Det ryktas att...

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Går rykten om att alla elaka kommentarer gör att jag kommer ligga sömnlös inatt. Riktigt giftigt. Ord har konsekvenser!
 

DeletedUser

Guest
Ooops, har missat att man inte ska använda sina trupper nuförtiden. My bad! Ska genast sluta med det. Har svårt att anpassa mig (har ju ändå inte spelat sen v24).

Det ryktas att det självklart är vettigt att använda trupperna. Men du behöver ju inte spela dum för att låtsas att du inte fattar att det finns bra mycket vettigare sätt att använda trupper på.^

Hälsa Jakten på casual sen <3
 

zette7

New Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att det självklart är vettigt att använda trupperna. Men du behöver ju inte spela dum för att låtsas att du inte fattar att det finns bra mycket vettigare sätt att använda trupper på.^

Hälsa Jakten på casual sen <3

Tyckte bara det var onödigt att ta upp diskussionen gällande dagens tw-spelare vs. "de gamla rävarna" igen.

Kommer inte spela classic, går alldeles för snabbt för mig. Hinner knappt skicka en attack förrän jag är rensad. Hårt liv :(
 

DeletedUser

Guest
Tror vi ska testa några akademistammar istället. Sen tar vi de största spelarna och lägger i en stam och byter namn på de andra stammarna så ingen ser att de fortfarande är våra akademistammar.

Akademistam, kunde du inte svinga bättre? ALLA som spelat med mig vet att det värsta jag vet är akademistammar. Och det absolut första jag gjorde när jag hade något att säga till om var att rensa allt som hade med det att göra.

Att en endaste stam väljer att inte gå med på en backstabb-gangbang mot oss betyder väl snarare att vi har en bra relation till dem än att de är våran akademistam? Eller var akademistam och att ha en relation samma sak "backinthedaysmedglimteniögat"?.

Bättre kan du.

Och för att fortsätta på den påbörjade vägen:
Själv funderar vi på att be halva världen om deff när vi inte klarar av att kriga mot några totala nybörjare. Som på den gamla goda tiden.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Akademistam, kunde du inte svinga bättre? ALLA som spelat med mig vet att det värsta jag vet är akademistammar. Och det absolut första jag gjorde när jag hade något att säga till om var att rensa allt som hade med det att göra.

Att en endaste stam väljer att inte gå med på en backstabb-gangbang mot oss betyder väl snarare att vi har en bra relation till dem än att de är våran akademistam? Eller var akademistam och att ha en relation samma sak "backinthedaysmedglimteniögat"?.

Bättre kan du.

Och för att fortsätta på den påbörjade vägen:
Själv funderar vi på att be halva världen om deff när vi inte klarar av att kriga mot några totala nybörjare. Som på den gamla goda tiden.
Ja, du bytte namn på stammarna och bytte plats på några spelare. Sen var det helt plötsligt inte akademier längre. Starkt. Synd att du inte kan stå för dina handlingar bara. Värst va ledsen du verkar vara för att vi inte ville lyda din ord lika fint som dina akademistammar.

Börjar bli lite uttjatat med back in the days nu va? Men för all del, fortsätt gärna hänvisa allt vi gör på v38 till någon annan värld. Vad du än säger har det säkert hänt förr i tiden. Problemet är bara att inte är särskilt relevant då det med största säkerhet sker nu med.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du bytte namn på stammarna och bytte plats på några spelare. Sen var det helt plötsligt inte akademier längre. Starkt. Synd att du inte kan stå för dina handlingar bara. Värst va ledsen du verkar vara för att vi inte ville lyda din ord lika fint som dina akademistammar.

Börjar bli lite uttjatat med back in the days nu va? Men för all del, fortsätt gärna hänvisa allt vi gör på v38 till någon annan värld. Vad du än säger har det säkert hänt förr i tiden. Problemet är bara att inte är särskilt relevant då det med största säkerhet sker nu med.

Vad vi nu var innan, var 36 spelare. 24 av dem kickades. Sedan skapades en stam vid namn TLO med 7 av spelarna som hade spelat med oss förut, som inte har något med oss att göra överhuvudtaget.

Att du misslyckades med att övertala dem till en backstab kan du omöjligt skylla på mig.

Jag spånar även vidare och undrar om Rom nu är eran akademistam enligt ditt sätt att se på saken? Och undrar även vad det är för handlingar jag inte kan stå för? Jag står alltid för mina handlingar, oftast för att jag aldrig gör saker som du gör. (Ber om deff runt halva världen för att kunna kriga mot nybörjare, mergear med stammen man krigar emot, erkänner öppet att man är beredd att ta till fulspel och försöker skapa gangbangs).
 

zette7

New Member
Reaktionspoäng
2
Vad vi nu var innan, var 36 spelare. 24 av dem kickades. Sedan skapades en stam vid namn TLO med 7 av spelarna som hade spelat med oss förut, som inte har något med oss att göra överhuvudtaget.

Att du misslyckades med att övertala dem till en backstab kan du omöjligt skylla på mig.

Hur skulle det vara en backstab? Måste man inte ha en relation till en spelare/stam för att kunna bli backstabbad? TLO har ju inget med er att göra?
 

DeletedUser

Guest
Hur skulle det vara en backstab? Måste man inte ha en relation till en spelare/stam för att kunna bli backstabbad? TLO har ju inget med er att göra?

Bad jag dig inte nyss att sluta spela dum? Bajstank påstod att jag på något sätt styrde TLO, vilket jag absolut inte har någonting med att göra.
Men självfallet har vi någon form av relation SOM JAG ÄVEN PÅPEKADE I INLÄGGET INNAN. Sen när är det ens i närheten av att vara en akademistam?
 
Topp