DO bryter IAP med J III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
No, me no leider. Me enkel medlem ;)

Sen förstår jag inte vad som var fel med det jag skrev. Jag menade iaf att ni inte kommer kunna stå emot DO.
Jag skrev aldrig vem jag "höll på".

Även jag tycker att man ska bryta något när man ska kriga. Även om det kanske är smartare att göra så som DO har gjort.

Hur länge tror ni att J III, en stam som har ca 7 (?) miljoner poäng, ska få ligga utspritt som fanken och bara exsistera? Klart att man vill åt de där 7 miljoner poängen (fast i byar då).

Btw, är vi allierade/IAP's? :S På vår lista är ni inte med där.

Vi är allierade med samtliga av Tkotrt-stammarna....
Btw varför står det att du är diplomat då????
 

DeletedUser

Guest
Vi är allierade med samtliga av Tkotrt-stammarna....
Btw varför står det att du är diplomat då????

Vet faktiskt inte, antagligen en miss som inte ändrats än ^^
Jag har varit en enkel medlem i flera veckor snart :)

Fast det är klart, ett par "diplomatuppdrag" får jag fortfarande, men jag gillar det inte ^^
 

DeletedUser

Guest
Aja, jag lämnar denna tråd bakom mig då jag inte kan representera DO stammarnas diplomati :)

"män föllo, kvinnor föllo, barn föllo, ingen skonades, såsom seden är"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
har du hakat upp dig???? varför har vi diplomater och varför finns allianser och IAP's... men du kanske inte har fattat det..??:eek:

Sluta gnäll, det är bara ett spel. Försvara er, fly, gå under. Gör vad ni vill, men det är verkligen ingenting att gnälla över.
 

DeletedUser

Guest
Mrmusic, jag anar en viss upprördhet, kan det vara för att du inte kommer ha några byar inom en snar framtid, eller har du inte sovit på länge??
 

DeletedUser

Guest
Vet vad den handlar om, men förstår inte vad du klagar på, blinda möss hade sett vartåt det bankade, men inte ni...

Så sluta klaga och börja fejka, tajma, och ha ett leende färdigt på läpparna när DO kommer för att leverera den nya 2000X SuperBräckan till din dörr...
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Vet vad den handlar om, men förstår inte vad du klagar på, blinda möss hade sett vartåt det bankade, men inte ni...

Så sluta klaga och börja fejka, tajma, och ha ett leende färdigt på läpparna när DO kommer för att leverera den nya 2000X SuperBräckan till din dörr...

har alltid ett leende på läpparna.....Brett som fan var det när jag fick rapporterna från oshe71....och sen när vi hade barbeque på dina hästar...hehehe;)
 

DeletedUser

Guest
för det första Jag är definitivt inte din vän!
för det andra vi hade en IAP som ni inte har mailat oss och avslutat utan hugger oss i ryggen.
VI attackerar inte de VI har IAP med.....
Det hade varit HEDERVÄRT att häva IAP'n först.
Det hade varit HEDERVÄRT att förklara oss Krig först.
DO (utan DO-A) Har 30miljoner mer poäng än J III hade det gjort ont för er att göra något av det ovanstående...

Lägre än Glocalnet.....

Vad tror du skulle hända egentligen, DO har under lång tid förrådet iaps och anfallit dom i ryggen sånt borde man iaf kolla upp innan man litar på stammar.

vet ett fall där DO skickade ut värdjan om support till en sina allierade för att sedan under natten adla så många tomma byar som möljigt av dom.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
har ni tänkt på vad eran stam heter? vad dömdes Johan III för en gång? jo för högförräderi o han dömdes till döden för de.. då ska ni inte snacka om heder ju :p
 

DeletedUser

Guest
Hur mycket jag än håller med om att detta är ett krigsspel, hur mycket jag än tycker det är roligare att skicka attacker och se om man lyckas än att bygga byar, hur underhållande jag än tycker att asknx är (hemlig beundrare? skyldig :() så måste jag säga emot en stor bunt här.

Det första inlägget är mer än vettigt i mina ögon. Först och främst kan vi nog alla konstatera att det är givet att de känner sig bedragna om de trott sig ha en säker relation med DO, vilket det lät som av första inlägget. Sedan kan vi fortsätta med att konstatera att han inte ber om hjälp eller något liknande han säger helt enkelt att DO har gått emot dem trots en IAP och att man kanske ska passa sig även om man har en diplomatisk relation med dem. För alla som är med i stora fina stammar kanske detta är lite lustigt men för de mindre stammar som mer eller mindre lever på vänliga relationer till dominerande stammar i området kan detta vara något att ha i bakhuvudet.

...sen att även jag skulle tänka över saken ett par gånger innan jag litar på DO är en annan sak som jag kan försöka ge ett hint om med hjälp av ett skarpt inlägg här:

Så drygt att ligga breve er som har så bra position på era byar, att ni inte anade nått är ju konstigt, sånt är spelet vännen. Get use 2 it..

Det råkar vara så att det är smartast att skapa relationer till stammar där man kan tjäna någonting på det. Dvs, att skapa en IAP med en stam på andra sidan kartan är helt enkelt onödigt. Det du säger är att de som ligger bredvid er på kartan ska passa sig för att ni kan när som helst hoppa på dem och er diplomati är inte att lita på.

Sen att ni gör på detta sätt mot en stam som ni med akademi är nånstans runt 8 ggr större än är ju minst sagt skrattretande. Om det beror på att ni är (läs något fint ord som är lite mildare än patetiska) eller helt enkelt inte tror på er själva är svårt att säga.

Hoppas jag inte kladdat ner allt för många stavfel nu och vill även passa på att påpeka att detta är min åsikt och inte min stams.
 

DeletedUser

Guest
oshe71 = 116 poäng

Jag=Lite mer

undrar vem som ler mest, sen så finns det tillfällen då snabba anfall är vad som krävs för att iaf försöka rädda ett adelståg, men gick ju inget vidare...o LK har inte lika lång byggnationstid som yx.....vafan håller jag på o ursäktar mej för?? e ju nallekalle jag behöver inga ursäkter:rolleyes:

Inte för att det behövs men önskar er lycka till i DO...
 

Mrmusic61

Member
Reaktionspoäng
0
Hur mycket jag än håller med om att detta är ett krigsspel, hur mycket jag än tycker det är roligare att skicka attacker och se om man lyckas än att bygga byar, hur underhållande jag än tycker att asknx är (hemlig beundrare? skyldig :() så måste jag säga emot en stor bunt här.

Det första inlägget är mer än vettigt i mina ögon. Först och främst kan vi nog alla konstatera att det är givet att de känner sig bedragna om de trott sig ha en säker relation med DO, vilket det lät som av första inlägget. Sedan kan vi fortsätta med att konstatera att han inte ber om hjälp eller något liknande han säger helt enkelt att DO har gått emot dem trots en IAP och att man kanske ska passa sig även om man har en diplomatisk relation med dem. För alla som är med i stora fina stammar kanske detta är lite lustigt men för de mindre stammar som mer eller mindre lever på vänliga relationer till dominerande stammar i området kan detta vara något att ha i bakhuvudet.

...sen att även jag skulle tänka över saken ett par gånger innan jag litar på DO är en annan sak som jag kan försöka ge ett hint om med hjälp av ett skarpt inlägg här:



Det råkar vara så att det är smartast att skapa relationer till stammar där man kan tjäna någonting på det. Dvs, att skapa en IAP med en stam på andra sidan kartan är helt enkelt onödigt. Det du säger är att de som ligger bredvid er på kartan ska passa sig för att ni kan när som helst hoppa på dem och er diplomati är inte att lita på.

Sen att ni gör på detta sätt mot en stam som ni med akademi är nånstans runt 8 ggr större än är ju minst sagt skrattretande. Om det beror på att ni är (läs något fint ord som är lite mildare än patetiska) eller helt enkelt inte tror på er själva är svårt att säga.

Hoppas jag inte kladdat ner allt för många stavfel nu och vill även passa på att påpeka att detta är min åsikt och inte min stams.

SKÖNT att se att det finns andra än jag som vill kunna lita på ingångna avtal....TACK!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp