DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
WAR/s=Krig är ett fientligt förhållande mellan folk eller stater eller mellan parter inom samma stat (inbördeskrig) där användande av dödligt våld förekommer på ett systematiskt sätt.
Definitionen varierar av vad som kvalificerar vissa väpnade konflikter som krig, och vissa inte. Det har bland annat föreslagits att den väpnade konflikt där mer än 1 000 kombattanter under ett år faller i strid ska anses som krig. Något krav på krigsförklaring för att krig ska anses föreligga, finns dock inte.


Tribe/tribal = stam


TRIBALWARS!!!



Sådär, alla som nu inte vet vad detta spelet går ut på kanske ska ta sig en funderare på vad dom gör här;)
 

DeletedUser

Guest
Aja, man kan hålla en bra stämning ändå :D
Lycka till J III, håll ihop så kanske ni klarar er bra :p
 

DeletedUser

Guest
Så drygt att ligga breve er som har så bra position på era byar, att ni inte anade nått är ju konstigt, sånt är spelet vännen. Get use 2 it..
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Så drygt att ligga breve er som har så bra position på era byar, att ni inte anade nått är ju konstigt, sånt är spelet vännen. Get use 2 it..

för det första Jag är definitivt inte din vän!
för det andra vi hade en IAP som ni inte har mailat oss och avslutat utan hugger oss i ryggen.
VI attackerar inte de VI har IAP med.....
Det hade varit HEDERVÄRT att häva IAP'n först.
Det hade varit HEDERVÄRT att förklara oss Krig först.
DO (utan DO-A) Har 30miljoner mer poäng än J III hade det gjort ont för er att göra något av det ovanstående...

Lägre än Glocalnet.....
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Kan faktiskt hålla med lite där..
Att ta bort IAP:n först skulle ni nog gjort..
Jag vet att detta är ett spel för krigande, MEN även diplomati.
Andra stammar kan ju inte känna sig säkra att ha er som Allians/IAP om ni bara attackerar en dag sådär..
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat. Vilka kommer komma ihåg J III om ett litet tag?
Sett dom ligga och stånga precis vid top 20 ett bra tag men aldrig hört något från dem. Deras utgångsläge i det här kriget är inte det bästa heller...

Blir antagligen första gången jag håller med dig... För det gör jag.

Utgångsläget, överraskningsattacken de fick mot sig och DO's överlägsenhet truppmässigt kommer göra att J III inte kan stå emot särskilt länge. Får de hjälp kan det ändras.

Hoppas iaf att det blir ett hyfsat kul krig. DO är välförtjänta av ett sådant :)
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
http://www.twstats.se/sv2/index.php?page=map&tribe_0_id=453&tribe_0_colour=00FFFF&tribe_1_id=5600&tribe_1_colour=00FFFF&tribe_2_id=1470&tribe_2_colour=00FF00&zoom=200&centrex=600&centrey=500&fill=

Ärligt talat. Vilka kommer komma ihåg J III om ett litet tag?
Sett dom ligga och stånga precis vid top 20 ett bra tag men aldrig hört något från dem. Deras utgångsläge i det här kriget är inte det bästa heller...

J III kommer inte att glömmas i första taget för vi har satt en ära i att hjälpa våra allierade och att använda diplomatin som första alternativ istället för yxan....
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Blir antagligen första gången jag håller med dig... För det gör jag.

Utgångsläget, överraskningsattacken de fick mot sig och DO's överlägsenhet truppmässigt kommer göra att J III inte kan stå emot särskilt länge. Får de hjälp kan det ändras.

Hoppas iaf att det blir ett hyfsat kul krig. DO är välförtjänta av ett sådant :)

För Detta uttalande tackar jag ännu en Allierad med heder(NOT)

Detta visar tydligt att det är vissa stammars diplomater och ledare som inte fattat innebörden av vad en Allians eller IAP betyder...Sviker ni era vänner IRL på samma sätt hoppas jag att ni får det ni förtjänar...
 

DeletedUser

Guest
För Detta uttalande tackar jag ännu en Allierad med heder(NOT)

Detta visar tydligt att det är vissa stammars diplomater och ledare som inte fattat innebörden av vad en Allians eller IAP betyder...Sviker ni era vänner IRL på samma sätt hoppas jag att ni får det ni förtjänar...

No, me no leider. Me enkel medlem ;)

Sen förstår jag inte vad som var fel med det jag skrev. Jag menade iaf att ni inte kommer kunna stå emot DO.
Jag skrev aldrig vem jag "höll på".

Även jag tycker att man ska bryta något när man ska kriga. Även om det kanske är smartare att göra så som DO har gjort.

Hur länge tror ni att J III, en stam som har ca 7 (?) miljoner poäng, ska få ligga utspritt som fanken och bara exsistera? Klart att man vill åt de där 7 miljoner poängen (fast i byar då).

Btw, är vi allierade/IAP's? :S På vår lista är ni inte med där.
 

DeletedUser

Guest
J III kommer inte att glömmas i första taget för vi har satt en ära i att hjälpa våra allierade och att använda diplomatin som första alternativ istället för yxan....



Tar ont och sitta och kolla på när våran, Kankse längsta allians blir sönderadlad av DO och vi inte kan göra något.Jag kommer alltid komma ihåg J III eftersom dom har länge funnits vid våran sida och vi har haft en del kontakt med varandra. Sen sä är J III en mycket bra stam med skickliga spelare
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp