Off Topic @V32

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Horden var snälla ;) Jag fick till och med anfallsorder mot mig skickad till mig :D

Och det där är till och med ett bra exempel på off-topic i offtopictråden ;)

haha nog var dom snälla alltid, men inte betyder det att dom hade rent mjöl i påsen heller! ;)

Vi gamla FTW spelare tenderar att föregå med gott exempel - emellanåt! :awsm:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
haha nog var dom snälla alltid, men inte betyder det att dom hade rent mjöl i påsen heller! ;)

Vi gamla FTW spelare tenderar att föregå med gott exempel - emellanåt! :awsm:

Ja jag kommer ihåg mer än vad en del tror... men den gången hann ni i alla fall deffa upp mina trupper så de fick inte 100+ byar som några veckor innan då jag var bortrest ;) Men det finns fortfarande de som blandar ihop mig och Piaz....
Kram
 

DeletedUser

Guest
Jag hanterar sällan sånna här situationen i TW, min första gång för att vara ärlig.

Men jag antar väl att "Tack" är vad man brukar säga.


Så att tack Hoftkulan för att du snipea ditt egna tåg!

Behövdes ju egentiligen inte, men känns tryggt att du ändå tänker på mig :*

b9938bad8243352b6adbad41954a6f4e.png
 

DeletedUser

Guest
Smh asså, man slutar aldrig förvånas på det här spelet... :confused:O_O

Jag röstar på Hoftkulan som veckans mvp i Dance.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Tycker att captain pronin skall också få en "Fair Player" medalj för hans stöd till oss fattiga.

e56d9e032b99260155e924857835c5d1.png
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
Jag hanterar sällan sånna här situationen i TW, min första gång för att vara ärlig.

Men jag antar väl att "Tack" är vad man brukar säga.


Så att tack Hoftkulan för att du snipea ditt egna tåg!

Behövdes ju egentiligen inte, men känns tryggt att du ändå tänker på mig :*

b9938bad8243352b6adbad41954a6f4e.png

Mycket bra gjort.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför de ens måste tänka på det? Alla vet vi ju att de i slutändan blir adlade :)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att jag önskar alla blåögda Upp1br lovers i 300 lycka till, som ger upp sin heder för 200premium poäng som dem inte ens kommer få.
Heja dance

Gav upp vår heder? Jag tyckte vi gjorde rätt som satte ner foten när vi insåg att två 15-åringar hade suttit framför datorn en aning för länge.
 

DeletedUser

Guest
Nä hade gått åt helvete i vilket fall. Men hellre falla med hedern i behåll än att gå ner på knä och suga *** på dem som precis gangbanga oss, till vilken nytta?

Bror de kanske gillar att suga? Vi måste respektera alla i dagens
samhälle.
 

DeletedUser

Guest
Gav upp vår heder? Jag tyckte vi gjorde rätt som satte ner foten när vi insåg att två 15-åringar hade suttit framför datorn en aning för länge.

Men gubben, hur satte du ner foten haha? Vad gjorde du? Jag
lämnade stammen självmant. Dont take the credit
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Wow, vilken nivå. Små tonårspojkar skapar ju en skön nivå på diskussioner... Vad är det ens ni bråkar om? Vadå get upp sin heder för 200 prem?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man lär hålla med, det är ju trots allt ett spel så man lär väl sikta på att spela tillsammans med trevligt folk och ha det roligt. Men ryktas också att en annan börjar bli frustrerad över att inte hänga med på vad folk pratar om. Vad är det som händer ingame, vad för metoder som ogillas används? För en som inte är med i kriget vore ju rykten med lite mer info roligare... :D

Typ... Upp1bar kriga mot 300, med en ganska bra takt var påväg att utrota dom. Ena dagen var dom i krig, andra dagen var dom allys och ganga oss istället ;) Det födde en del missnöjda medlemmar.
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Typ... Upp1bar kriga mot 300, med en ganska bra takt var påväg att utrota dom. Ena dagen var dom i krig, andra dagen var dom allys och ganga oss istället ;) Det födde en del missnöjda medlemmar.

Missnöjda medlemmar i Upp1bar för att de inte fick adla färdigt? :D

Eller missnöjda från båda sidor för att ledningen gick över deras huvuden och gjorde planer medlemmarna inte ville?

Och jag är fortfarande förvirrad över det här med 200 prem, vilka ska få 200 prem, av vilka och varför?

Ryktas ju också att det alltid är lite nojjigt i en allians av den typen Upp1bar, 300, osv osv, har när det bara är en stam som får vinna... Är det ledningen från respektive stam som ska merga till vinststammen sen eller? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Finns väl missnöjda på båda sidor, vet knappt vilka nick som tillhör vem här inne. Ledarna på vardera sida gick väl i tur på alla fyra för att få detta avtalet att gå igenom, har snackat med en del upp1br spelare och dom alla säger likadant. (utan att knappt behöva fråga ens :D ) Där dom tycker att ledaren har legat runt en massa för att få detta luftslott att infyllas ;) Dom 200 premen handla om stamvinst. Typ 300medlem inte ser der framför sig att dom skulle merga i slutändan. Fan häng med lite nu ;)
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Nocturne låtsas vilja förhandla med att gå över till andra sidan för att få tid på sig att bygga upp sig då det regnat attacker på honom.
Ryktas även att vår ledning trodde på detta och beslutade attackvila mot honom i en vecka.

Är det sant har ni åtminstone den dummaste ledningen på jorden, so u got that going for u! :D
 
Topp