DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Mina tidigare ord var tydligen ett slöseri med tid. Så istället för att dö med värdighet försöker du anfall mig? jaja vi får la se hur det går...

Sorry jag får väl säga som Tigertutt alltid sagt..jag behöver bli av med lite gubbar...btw om du kollar tiden så ser du att det var innan du skrev ditt inlägg....
 

DeletedUser

Guest
Sorry jag får väl säga som Tigertutt alltid sagt..jag behöver bli av med lite gubbar...btw om du kollar tiden så ser du att det var innan du skrev ditt inlägg....

Jag säger inte att det var något dåligt, jag ser det som en utmaning (fast ett förmodat anfall i betydelsen utmaning är väl lite att extremt oavsett vem motståndaren och försvararen är). Och Tigertutt har ju rätt, som alltid, antingen har man för många yxor eller så behöver man rasta sitt LT:D.
 

DeletedUser

Guest
Lite kul att se att de enda stammar som kritiserar DO är dom som krossats av dom.
Är jag den enda som inte är förvånad att man inte älskar stammen som blev ens undergång?

Ni valde helt enkelt fel namn på stammen.
Är det inte roligt att Johan III anklagar oss för förräderi?
Sant eller icke, riktigt ironiskt sätt att utplånas på är det.

Så vitt jag vet har inte DO kommit i närheten av att krossa Solace, så du måhända ha missat mitt inlägg. :)


Låt pajkastningen börja..

Varför slutar det alltid såhär?

Så du menar att han började pajkastningen och att han gjorde det nu? Du kanske inte insett det men det är runt 3-4 sidor med folk som gnölar över att han gjort fel i att skriva sitt inlägg och jag vet att du är bland dem.

Snälla söta röra människor, tänk lite innan ni skriver.
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte i det längsta hålla mig ifrån detta forum, men seriöst grabbar och tjejer... Är detta ett spel eller har jag kommit fel?

Om man inte tål att bli förrådd av sina med/motspelare ska man spela singelplayer lir.

Nu tycker jag vi slutar pajkastningen och har kul i kriget istället, det täcker jag ha...Oavsett hur det slutar!
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tänkte i det längsta hålla mig ifrån detta forum, men seriöst grabbar och tjejer... Är detta ett spel eller har jag kommit fel?

Om man inte tål att bli förrådd av sina med/motspelare ska man spela singelplayer lir.

Nu tycker jag vi slutar pajkastningen och har kul i kriget istället, det täcker jag ha...Oavsett hur det slutar!

Ja inte behövde man kolla vilken stam du tillhör iaf....det avslöjar du galant själv......stammen utan heder förståss.....:D
 

DeletedUser

Guest
När alla ens s.k. allianser är bundna av feghet och iap bryts så finns det bara en utgång. Så alla ni som vill fortsätt med er klubb för inbördes beundran detta är ändå inget styrkeprov från DO er tur kommer senare:D

Väl mött!
 

DeletedUser

Guest
Ja inte behövde man kolla vilken stam du tillhör iaf....det avslöjar du galant själv......stammen utan heder förståss.....:D

Spelar det någon roll vilken stam jag tillhör?

Jag tycker fler borde dela min syn på detta, det är ett SPEL, ha kul oavsett vad som händer!
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte i det längsta hålla mig ifrån detta forum, men seriöst grabbar och tjejer... Är detta ett spel eller har jag kommit fel?

Om man inte tål att bli förrådd av sina med/motspelare ska man spela singelplayer lir.

Nu tycker jag vi slutar pajkastningen och har kul i kriget istället, det täcker jag ha...Oavsett hur det slutar!

Kriget är alltid kul för de som överlever

Problemet är väl att mrmusic ganska snabbt insåg att han satt i "fel" båt :D
 

DeletedUser

Guest
Spelar det någon roll vilken stam jag tillhör?

Jag tycker fler borde dela min syn på detta, det är ett SPEL, ha kul oavsett vad som händer!

Självklart är det ett spel, men låt oss säga att din stam sparkade ut dig för att sedan adla upp dig. Hur skulle du reagera? Skulle du sitta där, rycka på axlarna, tänka "det är bara ett spel" och börja om? Tvekar starkt på det. Det spelar ingen roll om det bara är ett spel, det är väl självklart att det känns surt att bli bedragen av folk som man litar på.

mrmusic61 gjorde denna tråd för att uppmärksamma folk på att DO inte är att lita på, inte för att berätta att han sitter och gråter pga sveket. Att han är besviken på DO och dess ledning är en annan sak och det är självklart i mina ögon. Så snälla, sluta lägga ord i andras mun varje gång du skriver något. Klarar du inte det så avstå från att skriva.
 

DeletedUser

Guest
Självklart är det ett spel, men låt oss säga att din stam sparkade ut dig för att sedan adla upp dig. Hur skulle du reagera? Skulle du sitta där, rycka på axlarna, tänka "det är bara ett spel" och börja om? Tvekar starkt på det. Det spelar ingen roll om det bara är ett spel, det är väl självklart att det känns surt att bli bedragen av folk som man litar på.

mrmusic61 gjorde denna tråd för att uppmärksamma folk på att DO inte är att lita på, inte för att berätta att han sitter och gråter pga sveket. Att han är besviken på DO och dess ledning är en annan sak och det är självklart i mina ögon. Så snälla, sluta lägga ord i andras mun varje gång du skriver något. Klarar du inte det så avstå från att skriva.

