Angående denna ring

DeletedUser

Guest
är det bara jag och några till ovanför som tycker att det är roligt med något nytt?

detta är en svårt värld, man får bara assistera sina stammar.

alla värkar vara på hugget med farmningar och krig redan

Räcker det inte med att man bara kan supporta sina stam medlemmar? Nej dom måste verkligen göra det svårare genom att skapa en jävla vallgrav.
 

DeletedUser

Guest
Personligen så tkr jag att detta ska bli riktigt KUL!

Och en fråga.. varför är de svårare för dom som ligger i mitten?

Själv så tkr jag att de är enklare för dom... dom får kriga om mitten.. den som äger mitten kommer att dominera! (Om de är rätt stam/spelare som tar över den)

Och för att göra allting mera rätt visst.. så tkr jag att de ska komma flera ringar.. anars så kommer de bli alldelens för svårt för dom som ligger i mitten..
 

DeletedUser

Guest
Räcker det inte med att man bara kan supporta sina stam medlemmar? Nej dom måste verkligen göra det svårare genom att skapa en jävla vallgrav.

Du Som säger att NwA är så bra :) (Inte för att jag INTE tror på de.. mkt skillade personer där:))

Så nu kan ju ni bevisa att ni är lika bra i denna värld.. som är helt anorlunda.. =)
 

DeletedUser

Guest
Personligen så tkr jag att detta ska bli riktigt KUL!

Och en fråga.. varför är de svårare för dom som ligger i mitten?

Själv så tkr jag att de är enklare för dom... dom får kriga om mitten.. den som äger mitten kommer att dominera! (Om de är rätt stam/spelare som tar över den)

Och för att göra allting mera rätt visst.. så tkr jag att de ska komma flera ringar.. anars så kommer de bli alldelens för svårt för dom som ligger i mitten..

Håller med helt och hållet.
 

DeletedUser

Guest
Personligen så tkr jag att detta ska bli riktigt KUL!

Och en fråga.. varför är de svårare för dom som ligger i mitten?

Själv så tkr jag att de är enklare för dom... dom får kriga om mitten.. den som äger mitten kommer att dominera! (Om de är rätt stam/spelare som tar över den)

Och för att göra allting mera rätt visst.. så tkr jag att de ska komma flera ringar.. anars så kommer de bli alldelens för svårt för dom som ligger i mitten..

effter lite tvister med dig så har ajg kommit på att du endå är en ganska bra spelare ;)

skulle vara roligt med fler ringar ja, det blir mkt mer krg då :)

bra gjort med ringen!!! :cool:
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Håller helt och hållet med urrskogen, underligt va? :)

det kommer vara tufft i mitten, men sen när den bästa stammen dominerar mitten, vad kan du yttre världen göra.. typ inget?
 

DeletedUser

Guest
Håller helt och hållet med urrskogen, underligt va? :)

det kommer vara tufft i mitten, men sen när den bästa stammen dominerar mitten, vad kan du yttre världen göra.. typ inget?

Det blir till att försöka erövra en del av bollen då, innan dem tagit hela :)
 

DeletedUser

Guest
För dem i mitten gäller det nog att komma in i en bra stam ganska snabbt för där kommer det börja blåsa snart när och då måste man ha en bra stam att kunna lita på. Det är ju dock så sjukt mycket byar där så det kommer ju att finnas mycket att ta ifrån.
 

DeletedUser

Guest
Tackar :)

Men de jag inte förstår.. de är varför gnäller folk så mkt angeånde ringen ?
De är väll bara att fortsätta att spela eller helt enkelt sluta..

och wallin.. angeånde premiumet.. så är de väll inte admins fel att du köper premium ??
Han tvingade dej inte att köpa premium.. så nästa gång.. vänta tills världen har kommit igång.. eller vänta med att aktivera premiumet ;)

Helt meningslöst att köra med premium i början..
om man inte vill att de ska bli skönare att köra så kan man köpa..
(Hoppas du inte tar illa vid detta..)

Jag önskar alla lycka till på v4 :)
(Ps är glad idag ;D)
 

DeletedUser

Guest
Tackar :)

Men de jag inte förstår.. de är varför gnäller folk så mkt angeånde ringen ?
De är väll bara att fortsätta att spela eller helt enkelt sluta..

och wallin.. angeånde premiumet.. så är de väll inte admins fel att du köper premium ??
Han tvingade dej inte att köpa premium.. så nästa gång.. vänta tills världen har kommit igång.. eller vänta med att aktivera premiumet ;)

Helt meningslöst att köra med premium i början..
om man inte vill att de ska bli skönare att köra så kan man köpa..
(Hoppas du inte tar illa vid detta..)

Jag önskar alla lycka till på v4 :)
(Ps är glad idag ;D)

Köpte inte premium direkt när världen startade men trodde faktiskt att admins skulle fixa den här vallgraven. Helt onödig och har ALDIRG funnits på en tw värld förut - säger väll det mesta?
 

DeletedUser

Guest
Köpte inte premium direkt när världen startade men trodde faktiskt att admins skulle fixa den här vallgraven. Helt onödig och har ALDIRG funnits på en tw värld förut - säger väll det mesta?

Förändringar skadar inte...:)

Alla klagar i början så är det med allt... Liksom vad skulle mean med en dator till för 20 år sen? Nu är vi beroende av den...
 

DeletedUser

Guest
Förändringar skadar inte...:)

Alla klagar i början så är det med allt... Liksom vad skulle mean med en dator till för 20 år sen? Nu är vi beroende av den...

Så du påstår att det är BRA med vallgraven? Får gärna komma med ett argument om varför den skulle vara bra.
 

DeletedUser

Guest
Själv så tycker jag den har både för och nackdelar.Det kan bli intressant att se vilka strategier som utvecklas på grund av den. Sen kan det bli svårare för dem inne i ringen sen vist är det så men om en stam erövrar hela så har de ett väldigt bra grepp om den som det skulle vara väldigt svårt att bryta.
 

DeletedUser

Guest
Så du påstår att det är BRA med vallgraven? Får gärna komma med ett argument om varför den skulle vara bra.

Nej det har jag inte påstått, jag sa bara att förädnringar inte skadar så jag är verkligen inte emot detta, se det som en vtill utmaning i spelet eller något!
 

DeletedUser

Guest
lirar inte w4, men känns som det kommer bli väldigt trångt innanför vallgraven senare när folk börjar bli stora.

Men håller med, kommer bli intressant att se hur de utvecklas.

kom precis på ett bra stamnamn;
The inner circle
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar nytt och förändring så att allt inte går i samma banor hela tiden. Tycker ringen är intressant och endast tiden kan visa vad den betyder!
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
Fattar inte varför vissa fortfarande klagar om den här vallgraven.

Om jag har förstått det rätt så går det inte att rätta till (om man inte sitter i en vecka och fixar dit byar manuellt, eller startar om servern).

Nu är den där vare sig man vill det eller inte.


Sjävl så tycker jag att både för och nackdelar, det blir svårt för spelare utanför att komma in och spelare innanför att komma ut, men det är ju absolut inte omöjligt ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag diggar vallgraven that's it :)

Ser inga nackdelar med den, inte för oss som inte ligger i mitten.
 
Topp