Off Topic @V32

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Man måste ha full tillit på de man sätter kö också ;)



Okej, om du inte tror på den så får man väl försöka med nå annat? Till nästa gång ;)



det roliga är ju att du får ''mycket IRL'' varje gång du får incs :awsm:
men det kanske bara är tillfälligheter
vad vet jag ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
det roliga är ju att du får ''mycket IRL'' varje gång du får incs :awsm:
men det kanske bara är tillfälligheter
vad vet jag ^^

När har jag skyllt på irl? Mer än v25 (låg rank 1 toppat konto, med stammen helt överlägsen) ? V28? v29? Sa som de va?

Vet du ens var jag lirar? =D

Du vet snubben som gjorde ditt liv till ett helvete på tw i v30? precis

Borde fan sätta mig på något litet sketet konto & bara göra off med massa kattas o smälla på dig LOL :D
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
När har jag skyllt på irl? Mer än v25 (låg rank 1 toppat konto, med stammen helt överlägsen) ? V28? v29? Sa som de va?

Vet du ens var jag lirar? =D

Du vet snubben som gjorde ditt liv till ett helvete på tw i v30? precis

Borde fan sätta mig på något litet sketet konto & bara göra off med massa kattas o smälla på dig LOL :D

Det löser vi :p
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
När har jag skyllt på irl? Mer än v25 (låg rank 1 toppat konto, med stammen helt överlägsen) ? V28? v29? Sa som de va?

Vet du ens var jag lirar? =D

Du vet snubben som gjorde ditt liv till ett helvete på tw i v30? precis

Borde fan sätta mig på något litet sketet konto & bara göra off med massa kattas o smälla på dig LOL :D




inte för att du var den jobbigaste mot mig på V30
men den har inget med diskussionen i sig att göra


v28 och v29 banga ni ju så fort det började gå lite tungt
du är en riktig noob som vill ha allt serverat på silverfat

du roffar åt dig internadlingar och lätta byar för att sedan sluta så fort det börjar gå tungt, alternativt skicka kö för att låta någon annan ta hand om incsen för att sedan ta tillbaka kontot och ta åt dig äran

men visst, vill du behandla dina stammedlemmar så så be my guest
men inte konstigt att det knappt är några som vill spela med dig längre :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

15-30 byar räcker, kan köa etc ett tag tills ja tröttnar ;) alt. så får man ju se hur de går.

inte för att du var den jobbigaste mot mig på V30
men den har inget med diskussionen i sig att göra


v28 och v29 banga ni ju så fort det började gå lite tungt
du är en riktig noob som vill ha allt serverat på silverfat

du roffar åt dig internadlingar och lätta byar för att sedan sluta så fort det börjar gå tungt, alternativt skicka kö för att låta någon annan ta hand om incsen för att sedan ta tillbaka kontot och ta åt dig äran

men visst, vill du behandla dina stammedlemmar så så be my guest
men inte konstigt att det knappt är några som vill spela med dig längre :D

Plz, va väl bara en som inka dig på riktigt <3 jag o mesut typ XD

Jaja, klart de ska va på silverfat. Fan slita de kan väl nå bönder få göra åt mig ist, är väl så de funkar när man är av adling härkomst? Lol

Ta åt mig äran, gd one gd one ;) Skicka kö, ja jo de va då ingen som satt konstant de veckor ja va under anfall ? Kö behöver alla nån gång, annars förlorar du byar. Ge o ta.

Relativt säker på att din o min åsikt går isär här, svårt och tro att folk som spelat med mig skulle avsky och göra det igen ;) Finns väl några få specialfall, men jag lovar, de är ömsesidigt.

Helt otroligt att du kan ranka så högt & vara så dålig, nåväl för eller senare lär du få lite press på dig. 2.5 h om dan fortfarande? (vill ju ba kolla så du inte ljuger senare efter de är över)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Håll era diskussioner i OFF TOPIC-tråden (Gäller alla världar). Blir annars så mycket jobbigt flyttande för min del när det hela tiden skrivs i Det ryktas att. Tack!
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Helt otroligt att du kan ranka så högt & vara så dålig, nåväl för eller senare lär du få lite press på dig. 2.5 h om dan fortfarande? (vill ju ba kolla så du inte ljuger senare efter de är över)



förr eller senare?
har du ens tagit dig en titt på OBn?
du är ju verkligen dummare än jag trodde haha
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Samma bråk i två trådar samtidigt. Bra jobbat grabbar, ni har höjt ribban för oss andra bråkstakar. :cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det är ju ett stamspel
Vilket du inte verkar förstått


Klart de deffar mig när jag är den enda de kör offensivt på
Ska jag behöva förklara varenda aspekt av detta spel för dig?

"Hjälp hjälp de anfaller mig :( :( :( Deffa mig nuuuu"

Oja, kan se hur forumet ser ut redan nu.

Då ska du veta hur de är när henke får inks :awsm: Jeppe vet exakt hur det ser ut - Ljudlöst "Jeppe, du kan väl lösa?" :D :D
 

DeletedUser

Guest
"Hjälp hjälp de anfaller mig :( :( :( Deffa mig nuuuu"

Oja, kan se hur forumet ser ut redan nu.

Då ska du veta hur de är när henke får inks :awsm: Jeppe vet exakt hur det ser ut - Ljudlöst "Jeppe, du kan väl lösa?" :D :D

Och jeppe "HJÄLP, JAG BEHÖVER DEFF TILL HENKES DÅLIGT SKÖTTA KONTO :( "
 
Topp