Ännu ett krig!!

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: OF-POL
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 4
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111,111
Sida 2: 37,624
Skillnad: 73,487

image.php


ÖL börjar få slut på adlar? :p
 

DeletedUser

Guest
vi har fått ledigt under helgen , vi återkommer på måndag , ha en trevlig helg!
 

DeletedUser

Guest
Säger killen som skickar adelståg utan rens haha...kasta sten i glashus kanske??;)

vissa måste man ju chansa på när man får in lite rapporter ;O)

hehe jag har en fårmåga att kasta sten i glashus tror aldrig jag kommer bli av me det ;) fast jag får väl skylla på att jag fortfarande går på skitmedicinen efter operationen så har jag någon löljig bortförklaring ;)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
vissa måste man ju chansa på när man får in lite rapporter ;O)

hehe jag har en fårmåga att kasta sten i glashus tror aldrig jag kommer bli av me det ;) fast jag får väl skylla på att jag fortfarande går på skitmedicinen efter operationen så har jag någon löljig bortförklaring ;)

Hehe då lider vi av samma sak då ;) Själv går jag på starka smärtstillande i väntan på operation...
 

DeletedUser

Guest
Och på vilket datum och vilken tidpunkt är operationen planerad, Bushdoctor?
;)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Hehehe...med dagens sjukvård vet man aldrig...jag har faktiskt inte fått nån tid än...väntar på att min läkare ska få tummen ur och höra av sig...men snart blir det...tyvärr för er så är det bara en enklare operation så jag kommer vara hemma samma dag :)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Så envetna är vi mjödslukare inte, hoppas du får rätsida på det medicinska per omgående.

;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Blommor är alltid trevligt :) Kan ni inte skicka såna istället för adel??? :p

opperation??? pa bush? :p

(ett litet skämt inte många förstår, men de som känner mig vet =D )

Hmm twstats funka ej, hade tänkt dra vecko adling... nåja De går säkert åt ÖLs håll. Men om nån vecka vänder det of-pol :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag har byggt mig en sån där..va fan heter den...akademi!!! fick tips av en stamkolega...vänder nu när som helst
 

DeletedUser

Guest
Jjpewpew, du måste ju ha adelsman och trupper med. Vi pratade ju igenom det här igår.

In på Skype så tar vi det igen.
 

DeletedUser

Guest
Blommor är alltid trevligt :) Kan ni inte skicka såna istället för adel??? :p
Alltså, Bushen, det är inte adelsmän, det är ju blombud för sjutton, de vill ju först ge blommor till er alla och sedan supa ned er med ÖL och mjöd för att sedan dela på byarna i en harmoni av fest, blommor, sång och härliga solnedgångar och sist men inte minst, nakenbad! Just därför adl*, *host* jag menar skickar vi blomsterbud/ÖL-bud till alla byar som ligger nära vattnet, nakenbadet är det vi vill ha, och BENGT såklart.


I våran kamp att återfå Bengt så har vi tagit fram denna tröja.
hanbhaabb.jpg


Släpp Bengt fri!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är fel att tortera en katt bara pga ett krig! :mad:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ja angånde Bengt...Bengt har inte så många liv kvar nu. Jag har ju tidigare erbjudit er att få tillbaka honom i utbyte mot att våra adlar får fri lejd i era byar.
Men eftersom kravet ej uppfyllts fortsätter tortyren.
Så egentligen ligger det i era händer hur mycket han ska fortsätta lida...senap svider duktigt när den appliceras på rätt ställen...

Och du sargan...vill du bada naken med mig hade du bara behövt fråga^^
 

DeletedUser

Guest
=)

Bra Bushen!

Då får vi bestämma date snart ;)

Hoppas ni ha nå damer i stammen då det lätt blir "korvfest" annars :)
 
Topp