Allmänt om v2

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Lad har en överjävlig diplomat, men givetvis tror jag inte att det är squinty som ser till att LaD ligger etta. Det är en kombination mellan att ha bra spelare och att spela taktiskt.. Felet som KOL gör enligt mig är att ni tycker ni är så jävla bra (ni är jävligt bra) så att ni skiter i vilka ni trampar på fötterna. Och det håller inte.

TW är är ett krigsspel, men det är också ett stategi spel, och jag tror inte er strategi håller.

sluta meddela de var dom gör för fel då kan de rätta till det :)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Därför jag lämnade K¤O¤L :rolleyes:, samt är ju LaD en bättre stam:)

herregud vilket skitsnack! Du gnällde ju varje dag om att du var attackerad och måste ha hjälp.. Du ville ju ha hjälp med allt. Var det inte deff så var det hjälp med tips på var du kunde hitta nya vänner eftersom du inga hade.
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
herregud vilket skitsnack! Du gnällde ju varje dag om att du var attackerad och måste ha hjälp.. Du ville ju ha hjälp med allt. Var det inte deff så var det hjälp med tips på var du kunde hitta nya vänner eftersom du inga hade.

nej precis därför lämnade jag K¤O¤L ;)
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L är bästa stammen på v2...

LaD är väldigt bra också, men lite för snälla för min smak ^^
 

DeletedUser

Guest
Helt klart ser KOL bra ut. De har nog det bästa läget i v2 idag, geografiskt vill säga.

Ops.. sa jag nått?
 

DeletedUser

Guest
Och du är den fegaste spelaren på v 2

och jag e den gulligaste...ee ne undrar bara vad det inlägget gör här, är det inte rätt utjatat att tracka stackars Elohim? (inte för att jag gillar han eller nått, tvärtom)

iaf, en ny milstolpe idag!: MR har insett att vi inte kan fortsätta som vanligt utan måste införa ändringar för att få folket att inte tröttna, vi har därför helt och hållet förbjudit MR spelare att köpa mer HB från kaninernas hemliga lokaler.

Den störste leverantören har uttryckt sin förargelse och missnöje med att förstöra en sån gammal god sed, men en avdankad gammal reporter har inte mycket att säga till om bland MR´s törstiga A-lagare, vi har alltså gått över från kanin HB till Trocadero och mjölk och hoppas detta ska få oss att sluta anfalla våra egna bordeller och öl-hus.
 

DeletedUser

Guest
och jag e den gulligaste...ee ne undrar bara vad det inlägget gör här, är det inte rätt utjatat att tracka stackars Elohim? (inte för att jag gillar han eller nått, tvärtom)

iaf, en ny milstolpe idag!: MR har insett att vi inte kan fortsätta som vanligt utan måste införa ändringar för att få folket att inte tröttna, vi har därför helt och hållet förbjudit MR spelare att köpa mer HB från kaninernas hemliga lokaler.

Den störste leverantören har uttryckt sin förargelse och missnöje med att förstöra en sån gammal god sed, men en avdankad gammal reporter har inte mycket att säga till om bland MR´s törstiga A-lagare, vi har alltså gått över från kanin HB till Trocadero och mjölk och hoppas detta ska få oss att sluta anfalla våra egna bordeller och öl-hus.

Så är det ju lika bra ni förbjuder Kex också...om ni nu ska förbjuda allt kul :mad:

OT

KOL och TCO har en verkligt fin position och dom är förmodligen bland de bästa stammarna på v2

Men efter oss då :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
och jag e den gulligaste...ee ne undrar bara vad det inlägget gör här, är det inte rätt utjatat att tracka stackars Elohim?

Ungefär lika uttjatad som er kex och HB humor om man frågar mig.
Snyggt iaf att du kommer o gnäller på att tiily går offtopic för att nästa mening dra en HB anekdot=)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att det hade varit hyfsat jämt i ett krig mellan LaD och K¤O¤L. Den som hade smällt till först, när den andre inte var beredd, hade gått vinnande ut ur kriget.

K¤O¤L har Frajda och LaD har vegas91 ^^

Nu till det jag verkligen ville skriva :p
Nalle jag väntar på en bild på dig som du utlovade i en tråd för en tid sen ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror att det hade varit hyfsat jämt i ett krig mellan LaD och K¤O¤L. Den som hade smällt till först, när den andre inte var beredd, hade gått vinnande ut ur kriget.

K¤O¤L har Frajda och LaD har vegas91 ^^

Nu till det jag verkligen ville skriva :p
Nalle jag väntar på en bild på dig som du utlovade i en tråd för en tid sen ;)

Ledsen vegas men Frajda är snäppet vassare. Vi sitter fortfarande och raderar hans inlägg i forumet efter hans vistelse i stammen... Inte silvertunga eller bruntunga utan bara en dj**vla intensitet.:cool:


Sedan undrar jag vem som spelar Elohims konto?

Tror inte jag sett inlägg där han inte är gud och hans stam är bäst, nu bedömmer han KOL vara bäst!?!:p
 

DeletedUser

Guest
Ungefär lika uttjatad som er kex och HB humor om man frågar mig.
Snyggt iaf att du kommer o gnäller på att tiily går offtopic för att nästa mening dra en HB anekdot=)

jupp jävligt snyggt, väldigt nöjd med det ;) skiter väl i om folk går offtopic, trött på att folk ska jaga varandra hela tiden bara, gillar inte alls Elohim o hans sätt att lira men tänker inte sitta på forumet o klaga över det hela tiden.

Andreapirlo: Orkar inte knäppa nån ny bild, blir bara rädd och kommer inte våga gå upp på ett antal dar...

iaf så tror jag inte det komme bli nått krig mellan LaD och KoL just nu, lite för stort för att de ska våga kasta sig in i ett sånt krig utan att ha nått ess i ärmen :p
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
jupp jävligt snyggt, väldigt nöjd med det ;) skiter väl i om folk går offtopic, trött på att folk ska jaga varandra hela tiden bara, gillar inte alls Elohim o hans sätt att lira men tänker inte sitta på forumet o klaga över det hela tiden.

Andreapirlo: Orkar inte knäppa nån ny bild, blir bara rädd och kommer inte våga gå upp på ett antal dar...

iaf så tror jag inte det komme bli nått krig mellan LaD och KoL just nu, lite för stort för att de ska våga kasta sig in i ett sånt krig utan att ha nått ess i ärmen :p

Vi har ju hela kortleken i ars*let (läs inget får man göra) men ett krig mot KoL nu kan ge oss vissa lätta byar och likaså förlora. Sedan blir det som KWN-kriget stilleståndskrig och ingen stam har ju för vana att gå i fred. Lite för stor möjlighet för andra att växa ifrån under tiden.

Samt det finns ju så konstigt folk där i öster. (Smålänningar-08or-Norrlänningar)
Snåla, dryga och sega inte rätt egenskaper när man vill få många, snabba och enkla byövertagningar.:D

MVH
Hoaa af Sundsvall:eek:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Samt det finns ju så konstigt folk där i öster. (Smålänningar-08or-Norrlänningar)
Snåla, dryga och sega inte rätt egenskaper när man vill få många, snabba och enkla byövertagningar.:D

MVH
Hoaa af Sundsvall:eek:

QFT :)

Vi trivs bra här på västra sidan ;).
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Ledsen vegas men Frajda är snäppet vassare. Vi sitter fortfarande och raderar hans inlägg i forumet efter hans vistelse i stammen... Inte silvertunga eller bruntunga utan bara en dj**vla intensitet.:cool:

Inte konstigt när han sitter 24/7, kommer aldrig plocka så mycket byar heller :)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror att det hade varit hyfsat jämt i ett krig mellan LaD och K¤O¤L. Den som hade smällt till först, när den andre inte var beredd, hade gått vinnande ut ur kriget.

K¤O¤L har Frajda och LaD har vegas91 ^^

Nu till det jag verkligen ville skriva :p
Nalle jag väntar på en bild på dig som du utlovade i en tråd för en tid sen ;)

Vet inte vart du vill komma med denna kommentaren ganska uppenbart att Frajda är bättre än mig, får skylla på tidsbrist ;), Men vi har mer vassare spelare än Frajda i stammen t.ex Keyser, all2, Urris, Hoaa, och våran kära Diplomat. Så du kunde tagit ett bättre exempel för att skippa ironin :)
 
Topp