DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
för att återgå till ämnet


här kommer lite stats de senaste 48 timmarna

Side 1: DO DO-A

Side 2: J III

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 121
Sida 2: 20
Skillnad: 101

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 88
Sida 2: 0
Skillnad: 88

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 1,071,459
Sida 2: 58,459
Skillnad: 1,013,000

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 840,727
Sida 2: 0
Skillnad: 840,727

image.php



Där har du info.
 

DeletedUser

Guest
Om DO är så bra som dom sägs så kan du ju gå och gömma dig med dina 10 timmar xD
Och J III kan väl inte suga så mycket att dom inte räknar ut dina adlar direkt ? xD

jag sa att jag håller på, truppern är skickade sen länge, dom ska bara komma fram först:)

de kanske de är så vi får se
 

DeletedUser

Guest
aha, krig, krig, krig. Adla, alda, adla.

för blev det krig?
 

DeletedUser

Guest
Detta med heder är intressant :)
DO säger upp en IAP och startar krig, jaha säger jag...

Argument mot DO har varit att J3 har haft en bra dialog med dem och "vi har nästan varit kompisar", OCH...

Men som alla ni som inte sysslar med navelskådning eller försöker spela SIMS här i TW kommer att upptäcka så har det börjat hända saker och ting!

Varför måste det hända något frågar sig säkert vissa ??? Varför kan vi inte bara vara kompisar alla tillsammans och sitta och fila på våra byar, skaffar exakt samma poäng på alla byarna(det ser ju så snyggt ut :p) osv osv ...

Nej för att detta är ett krigsstrategispel och inte SIMS.

Allianser och IAPs speciellt tjänar ett syfte, men som allt annat här i livet så är inget för evigt. Men helt ärligt så räcker det ju att ta upp kartan över V2 så kan ju vem som helst se att vi kommer att leva med krig oavbrutet från nu och framåt. Det finns ingen obruten mark eller orörda kvadranter samt att det börjar bli rejält stagnerat och trångt i mitten av kartan.... så vad händer :eek:

Jo krig såklart och då finns det inga IAPs eller allianser som kommer att hindra detta, det är spelet natur och för de flesta som spelar TW.

Så till alla er som bara vill nobla barbar byar och sitta fila på sina byar, ni kommer bara bli besvikna och arga i framöver ... om ni inte vill nyttja alla de knep och tricks och framförallt list som krävs för att expandera och överleva hädanefter.

Så sammanfattningsvis, sluta böla, börja kriga och använda all er list, eller lägg ner :)

Önskar er alla de bästa här på TW
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Lordmart, du missa det viktiga..

"Detta med heder är intressant
DO säger upp en IAP och startar krig, jaha säger jag..."

Dom sa aldrig upp sin IAP, dom bara attackera.
 

DeletedUser

Guest
Detta med heder är intressant :)
DO säger upp en IAP och startar krig, jaha säger jag...

Argument mot DO har varit att J3 har haft en bra dialog med dem och "vi har nästan varit kompisar", OCH...

Men som alla ni som inte sysslar med navelskådning eller försöker spela SIMS här i TW kommer att upptäcka så har det börjat hända saker och ting!

Varför måste det hända något frågar sig säkert vissa ??? Varför kan vi inte bara vara kompisar alla tillsammans och sitta och fila på våra byar, skaffar exakt samma poäng på alla byarna(det ser ju så snyggt ut :p) osv osv ...

Nej för att detta är ett krigsstrategispel och inte SIMS.

Allianser och IAPs speciellt tjänar ett syfte, men som allt annat här i livet så är inget för evigt. Men helt ärligt så räcker det ju att ta upp kartan över V2 så kan ju vem som helst se att vi kommer att leva med krig oavbrutet från nu och framåt. Det finns ingen obruten mark eller orörda kvadranter samt att det börjar bli rejält stagnerat och trångt i mitten av kartan.... så vad händer :eek:

Jo krig såklart och då finns det inga IAPs eller allianser som kommer att hindra detta, det är spelet natur och för de flesta som spelar TW.

