20 dagar kvar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Helt ärligt Hoaa - tror du verkligen att dom som står bakom detta spel & förmodligen drar in rätt bra med pengar på det skulle tillåta fusk av det slag du försöker påstå och riskera sin "kassa-ko" - skulle inte tro det...

Jag förstår inte vart du vill komma med dina påståenden och sålänge inte du eller någon annan av dom som pratar om fusk lägger fram bevis för att backa upp det ni säger kommer ingen att ta er på allvar.

Du/ni framstår bara mer och mer som j-vligt dåliga förlorare i ett spel som ni verkar ha misstolkat som SimCity och när det ÄNTLIGEN börjar krigas på riktigt i V2 så beter ni er som barnungar, eller nej, min son på 3 år har mer att komma med än dig när han fightas om spaden i sandlådan...

Ett förslag i all välmening Hoaa - du verkar ta både dig själv och TW på alldeles för stort allvar för att det skall kännas sunt så jag tycker du gör helt rätt i att fullfölja det du sagt och försvinner härifrån då du ändå bara förstör spelglädjen för flertalet med dina bittra inlägg och falska anklagelser om fusk...

I all välmening, om du läst lite mer noga så är det så att bevisen är redan framlagda och klagomålet är inte på att folk fuskar utan att de som blir påkomna kommer undan med olika nivå av åtgärd.

Men i detta ämne är du ju långt mer insatt i än mig!
 

DeletedUser

Guest
I all välmening, om du läst lite mer noga så är det så att bevisen är redan framlagda och klagomålet är inte på att folk fuskar utan att de som blir påkomna kommer undan med olika nivå av åtgärd.

Men i detta ämne är du ju långt mer insatt i än mig!

Jag vill se bevis. Glasklar fakta som inte går att ifrågasätta eller lämnar någon form av utrymme för tvivel eller tolkningar. Det enda jag ser är dina personliga uppfattningar och tolkningar, hörsägen och rykten.

Var finns bevisen? Var finns det konkret fakta som talar för att dina beskyllningar om fusk från både vår sida och adminsidan? Var finns det något som talar för den särbehandling du verkar tycka vi får verkligen existerar? Och nej - jag nöjer mig inte med dina åsikter om vem som får vilket straff och varför - det är din synpunkt, du har ingen aning om varför admins fattat just de beslut de gjort i samtliga fall. Och överraskande nog; det har inte jag heller!

Lägg nu ner det här medan det finns någon form av respekt kvar, det här blir ju bara löjligare och löjligare. Vuxna människor som sitter och gråter om fusk när det fattas beslut som inte gynnar dem själva, vad är det för sandlådetrams? Att du får lov att slänga de här ogrundade anklagelserna och personangreppen på både oss och admins är för mig ett mysterium, jag förstår faktiskt inte att du inte blir bannad. Ser du mig gnälla om hur orättvist det är när det haglar bans och varningar över alla andra, men du uppenbarligen inte blir bannad?

Jag har ingen aning om vem du är, eller ens nån direkt uppfattning om dig Hooa. Men, att lägga ner på grund av att man sitter och inbillar sig en massa saker, det tycker jag är tragiskt. För oss i Bringt, för Solace, och för ledningen som aldrig någonsin kommer kunna göra alla till lags, utan tvingas agera utifrån vad som är rättvist oavsett vilka som är inblandade. Med vetskapen om att den sida som inte gynnas alltid kommer hävda det är fusk på gång.
 

DeletedUser

Guest
I all välmening, om du läst lite mer noga så är det så att bevisen är redan framlagda och klagomålet är inte på att folk fuskar utan att de som blir påkomna kommer undan med olika nivå av åtgärd.

Men i detta ämne är du ju långt mer insatt i än mig!

Ytterligare en helt ogrundad anklagelse som Hoaa vräker ur sig i sitt förtret över att alla beslut som admins fattar inte blir till fördel för honom själv eller Solace.

Varför skulle jag vara mer insatt i detta ämne?

Har du alla fakta i de ärenden du hänvisar till i dina påståenden om olika "straff för samma brott"..???

