Överlevande och favoriter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Börjar med dom fyra stammar som dom flesta verkar nämna i den här tråden, sedan resten utav top 10. :)

KFH

Inte för att dissa KFH nu men förstår inte hur folk kan ha dom som favoriter att överleva. Visst dom har väldigt tunga nick på andra världar men på värld 7 så verkar dom spelare som är aktiva och endel som är mindre aktiva.

BRB

Har ett par tunga nick som jag känner igen där, bla odium88 & Quben. Finns däremot massa andra som tex DanneBoy som jag aldrig hört talas om(Nej inte ens hans s.k realnick deathhunter). Tror dom klarar sig bra sålänge dom slipper bli gangbangade. :D

Wombat

Ptja, vad ska man säga om denna skara medlemmar. Ett fint ord hade vart NiC rejects ett annat hade väll vart gamla Ninja fiender. Tror dock dom överlever om folk håller sig aktiva dom har ju spelare som kan spela där efterallt. ;)

NiC

Vad ska man säga? En samling utav dom bättre spelare jag fått äran att lira med. Kommer gå bra sålänge vi har motivationen att stanna. Dominerar poäng & OB listan hårt.



Sen nu resten utav top 10



AOW

Art Of War, ptja vet inte vad för slags krig dom för men inte har dom köttat alltför mycket. Fin poäng har dom dock; tror inte dom kommer överleva.

SB

Jadu, Berserks verkar inte kötta alltför mycket heller. Tror inte dom kommer överleva. :)

KOTT

Hah, av det intryck jag fått av deras medlemmar så har dom inte alltför höga krav på sina spelare. =P

R.I.P

Etta på sin kontinent och en skit OBA. Njae, sålänge dom inte har ett antal allierade lär dom gå i graven. May them Rest In Peace. =)

TMNT

Familjestam, usch. Kommer faila. Wannabe Ninja med. =P

~DFH~

Demonerna från helvetet, hjälp! Nejdå, för att vara lite seriös så har dom snott KFH's nick rätt rejält =P Överlever inte.

V.V.V

Från mina erfarenheter utav bland annat Carl the Gothia, som är en utav ledarna för den här stammen, så är jag väldigt säker på att dom INTE kommer klara sig. Det enda han kan göra är gapa om support på stamforumet. ;)

TCA

Inte ens på top 20 OBA och dom är en top 10 stam. Nej du, dom kommer dö väldigt hårt dom där =)
 

DeletedUser

Guest
ok, vilka tror ni kommer ta nordväst? ingen bra stam har startat där, den stmmaen med mest p i NV är tca, och dom är ju "bra"
medans TMNT leder poäng av 40 bästa och är rank 7
vilka kommer ta nordväst? :p
tror nästan det blir nic tillslut för verkar vara dött i nv vilket oftast inte händer

BRB ligger NV senast jag kollade. Tror dom har bra chanser att klara sig där sålänge dom inte blir gangbangade som sagt. =)

Sen som du också nämner brukar NV vara det tuffaste stället men på v7 är det inte det? Hmm.. en taktik av premade stammarna kanske? ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, måste bara säga att jag inte fattar denna OTROLIGA respekten för NiC, visst, dom är duktiga spelare, men dom är spelare precis som alla andra. Precis som wallin själv säger "det kommer gå bra så länge vi orkar stanna".

Har krigat mot dig förr wallin, varför får jag aldrig frågan att vara på din sida, jag tycker ju om dig ;).

Iaf, precis som wallin säger, så länge dom orkar stanna är dom en farlig stam men jag är osäker på deras överlevnad, dom är ju trots allt ninjor, och ninjor anfaller i mörkret och sen *poff* borta =).

Lycka till till alla stammar =).

(Wallin, du vet att jag tycker om dig va? ;))
 

DeletedUser

Guest
Börjar med dom fyra stammar som dom flesta verkar nämna i den här tråden, sedan resten utav top 10. :)


BRB

Har ett par tunga nick som jag känner igen där, bla odium88 & Quben. Finns däremot massa andra som tex DanneBoy som jag aldrig hört talas om(Nej inte ens hans s.k realnick deathhunter). Tror dom klarar sig bra sålänge dom slipper bli gangbangade. :D


Kan vara för att en del i stammen fejknickar :) De inkluderar mig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry, måste bara säga att jag inte fattar denna OTROLIGA respekten för NiC, visst, dom är duktiga spelare, men dom är spelare precis som alla andra. Precis som wallin själv säger "det kommer gå bra så länge vi orkar stanna".

Har krigat mot dig förr wallin, varför får jag aldrig frågan att vara på din sida, jag tycker ju om dig ;).

