Off Topic @V32

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Då kan man ju tänka sig att någon tar spelet på lite väl mycket allvar... Och tar man det på så pass mycket allvar kanske man ska lägga lite energi på att bli bra nog för att vinna, istället för att komma på häftiga hot. :D

Victor - jaja... inget snack om knäskålar iallafall.... *Host* Hogans *Host*
 

kattgumma

New Member
Reaktionspoäng
0
Kattgumman - "Jag ska spika upp han på väggen och kasta pilar på han"

Ovanstående påstående dementeras då det är ett alldeles för lättvindigt straff. Däremot skulle jag kunna tänka mig att mala ner personen i en köttkvarn då mina katter är hungriga ;-)
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Ovanstående påstående dementeras då det är ett alldeles för lättvindigt straff. Däremot skulle jag kunna tänka mig att mala ner personen i en köttkvarn då mina katter är hungriga ;-)

Du och dina katter kanske ska googla "how to play Tribal Wars" istället för att bli ledsna över att det går dåligt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fan alla mina favoriter samlade ju. Kan nästan inte bli bättre! Bara hogans och fräsarn som ska släpa sig hit också :crybaby:
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Är du inte beredd att spela fult vill du inte vinna tillräckligt mycket

i always do what it takes
 

DeletedUser

Guest
Skrotniss runkniss Barbniss sopniss mensniss premniss arabniss vulkaniss fullniss sothoniss (CJs dagens ord)

DENNIS DENNIS DENNIS <3<3
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att vi har skådat ett oerhört sällsynt fenomen. Nämligen En Dagens JAS! Dennis... Vill du ha den äran? ;)
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Du vet väll att jag alltid tar åt mig äran eller hur?

anton får väll hoppa in på ett hörn han också! :awsm:
 
Topp