Herregud vad du måste sitta och fundera på olika konspirationsteorier som alla riktar sig mot dig eller Solace - kan inte vara bra för hälsan Hoaa och jag börjar ärligt talat bli lite orolig...;)
 

DeletedUser

Guest
Dels har han skrivit en massa elaka saker om mig!


Jag kan ha viss förståelse för att du känner dig ledsen i ögat för att Shrimpey är dum mot dig.

Men bara för att du är ledsen tycker jag inte du ska komma hit och besudla vårat forum! - Ditt namn finns inte på v2! Ingen vet vem du är! - och den här tråden handlar om att Hoaa ska sluta och allt som rör det - inget annat!

Så torka tårarna, snyt näsan och ta din personliga vendetta i en ny tråd, alternativt privat.

-------------------------------


Ontopic: Hur många dagar är det kvar? :)
 

DeletedUser

Guest
n3apower eller vad f'n du heter kan du inte lägga av med att tro dig så mycket?

Jag ville inte komma in på forumet och förstöra Hoaas avslutninstråd, men bägaren rann över.

Får han inte tro på sig själv nu längre? men om du inte vill förstöra så varför gör du det för då? finns PM du kan använda dej av om du vill snacka skit.

ON TOPIC- Hoaa om vi nu säger att du har rätt och bengtarna har fullt av fördelar från admins (vilket jag inte tror) varför då sluta av den anledningen? Borde du inte stanna för att se till och få dom på fall och ditsatta då istället?

Känns mer som att du är trött och tar detta som en flyktväg...
 

DeletedUser

Guest
Då många av de inlägg som skrivits under dagen mer ser ut som en PMkonversation eller ett skypesamtal så tar jag beslutet att radera inläggen, varningar kommer att delas ut och jag hoppas ni kan lägga ner off-t snacket, jag gillar faktiskt inte att varna folk.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill se bevis. Glasklar fakta som inte går att ifrågasätta eller lämnar någon form av utrymme för tvivel eller tolkningar. Det enda jag ser är dina personliga uppfattningar och tolkningar, hörsägen och rykten.

Från andra världar men iaf.

4 spelare inom min stam blev avstängd för att de adlade ett konto som var på väg att bli internadlad oss motståndare stammen. Detta sågs som pushning eftersom kontot var på väg att internadlas alla 4 blev avstängda i 3 dagar. När de klagade skulle de bevisa att de rensade byarna i fråga lyckat till att göra det med kontot avstängt.


Annan värld när jag farmade en i teamet fick jag en varning i följden "Det är inte tillåtet att anfalla spelare över andra världar" (denna spelare spelar i v2 iaf)

tredje värld blev spelare avstängd över saker som skrevs på interna forumet, detta skedde inte när folk körde grova person angrepp i en stam med en admin.

Har redan tagit upp sätet vi kunde få spelare avstängda under undersökning genom att skicka in ticket sen fick en i teamet gå ut på ventrillo och säga åt dem att stänga av xxx.

ingen av dessa skett på v2, men att det abusas även på v2 ser jag väldigt troligt.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Från andra världar men iaf.

4 spelare inom min stam blev avstängd för att de adlade ett konto som var på väg att bli internadlad oss motståndare stammen. Detta sågs som pushning eftersom kontot var på väg att internadlas alla 4 blev avstängda i 3 dagar. När de klagade skulle de bevisa att de rensade byarna i fråga lyckat till att göra det med kontot avstängt.
§5) Avslutande av konto
Kontoövervakaren får enbart ge bort byar från kontot om den som du sitter åt har sagt att du får göra det (krävs bevis till supporten)



Annan värld när jag farmade en i teamet fick jag en varning i följden "Det är inte tillåtet att anfalla spelare över andra världar" (denna spelare spelar i v2 iaf)
§2) Anfall över andra världar
Aggressioner från en värld får inte tas ut över en annan. I detta ingår även medier tillhandahållna av oss.


tredje värld blev spelare avstängd över saker som skrevs på interna forumet, detta skedde inte när folk körde grova person angrepp i en stam med en admin.