Så till alla er som bara vill nobla barbar byar och sitta fila på sina byar, ni kommer bara bli besvikna och arga i framöver ... om ni inte vill nyttja alla de knep och tricks och framförallt list som krävs för att expandera och överleva hädanefter.

Så sammanfattningsvis, sluta böla, börja kriga och använda all er list, eller lägg ner :)

Önskar er alla de bästa här på TW

Visa ord från en ros ;D
 

DeletedUser

Guest
Lordmart, du missa det viktiga..

"Detta med heder är intressant
DO säger upp en IAP och startar krig, jaha säger jag..."

Dom sa aldrig upp sin IAP, dom bara attackera.

Okej men det förändrar ingenting egentligen!
De ville väl bara skaffa sig en lite fördel och spara off ;) såklart har de planerat detta under en längre tid och samtidigt invaggat J3 i en falsk trygghet ... de använder sin list att skaffa sig fördelar, ursäkta mig men jag kan inte se det ohederliga med detta ...

Jag tror att alla stammar skall hantera sina allianser och speciellt IAPs med en nypa salt framöver, jag är helt övertygad om att vi har bara sett en början av liknande händelser framöver ... det är oundvikligt :)
Det är inget personligt eller att man är elak som ledare eller stam om man skaffar sig fördelar genom att bara attackera oprovocerat ...

Darwins lagar kommer att gälla här som överallt annars - Survival of the fitest
Det finns ett klokt talesätt, hålla dina vänner nära dig, men dina fiender ännu närmare :)

Lorden
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på DOs kapacitet i att kriga skulle jag inte vara så orolig, tog dem tre veckor att adla 400.000 poäng........ *L*... håller med mrmusic, DO innehåller en rad mycket trevliga o schyssta spelare men har en svag ledning, en ledning som inte kan leda utan låter tonåringarna styra o ställa.

HAHAHAHA, du fick mig nästan att trilla av stolen :)
 

DeletedUser

Guest
Lordmart, du missa det viktiga..

"Detta med heder är intressant
DO säger upp en IAP och startar krig, jaha säger jag..."

Dom sa aldrig upp sin IAP, dom bara attackera.

Vad spelar det för roll då? Man fattar väl att IAPn inte gäller när anfallen börjar rinna in. En del här verkar förespråka att man ska meddela sina kommande anfall en vecka i förväg.
 

DeletedUser

Guest
Fanns det ett avtal som reglerade tillvägagångssättet för att bryta en iap mellan stammarna? Om inte så är det väl fritt fram att bryta den när som.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Härliga åsikter jag får se här inne..
Alltså är en IAP egentligen ingenting ? :eek:
Attackera fritt då alltså, är det så ni menar ? :S
Man har ju lixom en IAP för att INTE attackera varann..
Sen förstår jag om man vill växa till sig osv..
Men om DO spelarna bara kan attackera stammar dom har "IAP" med sådär helt enkelt så hade jag inte velat ha IAP med dom.
Då kan man lika bra ha dom som inget alls.
Stammar som har IAP med DO, beware.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Härliga åsikter jag får se här inne..
Alltså är en IAP egentligen ingenting ? :eek:
Attackera fritt då alltså, är det så ni menar ? :S
Man har ju lixom en IAP för att INTE attackera varann..
Sen förstår jag om man vill växa till sig osv..
Men om DO spelarna bara kan attackera stammar dom har "IAP" med sådär helt enkelt så hade jag inte velat ha IAP med dom.
Då kan man lika bra ha dom som inget alls.
Stammar som har IAP med DO, beware.

IAPs har säkert haft betydelse tidigare, men vi har en värld som förändras och betydelsen förändras med den...

:)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Jaa, jag ger väl mig..
Finns inget att arrgumentera om ^^
Ni får göra hur ni vill :)
Men jag tänker iallafall om när jag läser sådant här..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp