20 dagar kvar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hoaa, kan du inte för en gångs skull komma med någonting konkret och verkligen förklara ordagrant vad det är som du gnäller över? Nämn namn, ingenting är heligt - bara ös på.
 

DeletedUser

Guest
Klart intressant, men hur skall det betalas?

Dyrare prem?

Dom få tickets som kommer har svårt att rättfärdiga en lön med sociala avgifter och allt som tillhör.

Jag kan och kommer bara kunna prata för mig själv som admin.

Jag favoriserar inte någon och hade bannat min egen mamma om hon gjort regelbrott. Så skall det vara och så sköter jag mitt åttagande.

Har man inte bättre egenskaper än att man kan skillja på lek (ja det är tw-spelet för mig) och ett arbete/åttagande har man så klart inte här att göra som admin.

Sen är det vanliga spelare/människor som är admins, vi liksom högbetalda gör fel och kommer fortsätta att göra det, så fungerar människan.

Har man råkat ut för ett fel, har vi högre instanser ovanför oss som kan titta på det, Gaffel och uppåt

Så plz, låt HOAA han sin avslutningstråd för sig själv - ge han så mycket RESPEKTEN.

Oavsett vad han tycker om mig eller admin förtjänar han den, oavsett vad folk tycker om han som person eller spelare. Han har dock hållt sig högt på topp, varit med länge, lett den största stammen...

Lägg ner, respektera HOAA tråd och spekulera inte vad han tycker, det kan han göra själv.

Du missförstår min agenda Keyser, ska motivera bättre efte att grillningen irl är klar :)


Edit: du har rätt i att Hoaa:s tråd ska respekteras, därför startar jag en ny ikväll i rätt forum och ska precisera mina idéer

Och just du Keyser tror jag faktiskt kan sära på Keyser-admin och Keyser-spelaren. Dock historiskt finns det en hel del mörka fläckar på olika .se världar. Så mitt inlägg har abslout inget att göra med Bringt, utan va en mer allmän syn och något jag tyckt rätt länge.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du missförstår min agenda Keyser, ska motivera bättre efte att grillningen irl är klar :)


Edit: du har rätt i att Hoaa:s tråd ska respekteras, därför startar jag en ny ikväll i rätt forum och ska precisera mina idéer

Och just du Keyser tror jag faktiskt kan sära på Keyser-admin och Keyser-spelaren. Dock historiskt finns det en hel del mörka fläckar på olika .se världar. Så mitt inlägg har abslout inget att göra med Bringt, utan va en mer allmän syn och något jag tyckt rätt länge.

Kan du lägga fram bevis på att det i nuvarande adminskara finns någon som inte kan skilja på spelaren och sin adminstatus så skulle jag vilja att du lägger fram bevis på det.

Fram tills att någon kan lägga fram bevis på sina anklagelser gentemot våra Admins ska den här tråden hållas ren från spekulationer och anklagelser gentemot teamet.
Låt Hoaa ha sin stund i rampljuset och håll er till Hoaa och inte adminskaran.
 

DeletedUser

Guest
Dock så skapades denna tråden som en öppen kritik emot admins och personer som en gång varit admins. Det är som sagt pga hoaas åsikt om admins som han väljer att hoppa av, och det är hooas beslut om att hoppa av som är anledningen till att denna tråden finns. Därmed startade också diskussionen om folk som administrerar och allmänt sköter tribalwars.

Det är just därför som tråden handlar så mycket om anklagelser på teamet, och om inte det redan framgått så är tråden i sig en enda stor pajkastning på offeciella personer. Lås istället tråden om ni anser (vilket som är sant) att det är fel att anklaga teamet i ännu en tråd.
För bevisligen så söker inte Hoaa uppmärksamhet, Hoaa slutar i en ren protest och visar det med denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
All respekt hoaa förtjänat försvann i och med det att han börjar peka på regelfusk och favorisering utan någon som helst bevisning. Han kan ju inte ge oss ett enda exempel eller namn.

Jag säger låt hoaa försvinna och lås den här tråden. Jag tror inte många har kvar någon respekt för honom eller ens lyssnar på det här meningslösa tjatet längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
har full respekt för hoaa.

däremot vissa spelares atityd är under all kritik.

själva kärnan i detta är att många ifrågasätter admins objektivitet.

Personligen tycker jag att Tw ska skaffa oberoende betalda administratörer. iaf en som de andra kan prata med i tveksamma fall.

trovärdigheten sviktar.


De flesta admins är av egen erfarenhet bra men det finns på tok för mycket utrymme för tolkning i reglerna och samma regelbrott behandlas inte alltid lika. Så är det iofs i alla dommarsituationer men det vore inte fel med en oberoende betald admin på .Se.

Lägga sånt stort ansvar på spelare som när som helst kan tröttna och sabba i princip vad dom vill eller döma hit eller dit känns inte helt okej när de flesta av oss faktiskt betalar för att spela.
 

DeletedUser

Guest
har full respekt för hoaa.

däremot vissa spelares atityd är under all kritik.

själva kärnan i detta är att många ifrågasätter admins objektivitet.

Personligen tycker jag att Tw ska skaffa oberoende betalda administratörer. iaf en som de andra kan prata med i tveksamma fall.

trovärdigheten sviktar.


De flesta admins är av egen erfarenhet bra men det finns på tok för mycket utrymme för tolkning i reglerna och samma regelbrott behandlas inte alltid lika. Så är det iofs i alla dommarsituationer men det vore inte fel med en oberoende betald admin på .Se.

Lägga sånt stort ansvar på spelare som när som helst kan tröttna och sabba i princip vad dom vill eller döma hit eller dit känns inte helt okej när de flesta av oss faktiskt betalar för att spela.



Åter igen lägg fram fakta för dina påståenden så ska vi ta hand om det.

Annars låses denna tråden om mindre än 24 timmar.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Då man får varningar när man:

1 Namnger/utpekar individer
2 Diskuterar ticket ärenden
3 Skriver i rent språk vad man tycker
4 Baktalar adminkårens arbete

Samt att historiskt har till och med ärenden "förlagts" av åtalads vän.

Å då jag inte skriver något här som ger mig varningar, blir resultatet att ni inte kommer se något här.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker iaf du ska stanna kvar å slåss, varför lägga ner två års spelande om du sen bara ska trycka på kanppen.

Nee stanna å ha kul istället:)
 

DeletedUser

Guest
Då man får varningar när man:

1 Namnger/utpekar individer
2 Diskuterar ticket ärenden
3 Skriver i rent språk vad man tycker
4 Baktalar adminkårens arbete

Samt att historiskt har till och med ärenden "förlagts" av åtalads vän.

Å då jag inte skriver något här som ger mig varningar, blir resultatet att ni inte kommer se något här.

Länge sen jag skrev nått i v2/ eller på .se,
men här måste jag hoppa in.

Tror Gaffel gärna ser dem bevis och namn du har,
så tar han hand om de på de sättet som blir bäst.

Hänvisar dig dit, och ha det bra IRL,
så kanske du kommer tillbaka senare,
och kanske under annat nick?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Är det någon som minns turerna runt hur ebolas lämnade spelet i detalj?
 

DeletedUser

Guest
Är det någon som minns turerna runt hur ebolas lämnade spelet i detalj?

Den råttan förklarade krig mot TCO - trots att annat var överenskommet, sen har jag för mig att han spelade Frajda kontot. Men jag har inte 100 koll - varför frågar du honom inte? :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp