Allting är relativt och jo, jag såg halva matchen. Jag tippar att de slutar på en kvalplats. Men ni gjorde en väldigt bra match idag. :)
De är inte såpass dåliga som Gefle men inte heller såpass bra som Malmö. Ett typiskt mittenlag egentligen, precis som Häcken och Djurgården t.ex. Dock har ni Wanderson och hans anfallskollega (som jag inte minns namnet på i skrivande stund ;))
Trelleborg måste nog vara ett av de sämre lagen i år. Jag utgick inte efter årets tabell då jag inte vet hur den ser ut.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Allting är relativt och jo, jag såg halva matchen. Jag tippar att de slutar på en kvalplats. Men ni gjorde en väldigt bra match idag. :)
De är inte såpass dåliga som Gefle men inte heller såpass bra som Malmö. Ett typiskt mittenlag egentligen, precis som Häcken och Djurgården t.ex. Dock har ni Wanderson och hans anfallskollega (som jag inte minns namnet på i skrivande stund ;))
Trelleborg måste nog vara ett av de sämre lagen i år. Jag utgick inte efter årets tabell då jag inte vet hur den ser ut.

Såpass dåliga som Gefle. Huh?

Hade Gefle haft Malmös trupp hade de spelat i CL. De har hållt sig kvar i Allsvenskan i 7 säsonger nu, utan någon som helst ekonomi och fruktansvärt dålig trupp i jämförelse mot andra lag (Undantag lirare som Oremo, Jawo, Orlov, Gerndt, Theorin osv...). De spelar inte den vackraste fotbollen på planeten om man säger så. Men de har en fotbollsfilosofi och de följer den, och till synes ger det resultat.

Och vad går tabellen efter? Hörde jag ordet:
-Resultat?

(Spelar i klubben så kanske därför jag är lite partisk :p)
 

DeletedUser

Guest
Såpass dåliga som Gefle. Huh?

Hade Gefle haft Malmös trupp hade de spelat i CL.

Vad hade det gjort om för skillnad om Gefle haft MFFs trupp eller inte de blir utspelade ur CL precis som MFF men skillnaden då är bara att det blir Gefle som blir utslagna.

Eller menar du något annat:confused:
 
Topp