Det ryktas att...

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Det Ryktas Att Makt Balansen Ändras Drastiskt I V38 Och Kommer Inom Kort Ta Hus I ******* Innan Nästa Måndag :D
 

DeletedUser

Guest
Det Ryktas Att Makt Balansen Ändras Drastiskt I V38 Och Kommer Inom Kort Ta Hus I ******* Innan Nästa Måndag :D

Jo absolut, vissa stammar strävar mot finlir och gör sig av med akademistammar då det inte finns något äckligare på tw. Andra är så kallade bakåtsträvare.
 

EnDampPingvin

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att bacon är tillbaka, ryktas att han vill bli adlad fort för annars kommer han att spendera för många timmar framför datan
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
Idag kan man bara hålla i en knapp så skickas det ut attacker. Annat var det när man fick tvingas flika upp 100 flikar i opera och man fick stänga av alla andra program på datorn så att webbläsaren kunde hantera flikbytet fort. Är mycket som har ändrats ägg, på gott och ont :)

Ryktas däremot att jag ska ta mig igenom hela v38 utan att anfalla en enda spelare, ni kan kalla mig byggare bob.

försent! jag är byggarebob original sen begynnelsen .....sen att jag kan vara pain in the as om tillfälle ges är en annan sak ..... men lusten för detta spel har minskat ----
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
ryktet går att sgt slayer kommer tillbaka ! dvs originalspelaren.----kanske maybe possible .:eek:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att jag fick ont i magen när jag gick in på twstats för att kolla folks erövringar.... Jäklar i mig vad pigga alla vart i barbsen nu för tiden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en betydande del av de betydande spelarna kommer vara stupfulla under mitt bord i Borås imorgon kväll ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla är välkomna när Abel bjuder till fest. #Abelbjuder
 
Topp