Med dessa ord är tråden klar.

**LÅS**
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Verkar inte finnas några riktiga krig med krigsförklaringar längre... Lågt av DO, vill ni vara en respekterad stam så beté er som en...
 

DeletedUser

Guest
Visst e det kul...särskilt om man har oddsen på sin sida 8:1


Innebörden av ordet heder har du tydligt inte fattat så.........:eek:



det skulle vara dåligt av oss om vi typ hade haft en IAP med er i ett halvår eller mer, vi har typ bara haft det i två veckor el nått


desto längre relation, desto mer heder...
 

DeletedUser

Guest
Självklart är det ett spel, men låt oss säga att din stam sparkade ut dig för att sedan adla upp dig. Hur skulle du reagera? Skulle du sitta där, rycka på axlarna, tänka "det är bara ett spel" och börja om? Tvekar starkt på det. Det spelar ingen roll om det bara är ett spel, det är väl självklart att det känns surt att bli bedragen av folk som man litar på.

mrmusic61 gjorde denna tråd för att uppmärksamma folk på att DO inte är att lita på, inte för att berätta att han sitter och gråter pga sveket. Att han är besviken på DO och dess ledning är en annan sak och det är självklart i mina ögon. Så snälla, sluta lägga ord i andras mun varje gång du skriver något. Klarar du inte det så avstå från att skriva.

hoho :D

Självklart är det inte kul att vara på fel sida av staketet, men så är det ibland, och det enda man kan göra är att leta reda på lite grön målarfärg och ge sig fan på att ens gräs kan bli minst lika grönt.

"United we stand, divided we fall" tycker jag är ett uselt citat.
Nog fasen ska man falla med stil och klass om det är det som kommer att hända.

Hoppas på det bästa, förbered er på det värsta.

När det värsta väl händer har man två val.
Acceptera det och ge sig fan på att det ska svida om någon ska försöka adla upp dig.
Sitt på forumet istället för att ducka rens och skriv hur fruktansvärt omogna motståndarsidan är.

Jag förstår varför du skapar tråden, jag förstår att du är irriterad, men inte fan kan jag förstå varför du ska gå över alla gränser människor har satt upp för accepterat socialt beteende.

Bli förbannad, bli besviken, men inte fasen måste du bli outhärdlig.

// asknx.
 

DeletedUser

Guest
IAPs är ändå rätt meningslöst. Allians är skillnad, när man aktivt hjälps åt att tex deffa, men att bara komma överens om att inte adla varandra fattar jag inte.
Det här tar väl inte slut förrän en stam har alla byar? Man vet ju att IAPs förr eller senare kommer brytas ändå, så varför skaffa en från första början?
 

DeletedUser

Guest
IAPs är ändå rätt meningslöst. Allians är skillnad, när man aktivt hjälps åt att tex deffa, men att bara komma överens om att inte adla varandra fattar jag inte.
Det här tar väl inte slut förrän en stam har alla byar ändå? Man vet ju att den förr eller senare kommer brytas ändå, så varför skaffa en från första början?


du har rätt till en viss del, det är en helt annan sak om man bryter en allians som man har haft väldigt länge
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Kriget är alltid kul för de som överlever

Problemet är väl att mrmusic ganska snabbt insåg att han satt i "fel" båt :D

Nejdu så fel du har! Jag dör hellre i J III som alltid visat heder mot sina allierade och IAP's än jag överlever i en stam som DO som sviker och bedrar....

Och om du inte visste det så det sätt man uppträder på här inne speglar ganska tydligt vilka värderingar man har som person......
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
hoho :D

Självklart är det inte kul att vara på fel sida av staketet, men så är det ibland, och det enda man kan göra är att leta reda på lite grön målarfärg och ge sig fan på att ens gräs kan bli minst lika grönt.

"United we stand, divided we fall" tycker jag är ett uselt citat.
Nog fasen ska man falla med stil och klass om det är det som kommer att hända.

Hoppas på det bästa, förbered er på det värsta.

När det värsta väl händer har man två val.
Acceptera det och ge sig fan på att det ska svida om någon ska försöka adla upp dig.
Sitt på forumet istället för att ducka rens och skriv hur fruktansvärt omogna motståndarsidan är.

Jag förstår varför du skapar tråden, jag förstår att du är irriterad, men inte fan kan jag förstå varför du ska gå över alla gränser människor har satt upp för accepterat socialt beteende.

Bli förbannad, bli besviken, men inte fasen måste du bli outhärdlig.

// asknx.

Okej så det är jag som gått över gränsen för som du säger" människor satt upp för accepterat beteende" Du är tamejfan skrattretande..

Vilken gräns skulle det vara ?

Och för mig är att gå över gränsen för accepterat beteende just det ni i DO gjort genom att bryta ingånget avtal !
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp