JärnSK Vs Stribe

DeletedUser

Guest
Ja men vi tar inte bort spelare som har adel på sig. Det om något är patetiskt. I en stam är alla medlemmar lika värda och man står upp för dem, även om de blir utadlade. Men inte ens att hålla sina egna med stöd klarar man. Jag förlorar hellre alla byar i stammen än beter mig som en idiot och kickar dem så fort det finns risk att de blir uppadlade.

Ser du dåligt eller gå upp och läs om så ser du varför dom LÄMNADE
 

DeletedUser

Guest
Ser du dåligt eller gå upp och läs om så ser du varför dom LÄMNADE

Du är ju rent löjlig. Så fort adeln kom lämnade spelarna. Spelat alldeles för länge att tyda sånt på annat sätt som du påstår. Sen kan du komma med vilka bortförklaringar du vill. Men bra info för de som kommer kriga mot er i framtiden. Ta ledarna först så slipper ni dumma bortförklaringar.

Ska väl också säga som jag sa ovan, den ena är avstängd.
 

DeletedUser

Guest
Hela den här diskussionen känns löjlig.
Alla har olika åsikter, vissa tycker om att adla barbs och vissa ogillar de som gör det.
Låt yxorna tala eller shhh!
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Du är ju rent löjlig. Så fort adeln kom lämnade spelarna. Spelat alldeles för länge att tyda sånt på annat sätt som du påstår. Sen kan du komma med vilka bortförklaringar du vill. Men bra info för de som kommer kriga mot er i framtiden. Ta ledarna först så slipper ni dumma bortförklaringar.

Ska väl också säga som jag sa ovan, den ena är avstängd.

Den ena har varit avstängd i över en månad
 

DeletedUser

Guest
Du är ju rent löjlig. Så fort adeln kom lämnade spelarna. Spelat alldeles för länge att tyda sånt på annat sätt som du påstår. Sen kan du komma med vilka bortförklaringar du vill. Men bra info för de som kommer kriga mot er i framtiden. Ta ledarna först så slipper ni dumma bortförklaringar.

Ska väl också säga som jag sa ovan, den ena är avstängd.

hahaha k 6 stribs
 

DeletedUser

Guest
Der var ett jävla tjat om tretton37 om att vi "kickade" denne spelare pga av att vi inte ville ha dålig statistik.. Är det vad ni tror så är ni helt ute och cyklar.

Tretton37 är en irl-polare till mig, vi sitter/satt några irl's som spelar/spelade i JärnSK i skype dagligen och snackade TW-taktiker och även LoL som vi spelade samtidigt.
Så jag tror att jag vet den mer exakta anledningen till varför han lämnade än någon annan här. Och det var inte för att han hade adel på sig eller något sånt.

Det hela började med att vi missade ett kö pass vi skullle sitta åt honom en eftermiddag-kväll som vi inte blev informerade om, så förfrågan försvann i våra rapporter - ett missförstånd.
Vilket såklart gjorde att han inte kunde ducka och han blev rensad under den tiden. Han fattade då ett beslut, han orkade inte mer sa han. I med hans position - ute i öst mitt i Stribe's kluster, strax utanför oss - tyckte han inte det var någon mening, utan gav oss pw till kontot samt skickade kö så vi kan styra kontot därifrån.
Han beslutade sig för att ge v19 en chans istället då han tyvär inte såg något ljus i detta längre.

Så därefter satt vi o diskuterade någon dag om vad vi skulle göra, men beslutade sen för att avlägsna kontot från stammen då det var utan ägare. Så där har ni den riktiga historien och inget om jävla bullshit om att kicka spelare för att få minusstats i statistiken.

MVH
 

DeletedUser

Guest
hehe absolut, men man behöver inte pw till att ha kö, han skrev att dem fick pw så dem kunde styra kontot som dem vill:)
nä bara jävlas:)

men nu får ni för fan ge er ! vilket onödigt tjat om ingenting, klart man ger bort pw när man slutar så dom kan ge vidare kontot till nästa person som dom finner lämpliga för kontot ! och vad är det ens att tjafsa om att 1 spelare slutar lira, folk slutar dagligen ! fokusera lite på nått som har en mening istället för detta ständiga jävla tjat om nonsens !
 

DeletedUser

Guest
Herregud, förstår inte vad det är med folk.. Det är bara jag och en till som är hans irlpolare som känner till pw, och det är endast till för ifall det skulle komma någon ny ägare.

Jag skrev även klart och tydligt att vi styrde kontot via kö, citerar: "samt skickade kö så vi kan styra kontot därifrån."


+1 på Liemannen.
 

vemfanärdu

New Member
Reaktionspoäng
0
men nu får ni för fan ge er ! vilket onödigt tjat om ingenting, klart man ger bort pw när man slutar så dom kan ge vidare kontot till nästa person som dom finner lämpliga för kontot ! och vad är det ens att tjafsa om att 1 spelare slutar lira, folk slutar dagligen ! fokusera lite på nått som har en mening istället för detta ständiga jävla tjat om nonsens !

Haha liemannen! Vi kan ta detta via skype annars herr tomt!:)

Som jag skrev innan, det var för att jävlas. klart som fan jag fatta det:)
Och sen skiter jag väll fulla fan i att han slutar, han inte skrivit något om det heller :) ding dong
 

DeletedUser

Guest
Du är ju rent löjlig. Så fort adeln kom lämnade spelarna. Spelat alldeles för länge att tyda sånt på annat sätt som du påstår. Sen kan du komma med vilka bortförklaringar du vill. Men bra info för de som kommer kriga mot er i framtiden. Ta ledarna först så slipper ni dumma bortförklaringar.

Ska väl också säga som jag sa ovan, den ena är avstängd.

Haha du är ju mer korkad och dum i huvudet än vad Chris Foy är. Då är det illa, riktigt illa.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför ni finner det nödvändigt att använda glåpord. Det är bara så fult och lågt att hålla på så och gå på en annan spelare på det viset. Ha lite respekt.
 
Topp