Off Topic @V32

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Är du inte beredd att spela fult vill du inte vinna tillräckligt mycket

i always do what it takes

Ja, du spelar så fult du kan men inte alltid fult spel besegrar skickligare motståndare ;-) Eller va säger vi mr "Jag spelade bara 3h om dan, det va därför du tog mig så enkelt" :*

Så folk saknar lojalitet & heder, det är väl knappast något nytt. Skriv ner deras namn & kom ihåg va de gjort, så kan ni jävlas med dem över andra världar ^^ Påpeka att de saknar lojalitet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du spelar så fult du kan men inte alltid fult spel besegrar skickligare motståndare ;-) Eller va säger vi mr "Jag spelade bara 3h om dan, det va därför du tog mig så enkelt" :*

Så folk saknar lojalitet & heder, det är väl knappast något nytt. Skriv ner deras namn & kom ihåg va de gjort, så kan ni jävlas med dem över andra världar ^^ Påpeka att de saknar lojalitet.

vi kan nog göra en oändlig loop av detta, mr "Jag loggade bara in någon gång per dag, det var därför jag vart adlad först av alla" (v28).. :D

Vem har nått på mig nu? GO
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
vi kan nog göra en oändlig loop av detta, mr "Jag loggade bara in någon gång per dag, det var därför jag vart adlad först av alla" (v28).. :D

Vem har nått på mig nu? GO

Va de du som böla o bad om en plats hos oss på v30 när KBK gick under? Eller va de en annan, lite osäker. Jenny kommer nog ihåg <3

Först? Knappast, däremot så blev jag inkad av 20 spelare under nattskyddet & nuke adlad. Svårt och se många andra klara sig ur en sådan situation. Men Elias, du är väl typ bäst på tw, dedär med och vinna är väl kanske inte din grej, men man kan ju fortfarande va bäst ;) Ellerhur :*
 

DeletedUser

Guest
Va de du som böla o bad om en plats hos oss på v30 när KBK gick under? Eller va de en annan, lite osäker. Jenny kommer nog ihåg <3

Först? Knappast, däremot så blev jag inkad av 20 spelare under nattskyddet & nuke adlad. Svårt och se många andra klara sig ur en sådan situation. Men Elias, du är väl typ bäst på tw, dedär med och vinna är väl kanske inte din grej, men man kan ju fortfarande va bäst ;) Ellerhur :*

Aldrig aldrig och återigen aldrig. Skulle inte få för mig att gå till den andra sidan! För är det en sak du inte finner på mig så är det lojalitetsbrister..! Och det kan Jenny istället bekräfta för dig :D

Vem som nu tjatade om att få gå över till poke när KBK gick under skäms jag över. Patetiskt.

Och luuuugn nu, vinner ju både v31 och v32 :*.. Eller ja, snart v32 ivf.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Va de du som böla o bad om en plats hos oss på v30 när KBK gick under? Eller va de en annan, lite osäker. Jenny kommer nog ihåg <3

Först? Knappast, däremot så blev jag inkad av 20 spelare under nattskyddet & nuke adlad. Svårt och se många andra klara sig ur en sådan situation. Men Elias, du är väl typ bäst på tw, dedär med och vinna är väl kanske inte din grej, men man kan ju fortfarande va bäst ;) Ellerhur :*

Henke du är väl inte heller överdrivet känd för att vinna världar och ändå brukar du proklamera att du är bäst?
 

DeletedUser

Guest
Nja ni hade väl tre gånger så många byar som vi så statistiskt sätt var det väl inte speciellt rättvist.

Sedan väggde vi upp det kanske rejält genom att vara mycket bättre än er (framförallt 300, upp håller en högre klass) :)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Nja ni hade väl tre gånger så många byar som vi så statistiskt sätt var det väl inte speciellt rättvist.

Sedan väggde vi upp det kanske rejält genom att vara mycket bättre än er (framförallt 300, upp håller en högre klass) :)

"Statistiskt sätt". Statistiken säger ju emot just det du säger. 600/500 i vunna/förlorade byar till eran fördel är väl väldigt jämnt?
Ryktas att jag kanske missar något ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo fast nu pratade vi inte om statistiken utan om de villkor som krigets utkämpar/utkämpade sig på.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag tror TheLaw vill att man ska spela 1 by mot 1 = rättvist

Sen om det är erfarna spelare mot totalt nya spelare som reggat sig för första gången, de hör inte dit när man räknar det som rättvist eller ej. Båda parter har samma förutsättning, eller har jag fel ?

Sen finns det ju andra som anser att det måste väga upp i byar på ena sidan för att möta erfarenheten den andra sidan har. Men alla tänker inte så.
 
Topp