Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det är underbart att ni skriver så här engagerat och utan att gå ifrån forumets allmänna riktlinjer.... men tyvärr så kommer jag att flytta de flesta av inläggen till offtopic under dagen. Det ryktas att det ryktas tråden v38 är till för rykten om vad som händer på v38 och inte tidigare världar...
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att pias förstör det roliga i forumet :(

Ryktas även att millisen är otroligt starka x4 och 50% ifrån eventet
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att Abel löser allt och gjort en stam samman svetsad som aldrig förr ;) Gl Hf lätt/svårt ses i midgame ;)
 

Knob

New Member
Reaktionspoäng
1
jLZz4Na.gif
ryktas det
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Det är underbart att ni skriver så här engagerat och utan att gå ifrån forumets allmänna riktlinjer.... men tyvärr så kommer jag att flytta de flesta av inläggen till offtopic under dagen. Det ryktas att det ryktas tråden v38 är till för rykten om vad som händer på v38 och inte tidigare världar...

Ryktas att vi snittar fler inlägg per dag i samband med starten av värld 38 än vad vi tidigare gjorde på 2 månader, can't we just let it be? :(
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Går rykten om att hela järnsk besöker sjukhus efter att ha förstört sina klickfingrar under påsk. Gabbavad med 12k plundrade byar, hahhaa... vad är rekordet (på någon värld)?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
12k är ju inte så jobbigt när man kan få lätt upp till +20k

Kanske inte när man är 28 spelare på ett konto. Back in the day när jag spelade hörde det till ovanligheten att man tryckte ut 10k på en dag, även om det hände när man blev riktigt ledsen på någon. Att sitta o göra det på daglig basis är ren komik.

Å andra sidan kanske kidsen numera har "bra" script.
 

DeletedUser

Guest
Idag kan man bara hålla i en knapp så skickas det ut attacker. Annat var det när man fick tvingas flika upp 100 flikar i opera och man fick stänga av alla andra program på datorn så att webbläsaren kunde hantera flikbytet fort. Är mycket som har ändrats ägg, på gott och ont :)

Ryktas däremot att jag ska ta mig igenom hela v38 utan att anfalla en enda spelare, ni kan kalla mig byggare bob.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Idag kan man bara hålla i en knapp så skickas det ut attacker. Annat var det när man fick tvingas flika upp 100 flikar i opera och man fick stänga av alla andra program på datorn så att webbläsaren kunde hantera flikbytet fort. Är mycket som har ändrats ägg, på gott och ont :)

Ryktas däremot att jag ska ta mig igenom hela v38 utan att anfalla en enda spelare, ni kan kalla mig byggare bob.

Aha, folk kör fulscript och det är därför dom är så kassa på att farma effektivt. Makes sense :)

Går rykten om att det busas för fullt österut på K55.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att påskharen har dykt upp i K55 och delar ut gratis byar i form av egg..........eh
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att Innogames har sålt sin själ till boostgudarna och förstört denna värld
 
Topp