18D och BFH vs Odens

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
inte snel hest =(

ODENS verkar ju klara sig relativt bra med tanke på omständigheterna ;) imponerande!
 

DeletedUser

Guest
nepp! gör dem inte men dem kunde ha gjort! DE HAR ENDÅ LYCKATS BRA MED TANKE PÅ VILKA DE MÖTER

VAAA!! fundera innan du skriver så att du inte motsäger dig själv .. men BTW ligger ni på lagvar nu eller?? har inte haft en ända inkommande på 2 dagar nu?? detta är till de "SMÅ" filurerna som ständigt gnager mina stackars murar till grunden (Norje och HIMANEN) jag vet att ni finns och jag är tacksamm för det!! :eek: men jag uppskattar om ni kommer tillbaka om en vecka så ni möter lite motståd igen??
 

DeletedUser

Guest
VAAA!! fundera innan du skriver så att du inte motsäger dig själv .. men BTW ligger ni på lagvar nu eller?? har inte haft en ända inkommande på 2 dagar nu?? detta är till de "SMÅ" filurerna som ständigt gnager mina stackars murar till grunden (Norje och HIMANEN) jag vet att ni finns och jag är tacksamm för det!! :eek: men jag uppskattar om ni kommer tillbaka om en vecka så ni möter lite motståd igen??

Vi kommer så snart vår lilla merge blivit ordnad så vi är nöjda och den här gången kommer det kaniner till dig också eftersom du nu klagar :p
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
VAAA!! fundera innan du skriver så att du inte motsäger dig själv .. men BTW ligger ni på lagvar nu eller?? har inte haft en ända inkommande på 2 dagar nu?? detta är till de "SMÅ" filurerna som ständigt gnager mina stackars murar till grunden (Norje och HIMANEN) jag vet att ni finns och jag är tacksamm för det!! :eek: men jag uppskattar om ni kommer tillbaka om en vecka så ni möter lite motståd igen??

kan alltid skicka några kvinnor om du känner dig ensam
 

DeletedUser

Guest
VAAA!! fundera innan du skriver så att du inte motsäger dig själv .. men BTW ligger ni på lagvar nu eller?? har inte haft en ända inkommande på 2 dagar nu?? detta är till de "SMÅ" filurerna som ständigt gnager mina stackars murar till grunden (Norje och HIMANEN) jag vet att ni finns och jag är tacksamm för det!! :eek: men jag uppskattar om ni kommer tillbaka om en vecka så ni möter lite motståd igen??

Har du saknat oss:)
 

DeletedUser

Guest
saknar er ständigt så titta förbi på en by eller två? :D

(detta erbjudandet gäller bara Norge och HIMANEN, det betyder dock inte att byarna kommer gratis) även tyvärr Risling...kanninerna får inte komma in :mad:
 

DeletedUser

Guest
saknar er ständigt så titta förbi på en by eller två? :D

(detta erbjudandet gäller bara Norge och HIMANEN, det betyder dock inte att byarna kommer gratis) även tyvärr Risling...kanninerna får inte komma in :mad:

Vi kommer har bara haft lite och göra IRL och myntat lite! =)
 

DeletedUser

Guest
Tråden kan låsas. Både BFH och 18D har gått i graven. ODENS har vunnit kriget. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp