20 dagar kvar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Och så drar vi oss On-Topic boys!

Dessutom, diskussioner om en spelares ban hoppas jag ni inser att vi bör hålla utanför!
 

DeletedUser

Guest
först KOL.. sedan TKORT å nu hoaa

fusket fortsätter ser jag ..
 

DeletedUser

Guest
Om jag minns rätt så var anledningen till att han bannades var att han loggade in på ett annat aktivit konto i samma värld en gång. Minns jag rätt?

Det var, om jag minns rätt, en del av det hela men det var mer som hände enligt andra inblandade i den "soppan"...frågan är vad det har med ditt avslut i TW att göra...eller har du ångrat dig...??? ;)
 

DeletedUser

Guest
Han sa tjugo dagar för att låta tuff men sluta spela efter två dagar?
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Har Hoaa lagt ner än?

Nästan lite synd att man inte fick delta i hans sista strid :(.
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg dig sen jag spelade på v2, vilket var ett jäääävla bra tag sen!

Grymt trist att du lägger ner men förr eller senare tar ens motivation slut för spelet när man vart med om det mesta. Ett tips är att prova dig fram på .net; kanske hittar nya utmaningar där?

Ta hand om dig IRL!
 

DeletedUser

Guest
Lycka till Hoaa.

Jag har sett dig som "den där stora jävla spelaren" ;) ända sedan jag började spela för 1,5 år sedan och även om vi varken spelat med eller mot varanndra så har du min respekt iaf.

Hoppas det går bra för dig och att du kanske återvänder så jag får testa mina kunskaper med eller mot dig någon gång :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hoaa klarade inte av att bli ägd av bringt, därför ljög han. vi ägde honom iaf och fortsätter med detta
 

DeletedUser

Guest
De 20 dagarna är över och därmed är tråden inaktuell, oavsett Hooas vara eller icke vara i den här världen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp