Överlevande och favoriter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Snart börjar nobling-sessongen och då är som vanligt den stora frågan vilka stammar som kommer att klara sig?

Så... Tänkte att man kunde kolla i den här tråden vilka alla tror kommer att överleva samt vilken deras absoluta favoritstam är.

INGET OT, TACK! :mad:


Jag tror att NiC, Wombat, KFH och BRB kommer att gå långt. Alla fyra stammar har sin egen kontinent. Allternativt är om BSR blir någon slags "BFH-stam".

Favoriten för mig är självklart BRB. Lågt medlemsantal och mycket ODA, smells funny.
 

DeletedUser

Guest
Wombat som favoriter? Hah, dom har Phamii som ledare samt så valde dom andra sidan världen när dom fick vet vart Ninjorna skulle starta. ;)

Dom jag har som favoriter är dom Xenu har som favoriter; dvs det vet bara Mannel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nic Kommer jag Följa in till döden ;) även om jag inte är med i stamen så Följer jag Deras gud Xenu. Välj dit öde nu och Lyd Xenu. ;)
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
NIC och BRB är miina favoriter.just BRB för att dom har erfarna spelare och jag gillar doms ledare (båda två).NIC är min andra favorit som har mycket proffs inom TW
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste säga att mina favoriter lr rättare sagt så har jag bara en favorit och det är NiC.... samt att jag gillar deras gud :)

Vet att ni kommer äga eran kontinent... :D
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror på Sun och BRB.

Skönt att ni gjorde Be Right Back, saknade stammen på v.1 ;)
 

DeletedUser

Guest
förstod inte riktigt den :p att de blir instängda i mitten eller hur menar du? :S

Hehe, jepp ;)

Wombat som favoriter? Hah, dom har Phamii som ledare samt så valde dom andra sidan världen när dom fick vet vart Ninjorna skulle starta. ;)

Dom jag har som favoriter är dom Xenu har som favoriter; dvs det vet bara Mannel :rolleyes:

Wallin läser det han vill läsa, igen...... ÖVERLEVANDE STAMMAR, capish?
 

DeletedUser

Guest
var säkert någon liten stam på V1 som inte många visste om, men han kanske kände några personer där, bara vad jag kan komma på atm. xD
 

DeletedUser

Guest
Resterna utav Milka! bildade en stam som heter BRB dom finns inte längre men från vad jag kommer ihåg så var dom rank 3 en stund i v1 :)

Åter till topic ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Resterna utav Milka! bildade en stam som heter BRB dom finns inte längre men från vad jag kommer ihåg så var dom rank 3 en stund i v1 :)

Åter till topic ;)

innan de blev förintade så var de faktiskt rank 1 för det var inte bara fd. Milka! medlemmar..
 

DeletedUser

Guest
Dom som jag tror Överlever är NiC :D

och min favorit är BRB ;)
 

DeletedUser

Guest
Vadå? Fanns den på v1?

Hade inte vi en aning om lr jag som grundade den på v7 xD

Sorry O-T nu men vill ge lite info om Kaffe-BRB på V1

Ja den stammen skapades dagen efter att Milka upplöstes på natten, den slapades av Mig, Oknytt och Jan Banan (orginalet), vi fick in ganska många från Milka, även från vissa andra stammar (blev även kallad kompis stammen), vi gick från nyskapad stam till ledare på V1 innom loppet av 22 timmar de dygnet...

Visst att vi bara höll i ca 10-14 dagar innan vi fick BFH, R.E och 18D på oss, var även vissa andra stammar som passade på att plocka några gratis byar i de kriget, och då hade vi fortfarande inte hunnit fixa några diplomatier med några andra stammar, vi stog helt själva (om inte mitt minns sviker mig totalt) mot 3 stammar i top 4 på v1 just då...

Nu tbx till OnT...

Tror att NiC, Wombat, BRB, och KFH kan vara stammar som överlever den första riden med adelsmän, sen får vi se hur de ser ut när de blir "våg nr 2"
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det e bra att ni inte riktigt vet vilka våra spelare är :)
Tur att det finns fejk nicks

men vi kommer gå långt :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp