Allsvenskan 2011

Vilka vinner? Go!


  • Totalt antal röstare
    107

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
"Elfsborg joggar hem det" - Mikael Stahre 2009. Givetvis hoppas jag dock på mitt kära AIK.
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr är inte Ljungskile med men annars hade de sopat mattan med konkurenterna, nu tror jag på Malmö om de får behålla spelarna ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog kunna svara på din fråga om var GAIS ligger pham.... de ligger i topp ;)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller på Elfsborg så vore väl konstigt om jag inte röstade på de :)
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Säger bara änglarna i mitt hjärta :)

Om det är någon fotbolls intresserad som vill disskutera de flesta Allsvenska matcher med mig lägger till "GlasDeKlas".
 

DeletedUser

Guest
Säger bara änglarna i mitt hjärta :)

Om det är någon fotbolls intresserad som vill disskutera de flesta Allsvenska matcher med mig lägger till "GlasDeKlas".

Då vill man väl diskutera med någon som är fotbollsintresserad själv, och inte en som håller på bananer i pyjamas.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Lite tråkigt att folk röstar med hjärtat och inte efter hur de tror att de kommer att gå. Seriöst, IFK 8 röster? År på år floppar dom och inte heller i år blir det någon titel.

”Vad jag tycker om Göteborg? Riv stan.”
- Björn Kindlund
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
För det första vill jag påpeka att Allsvenskan har en pinsam säsongskortsförsäljning med tanke på att Bajen (<3) sålt tredje mest i Sverige efter Gnagetsvinen och Danskfanskapet.

Aja, till ämnet. Elfsborg och Malmö ser starka ut i år men även Mjällby kan ta hem Allsvenskan ifall de får en fin säsongsstart, de har iaf kapaciteten
Lagen som åker ut blir Gefle som hållt sig kvar alltför länge och nykomlingarna Norrköping.

Lägger min röst på Mjällby.
 
Topp