Det ryktas att...

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Vad vi nu var innan, var 36 spelare. 24 av dem kickades. Sedan skapades en stam vid namn TLO med 7 av spelarna som hade spelat med oss förut, som inte har något med oss att göra överhuvudtaget.

Att du misslyckades med att övertala dem till en backstab kan du omöjligt skylla på mig.

Jag spånar även vidare och undrar om Rom nu är eran akademistam enligt ditt sätt att se på saken? Och undrar även vad det är för handlingar jag inte kan stå för? Jag står alltid för mina handlingar, oftast för att jag aldrig gör saker som du gör. (Ber om deff runt halva världen för att kunna kriga mot nybörjare, mergear med stammen man krigar emot, erkänner öppet att man är beredd att ta till fulspel och försöker skapa gangbangs).
Dat logic. Uppenbarligen står du inte för akademistammar.

Jag håller ju inte dagens jättehöga tempo, så självklart måste jag ta till alla knep jag kan för att kunna rå på en stor mästare som du. Än så länge verkar det fungera.
Ryktas att akademistammar är bara vidrigt när andra gör det. Hehexd

Helt korrekt. Precis som backstabs, alliera sig och allt annat som andra gör. Försvara sig och anfalla tillbaka, exempelvis.
 

DeletedUser

Guest
Jag håller ju inte dagens jättehöga tempo, så självklart måste jag ta till alla knep jag kan för att kunna rå på en stor mästare som du. Än så länge verkar det fungera.
.
Högst tveksamt hur du på något sätt kan få det till att det gått bra? Att det står 32-6 i krigstatistiken till oss kan omöjligt ses som något lyckat?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att vi i AFK försöker avstå från att tillämpa alla såna slags vidriga metoder. I vår nya konstitution står det skrivet:

Ty den som adlar något annat än barbs, eller begår otukt med andra spelare på samma värld, vän eller fiende, ska straffas med piskrapp på Barbro-torget!

Till en början var även jag en syndare innan Abel, vår mästare och barbro-profet visade vägen till upphöjning.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Högst tveksamt hur du på något sätt kan få det till att det gått bra? Att det står 32-6 i krigstatistiken till oss kan omöjligt ses som något lyckat?
Hur du kan få det till 32-6 när vi inte har adlat något från varandra överhuvudtaget är för mig en gåta.

Men för all del, fortsätt ljuga.
 

DeletedUser

Guest
Hur du kan få det till 32-6 när vi inte har adlat något från varandra överhuvudtaget är för mig en gåta.

Men för all del, fortsätt ljuga.

32-6 i kriget. Att vi inte adlat av varandra ändrar ju inte krigsstatistiken?

Sluta ljuga själv? o_O
 

spanskasjukan

New Member
Reaktionspoäng
3
Så ni menar att de finns mer än 1 elias som spelar tw? hhmmm låter otroligt orimligt, finns ju bara elias uppis puppis
 

DeletedUser

Guest
Tycker bashen mot oldschool spelare är lite lustig. Jag är old school så det skriker om det, och jag behöver knappt anstränga mig för att ta rank1 varje värld jag spelar numera, vilken taktik jag en använder bevisligen. Det är faktiskt rätt löjligt hur nivån är idag, ryktas det..
 

DeletedUser

Guest
Tycker bashen mot oldschool spelare är lite lustig. Jag är old school så det skriker om det, och jag behöver knappt anstränga mig för att ta rank1 varje värld jag spelar numera, vilken taktik jag en använder bevisligen. Det är faktiskt rätt löjligt hur nivån är idag, ryktas det..

Undantaget som bekräftar regeln.

Och det är absolut ingen bash mot old school spelare.

Det är oldschool spelare som bashar spelets skicklighetsgrad. Att du finner det lätt är en sak. Majoriteten av oldschool spelare klarar det mindre bra.

Och bara för att tydliggöra igen. Det har aldrig varit någon bash mot oldschoolspelare. Det dök upp ett gäng oldschoolspelare på forumet, snackade skit om hur lätt det var och gnällde om hur alla som var i toppen använde pp och hade det lätt. När de bevisligen inte hade det så jävla lätt då de i sanma veva krigade mot noobs och grät i skype om deff från flertalet toppstammar.
 
Senast redigerad av en moderator:

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Undantaget som bekräftar regeln.

Och det är absolut ingen bash mot old school spelare.

Det är oldschool spelare som bashar spelets skicklighetsgrad. Att du finner det lätt är en sak. Majoriteten av oldschool spelare klarar det mindre bra.

Och bara för att tydliggöra igen. Det har aldrig varit någon bash mot oldschoolspelare. Det dök upp ett gäng oldschoolspelare på forumet, snackade skit om hur lätt det var och gnällde om hur alla som var i toppen använde pp och hade det lätt. När de bevisligen inte hade det så jävla lätt då de i sanma veva krigade mot noobs och grät i skype om deff från flertalet toppstammar.

Är du sex och ett halvt eller bara helt jävla dum i huvudet? Kolla er egen chatt och sluta kasta sten i glashus din jävla helpajas.
 

DeletedUser

Guest
Är du sex och ett halvt eller bara helt jävla dum i huvudet? Kolla er egen chatt och sluta kasta sten i glashus din jävla helpajas.

Jag vet inte varför du hänvisar till "er egen chatt"? som i våran stamchatt eller dylikt? Kan säkerställa dig om att det varken kastats skit mot oldschool-spelare eller har grinats något om att försöka få deff från massa andra stammar?

Inte heller jag i någon personlig chatt heller för den delen...? Så ja, uppdatera mig jättegärna.. För just nu känner jag mig relativt dum i huvudet :(
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
OK det har spårat ut lite. Jag älskar att Forumet är aktivt men snälla flytta den här diskussionen till offtopic eller be mig flytta över de relevanta inläggen.

Det ryktas att jag är lika envis som alltid
 
Topp