Har redan tagit upp sätet vi kunde få spelare avstängda under undersökning genom att skicka in ticket sen fick en i teamet gå ut på ventrillo och säga åt dem att stänga av xxx.
Skulle vilja se konkreta bevis för detta isf

ingen av dessa skett på v2, men att det abusas även på v2 ser jag väldigt troligt.

Det är bara till att läsa reglerna ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är bara till att läsa reglerna ;)


"4 spelare inom min stam blev avstängd för att de adlade ett konto som var på väg att bli internadlad oss motståndare stammen. Detta sågs som pushning eftersom kontot var på väg att internadlas alla 4 blev avstängda i 3 dagar. När de klagade skulle de bevisa att de rensade byarna i fråga lyckat till att göra det med kontot avstängt.
§5) Avslutande av konto
Kontoövervakaren får enbart ge bort byar från kontot om den som du sitter åt har sagt att du får göra det (krävs bevis till supporten"

Så du mennar på fullaste allvar att om fienden får för att internadla ett konto så ska man bli avstängd om man får för sig att anfalla detta konto?, oavsett om man rensar trupper i den byn eller inte. Aja kommer testa att skicka in ticket att alla front konton ska sluta så fort nån anfaller dem så är det regelbrott=3 dagars ban.






"Annan värld när jag farmade en i teamet fick jag en varning i följden "Det är inte tillåtet att anfalla spelare över andra världar" (denna spelare spelar i v2 iaf)
§2) Anfall över andra världar
Aggressioner från en värld får inte tas ut över en annan. I detta ingår även medier tillhandahållna av oss."

Så om jag joinar en ny värld får jag inte farma för då blir jag avständ enligt §2), man kan ju använda detta genom att stänga av alla som anfaller folk på 2 värdlar för då dra man över det.



För att ge en förkorting dessa regler har enbart används mot mig på detta sätt när jag mött admins, när jag försökt stänga av folk för samma sak så var det plötsligt inte regelbrott
 
Senast redigerad av en moderator:

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Så du mennar på fullaste allvar att om fienden får för att internadla ett konto så ska man bli avstängd om man får för sig att anfalla detta konto?, oavsett om man rensar trupper i den byn eller inte. Aja kommer testa att skicka in ticket att alla front konton ska sluta så fort nån anfaller dem så är det regelbrott=3 dagars ban.

Så du menar att ni var inte i samma stam??
Hur i h-vete "internadlar" man om man inte är i samma stam?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
"4 spelare inom min stam blev avstängd för att de adlade ett konto som var på väg att bli internadlad oss motståndare stammen"

Kanske skulle skriva det isf

"Så du mennar på fullaste allvar att om fienden får för att internadla ett konto så ska man bli avstängd om man får för sig att anfalla detta konto?, oavsett om man rensar trupper i den byn eller inte. Aja kommer testa att skicka in ticket att alla front konton ska sluta så fort nån anfaller dem så är det regelbrott=3 dagars ban."

Om en spelare (KÖ) tömmer byn och en motståndare har turen att landa innan "internadlingen" så finns det risk för en bann. Så tolkar jag regeln iaf.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Åter igen, hur internadlar man en annan spelare som inte är med i samma stam?

Jadu, han säger att MOTSTÅNDARNA internadlade ett konto i DERAS stam!!!! Och dom attackerade kontot som höll på att internadlas av MOTSTÅNDARNA!!

Förstår du nu?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske skulle SKRIVA det isf ;)


Skit samma, eftersom det inte kommer upp några bevis på allt struntar jag (och säkert många till) i det.

Back on track: Hoppas du tar dig i kragen och stannar kvar Hoaa
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kanske skulle SKRIVA det isf ;)


Skit samma, eftersom det inte kommer upp några bevis på allt struntar jag (och säkert många till) i det.

Back on track: Hoppas du tar dig i kragen och stannar kvar Hoaa



nu har vi fått 3 spelare bannad för dom adlar byar av spelare inom xxx eftersom dom ska sluta och vi har inte fått någon info om detta så tror att iaf xxx har satt detta i system så vill gärna veta vilka spelare som ska sluta så detta inte händer igen.


yyy
Hej pilis, vi går inte ut med några sådana uppgifter. Det är sekretessbelagt och vi har gjort det som är rätt.

