Ännu ett krig!!

DeletedUser

Guest
Vilket störtskönt krig. Går man in i dem andra posterna om dem andra krigen så är det ju bara en massa skitsnack.

Tror jag ska ta några ÖL på det.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: OF-POL
Players:

Side 2:
Tribes: ÖL
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 60
Skillnad: 36

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 231,570
Sida 2: 552,015
Skillnad: 320,445

image.php


liten uppdatering.
 

DeletedUser

Guest
en av spelarna i OF-POL är nog den sämsta fejkaren jag någonsin stött på.
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Mmmm...det finns nog en en del att önska av spelare från båda sidor ;)...men låt oss behålla den trevliga ton vi faktiskt haft hittills och lämna pajkastning till mer humorlösa stammar.

*RAAAAAP* Mmmm...det var en god öl...tror jag ska ta en till...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De är inte förvånande att ÖL leder. Även om of-pol har fler byar ligger de på långa avstånd mellan sina byar. Tex ett par finns i k34, k25 sen har ÖL anfallit de i k46?

De ger långa avstånd, dvs de tar mer tid för o assa o dra hem ass, skicka anfall osv. Adlar syns mkt bra på radarn ^^
 

DeletedUser

Guest
en av spelarna i OF-POL är nog den sämsta fejkaren jag någonsin stött på.

Prova fejka en gång själv när du är så packad att du inte vet vilken värld du är på , kan uppstå en del komplikationer och missuppfattningar.

Kan inte vara jag dock då min fru fejkar så ofta att jag blivit van........och vet mycket väl att man sickar 50 svärd en timme innan adlesmannen.
 
Senast redigerad av en moderator:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ja ÖL-spelarna har ett hemligt vapen...de super ner våra trupper när de kommer fram...så det tar dubbelt så lång tid innan de kommer tillbaka för de vinglar så illa.
Men det ska bli ändring på detta nu...jag har kontaktat flera nykteristorganisationer och även föräldraföreningen mot narkotika...det blir massterapi nu...och alla trupper ska få antabus...:D
 

DeletedUser

Guest
Ja ÖL-spelarna har ett hemligt vapen...de super ner våra trupper när de kommer fram...så det tar dubbelt så lång tid innan de kommer tillbaka för de vinglar så illa.
Men det ska bli ändring på detta nu...jag har kontaktat flera nykteristorganisationer och även föräldraföreningen mot narkotika...det blir massterapi nu...och alla trupper ska få antabus...:D

fullt på avgiftningen? :)

Får vi en uppdatering på läget?
 

DeletedUser

Guest
Okej. jag ber om ursäkt för mitt pajkastande inlägg. Förlåt om ni tog åt er av det.

Jag tycker detta är ett roligt krig och jag lär säga att ni kämpar på rätt bra, även de små spelarna sliter en del.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: OF-POL
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 3
Skillnad: 14

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,690
Sida 2: 25,250
Skillnad: 140,440

image.php


of-pol sitter lungt och säger fortfarande "de vänder om nån vecka" eller har situationen ändras? :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: OF-POL
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 3
Skillnad: 14

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,690
Sida 2: 25,250
Skillnad: 140,440

image.php


of-pol sitter lungt och säger fortfarande "de vänder om nån vecka" eller har situationen ändras? :p


Skulle vilja komentera detta , min stånd punkt i detta är....det vänder om en vecka...skål!
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik338...jag har ju sagt att vi behöver dig i stammen så det blir ordning och reda...du kan få ta över ledarrollen^^ Jag tror du skulle göra ett strålande jobb :p
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Vill passa på att tacka OF-OPOL för att det är ett gäng roliga grabbar (och tjejer?) som till 99% av medlemsantalet verkar vara ett kul gäng och som bits och rivs med glimten i ögat och minimal skitkastning!

<3

All heder, skåll på er likördrickare ;)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vill passa på att tacka OF-OPOL för att det är ett gäng roliga grabbar (och tjejer?) som till 99% av medlemsantalet verkar vara ett kul gäng och som bits och rivs med glimten i ögat och minimal skitkastning!

<3

All heder, skåll på er likördrickare ;)

tackar tacka värmer starkt i denna kalla årstid att höra sånt <3
 

DeletedUser

Guest
varierande krig!!!!
men jag tror faktiskt att nykterhetsorganisationerna vinner!;)
 

DeletedUser

Guest
loggade precis på nu efter ett par flaskor röd tjut o märkte att det är krig , lycka till båda sidorna mina adlar anländer så fort jag har byggt en akademi...
 
Topp