Off Topic @V32

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Att vi har liv på utsidan av TW är just beroende på att vi är 3, vi premar lite javisst men mkt mindre än andra vi använder de PP andra köper vilket btw e larvigt mycket, starten tror jag vi lagt mindre på än genomsnittet då vi e 2 gubbar och en ung herre på kontot, gubbarna fattade inte börsststemet och herren är student. Gudar e vi inte, men vi kan farma och ta spelarbyar, skillnaden ligger oftast i att orka farma det extra eller inte, då behöver man inte prema eftersom ressen rullar in till byggen sen gäller det bygga rätt, attityden tycker jag inte det är fel på, se spelet för vad det är ist. Tycker 300 rullar på bra men släpper lite mycket pga ??? dålig organisation ??? dålig aktivitet ??? dåliga skills ??? dålig planering ??? eller vice versa från Plzzzz håll eller kombination ???? något beror det på iaf.... Sen betyder rankingen inte ett skit om det inte finns egenskaper på konton eller stam att backa upp rankplaceringen

Du verkar inte drabbats av hybris än trots rank 1, trevligare attityd än thelaw.
Uttalande som "Hur länge kan ni förneka att 300 som stam är en total missmatch av spelare som inte bryr sig ett smack om varandra" eller varannan sak noc kläcker ur sig på forumet gör mig så less, känns verkligen som deras tw framgånger gått dom åt huvet på ngt sätt fast att det är ett jävla webbrowser spel där aktivitet som är den enskilt viktigaste delen. Men som sagt ni kan lira och är säkert tidseffektiva också. Bara det att jag som sagt blir less sportstar attytiden några lyckats utveckla..

Ljög innan btw, fick faktiskt in en co igår faktiskt. Så har inte kört själv sedan start. Ska dock räkna byarna jag tar från och med nu, vill inte höra några ursäkter sen att min co gjort allt jobb efter allt slit på detta kontot sen start!

Ryktas det.
 

Reborn Memer

New Member
Reaktionspoäng
1
Det är ju Nocs attityd som gör detta forum läsbart . Spelar inte ens världen, trots det är detta bland de roligaste forumen att läsa. Hade alla varit trevliga mot varandra hade ju externa dött ;).
 

DeletedUser

Guest
Du verkar inte drabbats av hybris än trots rank 1, trevligare attityd än thelaw.
Uttalande som "Hur länge kan ni förneka att 300 som stam är en total missmatch av spelare som inte bryr sig ett smack om varandra"

Fast allt tyder ju på att ni faktiskt inte bryr er speciellt mycket om varandra. Lågt deltagande i en stamoffensiv och verkar vara dålig attityd gällande att hjälpa varandra. Herregud, Lundav har till och med sagt att stammen inte hjälpte till ett smack när deras konto blev nedadlat.

Påståendet om att ni inte verkar vara intresserade av att hjälpa varandra kvarstår oavsett vilken rank på kontot jag har.

Sedan skulle jag vilja hävda att det är en konst att ha tre personer på samma konto och få alla att effektivt dra åt samma håll. Det är en skicklighet i sig att ha en hög kommunikation så att allt rullar 110%. Jag till exempel pluggar 200% på universitetet, vill gärna hinna gymma 4-5 gånger i veckan plus spela tw. Kan verkligen inte säga att jag låst in mig på rummet och tuggar koffeintabletter för att hålla mig vaken.
 

H.A.K

Member
Reaktionspoäng
0
Nu går jag off topic, i off topic. Har inte spelat sen värld 25 och har allmänt dålig koll på vem som sitter vad och under vilket nytt nick osv.

Är det någon kändis från v.25 på v.32? Vad nickade ni där isf?

Adios
 

DeletedUser

Guest
Jo lite åt det hållet :)

Andra världar lockade och tyckte inte världen erbjöd nån rolig utmaning för tillfället.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt roligt att Dance sa att de bara skulle gå in på denna värld för att hålla kontakten med vissa spelare och bara ha det kul. Nu blev det istället mäster planer och stabbing :) Men kul för er, nu ska vi se hur resten av världen spelar ut

Känns lite långsökt att komma med det inlägget nu :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt roligt att Dance sa att de bara skulle gå in på denna värld för att hålla kontakten med vissa spelare och bara ha det kul. Nu blev det istället mäster planer och stabbing :) Men kul för er, nu ska vi se hur resten av världen spelar ut

Vem har vi stabbat? :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att det är väldigt roligt att Dance sa att de bara skulle gå in på denna värld för att hålla kontakten med vissa spelare och bara ha det kul. Nu blev det istället mäster planer och stabbing :) Men kul för er, nu ska vi se hur resten av världen spelar ut

Dance gick in på denna värld för att vinna så kom inte med dem kommentarerna eftersom dem inte är sanna :)

Sedan kan du gärna utveckla om Stabbing o säga när vi gjorde det :)
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Kattgumman - "Jag ska spika upp han på väggen och kasta pilar på han"

Då kan man ju tänka sig att någon tar spelet på lite väl mycket allvar... Och tar man det på så pass mycket allvar kanske man ska lägga lite energi på att bli bra nog för att vinna, istället för att komma på häftiga hot. :D
 
Topp