Dem får skriva en varsin vädjan i enskilt fall, och så får vi se vad som kommer att hända.

Med Vänliga Hälsningar,
xxxxx
Tribalwars Team


letade reda på min support meddelande från den tiden.

Säg mig har någon annan någonsin blivit avstängd för att de adlar spelare som är på väg att bli internadlad i en motståndare stam?



"Angrepp på en team-medlem för att han är med i teamet är bara kontraproduktivt för hela svenska tribalwars då det i slutändan kommer leda till av vi måste stänga ner för att ingen vill vara med att styra upp och se till så att faire-play förekommer."

Hur ska jag tyda det där?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst pilis. Struntar fullständigt i dig nu, detta handlar om Hoaa, inte om dina briljanta egenskaper i att citera.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hans briljanta egenskaper i att Citera kanske har något att göra med att Hoaa slutar?

Om Hoaa slutar pga att adminteamet tänjt lite på reglerna i sin fördel. Så är det väl inte helt Off Topic att pilis citerar osv som bevisar på att detta sker?


Sen att Hoaa skulle sluta för att han får lite press på sig är ju helt vederbörligt! Han har haft en ganska så stor press på sig i V3 under en väldigt lång tid utan att visa en min. Så nu när han får lite press på sig i V2 så slutar han? Hände oxå strax efter(eller kanske är relaterat, vad vet jag) att saker lugnade ner sig på V3.

Det får mest er som anklagar honom för det att se dumma ut. Sätta er på en pedistal sådär. Pfft! Gå och vinn kriget då om ni kan pressa så hårt att folk lägger sig ner pga det. Borde väl inte vara något problem?

Sen om ni vinner (har inte kollat på stats, så vet inte vem som vinner) då kan ni börja prata.
 

DeletedUser

Guest
Det är väll helt uppenbart att TW behöver professionella (lön) admin som ej spelar .se (i detta fall)

När har det någonsin funkat att ha ett gäng kompisar som volontärt ska sköta en afföärsidé som lovar kvalite och god service?


div 5 domare i elitserien (ja många kallar ju sig elitspelare här) är typ samma grej, man kan inte förvänta sig mer, men man blir lika väl besviken varje gång domaren gör ett amatörmässigt domslut.
 

DeletedUser

Guest
Det är väll helt uppenbart att TW behöver professionella (lön) admin som ej spelar .se (i detta fall)

När har det någonsin funkat att ha ett gäng kompisar som volontärt ska sköta en afföärsidé som lovar kvalite och god service?


div 5 domare i elitserien (ja många kallar ju sig elitspelare här) är typ samma grej, man kan inte förvänta sig mer, men man blir lika väl besviken varje gång domaren gör ett amatörmässigt domslut.

Klart intressant, men hur skall det betalas?

Dyrare prem?

Dom få tickets som kommer har svårt att rättfärdiga en lön med sociala avgifter och allt som tillhör.

Jag kan och kommer bara kunna prata för mig själv som admin.

Jag favoriserar inte någon och hade bannat min egen mamma om hon gjort regelbrott. Så skall det vara och så sköter jag mitt åttagande.

Har man inte bättre egenskaper än att man kan skillja på lek (ja det är tw-spelet för mig) och ett arbete/åttagande har man så klart inte här att göra som admin.

Sen är det vanliga spelare/människor som är admins, vi liksom högbetalda gör fel och kommer fortsätta att göra det, så fungerar människan.

Har man råkat ut för ett fel, har vi högre instanser ovanför oss som kan titta på det, Gaffel och uppåt

Så plz, låt HOAA han sin avslutningstråd för sig själv - ge han så mycket RESPEKTEN.

Oavsett vad han tycker om mig eller admin förtjänar han den, oavsett vad folk tycker om han som person eller spelare. Han har dock hållt sig högt på topp, varit med länge, lett den största stammen...

Lägg ner, respektera HOAA tråd och spekulera inte vad han tycker, det kan han göra själv.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp