Jaws

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Som sagt innan, JAWS hade ett annat krigsmål tidigare, men efter att AtD attackerat flertalet av våra spelare med spejare (ja, spejare ses som attacker också), så valde vi att köra på dem istället.

Och javisst, Stamper, EN spelare i våran stam tog en by från er, men som Anette skrev innan, det kunde vi ha löst.
Men istället för att ni kontaktar våra diplomater eller ledare så svarar ni med att flera av era spelare attackerar oss.
Vad är det enda vettiga från våran sida då? Tacka och ta emot? Eller helt enkelt svara tillbaka med samma metod?

vad KingDumle har skrivit i forumet innan har ingenting med detta att göra, han ville ha sin hämnd, och jag hoppas han är nöjd nu.
Men jag vet vad JAWS står för och vad vi resonerar.
Jag har gått ur en väldigt stor stam i v3 pga att de höll på med det som NI tror JAWS gör nu. Om JAWS nu gjorde allt detta ni påstår så hade jag absolut inte varit kvar.
 

DeletedUser

Guest
Ok, säg till mig vilken va eran andra mål?, vilken andra närmare en AtD?, har ni andra tänkt på det?, vi är närmast och vrf inte anfalla dom?, dom har tänkt så först tar vi en by från AtD, sen kommer vi i AtD sol klart ta tbx den eller anfalla. men sen kommer det sig att dom ville att vi skulle prata med ledarna eller diplomaterna?, när det var ni som tog byn!, men neej dom ljuger och ljuger, Anette har försökt ta en En av Lilith by för länge sen men hon kunde inte asså det här är inte nytt att ni ville gå på oss, det har vart för länge sen, så snälla kom inte på med mer lögner och förklara krig istället om det det ni vill:eek:
 

Fleapeas

New Member
Reaktionspoäng
0
Ok, säg till mig vilken va eran andra mål?, vilken andra närmare en AtD?, har ni andra tänkt på det?, vi är närmast och vrf inte anfalla dom?, dom har tänkt så först tar vi en by från AtD, sen kommer vi i AtD sol klart ta tbx den eller anfalla. men sen kommer det sig att dom ville att vi skulle prata med ledarna eller diplomaterna?, när det var ni som tog byn!, men neej dom ljuger och ljuger, Anette har försökt ta en En av Lilith by för länge sen men hon kunde inte asså det här är inte nytt att ni ville gå på oss, det har vart för länge sen, så snälla kom inte på med mer lögner och förklara krig istället om det det ni vill:eek:


Dessvärre tänker jag inte gå ut med vilket det andra målet var, det hoppas jag ni förstår anledningen till. Ingen vill ju gå ut och säga att vi tänkte gå i krig mot dem, vad kommer hända 3 sekunder senare? Vi har ett till krig.

Dessutom, Om Anette försökte ta över en by från Lilith, men hur länge sen var det? Det måste ju vara relevant inom tidsramar, man kan ju inte gå tillbaka i flera månader.

Om någon enskild spelare från ngn stam attackerar ngn i våran stam startar inte vi krig mot dem, eller flera spelare från våran stam börjar inte attackera den stammen, vi vill alltid lösa allt fredligt först. Och jo, vi har en hel del stammar som vi ej har diplomatiska kontakter med som vi kan starta ett krig emot, bortsett från AtD.
 

DeletedUser

Guest
Dessvärre tänker jag inte gå ut med vilket det andra målet var, det hoppas jag ni förstår anledningen till. Ingen vill ju gå ut och säga att vi tänkte gå i krig mot dem, vad kommer hända 3 sekunder senare? Vi har ett till krig.

Dessutom, Om Anette försökte ta över en by från Lilith, men hur länge sen var det? Det måste ju vara relevant inom tidsramar, man kan ju inte gå tillbaka i flera månader.

Om någon enskild spelare från ngn stam attackerar ngn i våran stam startar inte vi krig mot dem, eller flera spelare från våran stam börjar inte attackera den stammen, vi vill alltid lösa allt fredligt först. Och jo, vi har en hel del stammar som vi ej har diplomatiska kontakter med som vi kan starta ett krig emot, bortsett från AtD.


Ok, a dom kan gå på er, men asså hahaha den stammen som nii tänkt Gå i krig me måste vara långt bort, för ni har ingen i närheten som jag ser!, eller tänkte ni gå på WAR?

A det var lite för länge sen men endå ni har försökt och försökt, så ni ville bara ha en ursäkt för att starta krig mot oss!. som King sa tror mer på han en vad jag tror på er.

jajajajajajaj,först attackerna ni sen vill ni förhandla!!:D roligt.
 

DeletedUser

Guest
Så det är ett krig? Jaja, du kan försöka vända och vrida på detta hur du vill men faktum kvarstår att kingdumle avslöjade era planer och möjligen sköts starttiden upp med ungefär ett dygn för sedan började era attacker droppa in. Inget fel i att starta krig men jag tycker det är svagt att inte våga stå för det. :cool:

Återigen. Sluta snacka skit och stå för att ni vill expandera! Då är Atd ett bra mål för er men sluta för fasen att hymla om det! Ni kanske kan fixa det men ett tips: tajma attackerna bättre, när ni möter större spelare är det ett krav...;)
 

tehant

New Member
Reaktionspoäng
0
Självklart vill vi expandera, vem vill inte det?
Ni är en av få stammar som ligger nära nog för att vi ska kunna expandera på er bekostnad. Anledningen till att vi valde ut just er är för att ni förklarade krig med vår allierade och attackerar våra stammedlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Återigen. Sluta snacka skit och stå för att ni vill expandera! Då är Atd ett bra mål för er men sluta för fasen att hymla om det! Ni kanske kan fixa det men ett tips: tajma attackerna bättre, när ni möter större spelare är det ett krav...;)


Vi kommer att fixa det;)

det är ni som bestämmer hur långtid det kommer att ta:p

(Vad arrogant jag lät där:()
 

DeletedUser

Guest
Självklart vill vi expandera, vem vill inte det?
Ni är en av få stammar som ligger nära nog för att vi ska kunna expandera på er bekostnad. Anledningen till att vi valde ut just er är för att ni förklarade krig med vår allierade och attackerar våra stammedlemmar.

Jasså ni går i krig för axe skull? I alla fall delvis om jag tolkar dig rätt?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu börjar ni bli riktigt jobbiga.
När ska jag få ha lite fritid har ni tänkt?
 

DeletedUser

Guest
Haha, som att ni inte gör det då? Och en hel del byar också, om jag inte misstar mig :cool:

haha, joo vi förlorar men deff bygger snabbare en off? eller har jag fel?.
vi tappar en hel byar som inte haftt nån deff eftersom vi hade riktiga attacker från A.X.E också. men vi håller ut.
 

DeletedUser

Guest
haha, joo vi förlorar men deff bygger snabbare en off? eller har jag fel?.
vi tappar en hel byar som inte haftt nån deff eftersom vi hade riktiga attacker från A.X.E också. men vi håller ut.

Jag förlorar hellre offtrupper än defftrupper!!!

Sen kan man ju låta statistiken tala för sig själv:


Side 1: JAWS

Side 2: AtD

Timeframe: Föralltid

Totala erövringar:

Sida 1: 896
Sida 2: 519
Skillnad: 377

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 25
Skillnad: 60

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 4,261,656
Sida 2: 2,150,401
Skillnad: 2,111,255

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 616,551
Sida 2: 211,179
Skillnad: 405,372

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jag förlorar hellre offtrupper än defftrupper!!!

Sen kan man ju låta statistiken tala för sig själv:


Side 1: JAWS

Side 2: AtD

Timeframe: Föralltid

Totala erövringar:

Sida 1: 896
Sida 2: 519
Skillnad: 377

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 25
Skillnad: 60

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 4,261,656
Sida 2: 2,150,401
Skillnad: 2,111,255

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 616,551
Sida 2: 211,179
Skillnad: 405,372

image.php

a ju ni leder men inte stort. men man förlorar mer off en deff.
 
Topp