Överlevande och favoriter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Dödittz

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar med dom fyra stammar som dom flesta verkar nämna i den här tråden, sedan resten utav top 10. :)

~DFH~

Demonerna från helvetet, hjälp! Nejdå, för att vara lite seriös så har dom snott KFH's nick rätt rejält =P Överlever inte.



Är helt säker på att vi gjorde stammen långt innan KFH så det är dom som tog vårt namn :p Verkar som att vi har överlevt ganske bra iaf :rolleyes:

Dödittz

Ledare ~DFH~
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ni snodde ju vårt namn, eller snarare min värdstams namn(är ju som alla vet med i AAK och bara AAK sen att jag råkar vara i en annan stam för tillfället är ju bara en slump :p)

För att gå on topic så tror jag att vinnarstammen i slutet av V7 kommer ha minst en medlem som är med i AAK i sin stam. Med andra ord så vet jag redan nu att AAK kommer vinna servern så den här tråden är helt onödig :p
Xenusnubben kan få vara med om han bjuder på öl :p
 

DeletedUser

Guest
Ni snodde ju vårt namn, eller snarare min värdstams namn(är ju som alla vet med i AAK och bara AAK sen att jag råkar vara i en annan stam för tillfället är ju bara en slump :p)

För att gå on topic så tror jag att vinnarstammen i slutet av V7 kommer ha minst en medlem som är med i AAK i sin stam. Med andra ord så vet jag redan nu att AAK kommer vinna servern så den här tråden är helt onödig :p
Xenusnubben kan få vara med om han bjuder på öl :p

du ska ju helhjärtat supa med KFH nu Risling! ;)


Alla vet att kaniner förökar sig så inåt h***********
SÅ troligtvis är en AAK med i varje stam i v7

KOntentat: AAK:are är en favorit till att vara med i vinnande stammen =P
 

DeletedUser

Guest
du ska ju helhjärtat supa med KFH nu Risling! ;)


Alla vet att kaniner förökar sig så inåt h***********
SÅ troligtvis är en AAK med i varje stam i v7

KOntentat: AAK:are är en favorit till att vara med i vinnande stammen =P


Det var ju precis det jag gjorde jag söp med KFH och sa att den stammen med flest AAKare i slutet vinnwer, vi leder ju.
Vi har mig, idde, Twilight, kimberley och ett par till. Så vi är helt enkelt bäst :D
STammen med gubben(tbb1) har ju också en liten changs men dom är färre rättroende där :p
 

DeletedUser

Guest
fast AAK är rätt självdestruktiva.
ifall man får problem med en fylle kanin så ger man den bara en dunk med polskt hembränt så antingen dör den av alkoholförgiftning eller så är den iallafall borta från spelet en period för att återhämta sig ;)
trots allt så tål inte kaniner lika mycket som köttätare :D
 

DeletedUser

Guest
fast AAK är rätt självdestruktiva.
ifall man får problem med en fylle kanin så ger man den bara en dunk med polskt hembränt så antingen dör den av alkoholförgiftning eller så är den iallafall borta från spelet en period för att återhämta sig ;)
trots allt så tål inte kaniner lika mycket som köttätare :D

Kaniner är ju föda för köttätare ;)
 

DeletedUser

Guest
Kaniner är ju föda för köttätare ;)

Det är därför vi klarar oss så bra, vi åker ju ur systemet nån gång och börjar lixomn om igen :p
Ni trångsynta köttätare förstår inte oss spritdrickare det minsta :p
All hel promillion vår befriare!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp