Ännu ett krig!!

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Smaken av bakfylla
narriga läppar
rödsprängda ögon
och en tung andedräkt....

Det är nog den mest heltäckande beskrivning just nu... Om kriget, värld fyra och allt annat. :) Kanske borde vara något mer poetisk nu när det är över, eller kreativ, äsch.

En eloge till Pmlt dock, kanske här något kreativt måhända?

Du kanske inte segern fick
men du stärkte oss andra
och din stolta blick
gjorde så vi stärkte varandra
för vi minns din passion
för det som är vårt
och vi ska åter ta vår tron...
 

DeletedUser

Guest
spioneri har jag ofc ingen aning om hur det låg till med. hur ni låg till på kartan har jag däremot ful koll på och jag vet att ni låg dåligt till . men man fick ändå höra att det skulle vända ganska många gånger :)


Vad ska man säga under krigs tid på ett publict forum då?

Vi i OF-POL tror att vi kommer att förlora dubbelt så många byar nästa vecka?
Vi tror att vi åker på pisk i detta krig?

..vänder om en vecka var den enda info jag tyckte vi behövde förmedla ut.

ÖL köttade på bra , bra jobb av er.

i OF-POL gjorde vi vad vi kunde , finns en del att önska ang aktivitet geografi osv , men bottom line ÖL vann vi förlorade. många i fronten bjöd upp till dans från oss men man vinner krig med hela stammar som krigar inte delar av stammar som krigar....


Så ang detta krig over an out från mig..........det vände visst inte efter en vecka!

Mvh JJ
 

DeletedUser

Guest
Vad ska man säga under krigs tid på ett publict forum då?

Vi i OF-POL tror att vi kommer att förlora dubbelt så många byar nästa vecka?
Vi tror att vi åker på pisk i detta krig?

..vänder om en vecka var den enda info jag tyckte vi behövde förmedla ut.

ÖL köttade på bra , bra jobb av er.

i OF-POL gjorde vi vad vi kunde , finns en del att önska ang aktivitet geografi osv , men bottom line ÖL vann vi förlorade. många i fronten bjöd upp till dans från oss men man vinner krig med hela stammar som krigar inte delar av stammar som krigar....


Så ang detta krig over an out från mig..........det vände visst inte efter en vecka!

Mvh JJ


mm så måste det ju vart för =Ä= också:rolleyes:, i vårat krig altså,
tack för att du förklarade deras beteende;)
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Dags att avsluta tråden som jag en gång i tiden startade!

Kriget mot OF-POL höll inte på lika länge som vi hoppats då de till slut såg sig själv besegrade! Visst är det skoj att stå på vinnarsidan men lite tråligt ändå att OF-POL vek ner sig så "tidigt"...

Undras något hänvisar jag ALLTID till mina diplomater! Själv har jag i princip ingen koll alls på vad som händer :eek:

Tills nästa gång...ta en öl eller två...så ofta du bara kan!!!

SKÅÅÅÅL ;)
 
Topp