Iaf, precis som wallin säger, så länge dom orkar stanna är dom en farlig stam men jag är osäker på deras överlevnad, dom är ju trots allt ninjor, och ninjor anfaller i mörkret och sen *poff* borta =).

Lycka till till alla stammar =).

(Wallin, du vet att jag tycker om dig va? ;))

Ninjas in Pyjamas
Ninjas without Pyjamas
Ninjas of Death (CCCP)
Ninjas with Attitude
Ninjas in Church

Tror dom flesta som lirat på .se har sett oss in action eller blivit slaktade utav någon av dom här stammarna därav den stora respekten folk har för oss på .se, men sedan när man är #1 så vill alla döda en också. Därför det här spelet är så jävla skoj ;)

Sedan att du älskar mig så har jag en teori att ALLA har en secret fetish där dom vill bli älskade utav mig. Tyvärr, men jag ger bara min rumpa till Mannel.. kanske znicky med. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ninjas in Pyjamas
Ninjas without Pyjamas
Ninjas of Death (CCCP)
Ninjas with Attitude
Ninjas in Church

Tror dom flesta som lirat på .se har sett oss in action eller blivit slaktade utav någon av dom här stammarna därav den stora respekten folk har för oss på .se, men sedan när man är #1 så vill alla döda en också. Därför det här spelet är så jävla skoj ;)

Sedan att du älskar mig så har jag en teori att ALLA har en secret fetish där dom vill bli älskade utav mig. Tyvärr, men jag ger bara min rumpa till Mannel.. kanske znicky med. ;)

Hehe, jo, som sagt, har sett er förr, och som jag sa tidigare så VET jag att ni är bra spelare =). Ni kommer nog göra som vanligt och hänga i toppen ett tag men sen tröttna även på denna värld =)

EDIT:
Fanns det någon anledning till ditt IGM till mig i början? (A).
eller gillar du mig lite också? ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Angående TMNT.

Jag tycker det är lite tråkigt med alla negativa, dissande postar om TMNT. Erkänner att det finns många som inte är kända i TWs historia, men det innebär i mina ögon endast att det finns material att forma, en massa att forma till en vacker arme. Det återstår bara att få alla att gå åt samma håll. Detta är ingen familjestam eller något sådant, TMNT är i denna värld fristående och styrs av en ganska effektiv ledare denna gången, istället för ledning är det enväldig härkare kan man säga, och det är ganska bra sålänge härskaren vet vad han vill. Det finns en ledning givetvis, dock styrs den av en man.

Ge tmnt en chans ialf, tracka inte den ännu.
 

DeletedUser

Guest
Angående TMNT.

Jag tycker det är lite tråkigt med alla negativa, dissande postar om TMNT. Erkänner att det finns många som inte är kända i TWs historia, men det innebär i mina ögon endast att det finns material att forma, en massa att forma till en vacker arme. Det återstår bara att få alla att gå åt samma håll. Detta är ingen familjestam eller något sådant, TMNT är i denna värld fristående och styrs av en ganska effektiv ledare denna gången, istället för ledning är det enväldig härkare kan man säga, och det är ganska bra sålänge härskaren vet vad han vill. Det finns en ledning givetvis, dock styrs den av en man.

Ge tmnt en chans ialf, tracka inte den ännu.

i början av v6 när jag var med tmnt så var stammen ganska fin för att vara massinvite.
 

DeletedUser

Guest
:)

Angående TMNT.

Jag tycker det är lite tråkigt med alla negativa, dissande postar om TMNT. Erkänner att det finns många som inte är kända i TWs historia, men det innebär i mina ögon endast att det finns material att forma, en massa att forma till en vacker arme. Det återstår bara att få alla att gå åt samma håll. Detta är ingen familjestam eller något sådant, TMNT är i denna värld fristående och styrs av en ganska effektiv ledare denna gången, istället för ledning är det enväldig härkare kan man säga, och det är ganska bra sålänge härskaren vet vad han vill. Det finns en ledning givetvis, dock styrs den av en man.

Ge tmnt en chans ialf, tracka inte den ännu.

Om TMNT bytt ledare och 95% av medlemmarna dom hade på v6 så kan det bli en bra stam här på v7.
Och pratar bara av egna erfarenheter från v6.

Så önskar er all lycka här på v7 och ska inte tracka ner på er här om ni inte gör er förtjänta av det.
 

DeletedUser

Guest
Om TMNT bytt ledare och 95% av medlemmarna dom hade på v6 så kan det bli en bra stam här på v7.
Och pratar bara av egna erfarenheter från v6.

Så önskar er all lycka här på v7 och ska inte tracka ner på er här om ni inte gör er förtjänta av det.

Vad jag hört har TMNT ett ganska bra ledarskap här på V7. Om det är sant tror jag de klarar sig bra här.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp