ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
stats20120107.png
 

jolm

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha, underbar läsning. Känns skönt att vara tillbaks efter längre uppehåll och läsa sånt här! :)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Så var man bortadlad tillslut :)

Vill tacka för ett ändå ganska roligt krig :p

Vi ses i framtiden ArBa ;)
 

DeletedUser

Guest
Detta är ju en ren lögn...ni hade ju för bövelen ett samarbete i början i gangbanget mot värsta och sen mitt i allt så vänder ni dem ryggen och börjar anfalla dem istället. So what om de hade en spion hos er ni lär ju haft spioner överallt ni också, det är väl standard i dagens tw-spelande?

En annan sak som är standard är all denna pajkastning i externa förr var det mycket trevligare toner mellan krigande stammar...kanske för att man tog spelet som ett spel och inte blodigt allvar vad vet jag? Vad jag vet är iaf att många inte längre skriver i externa just tack vare denna pajkastning. Nå kom igen nu gott folk lägg ner pajkastningen den leder ändå inte till nån förändring om vad som sker ingame..

Sen vill jag bara lägga till att för en backstab krävs det en diplomatisk relation eller på nåt annat sätt ett samarbete som man sen förråder och det har inte på något sätt funnits mellan våra stammar.

Gamlingen har talat....just bend over and take it like a man.


Haha förlåt men att du säger att detta är lögn är ju de värsta jag varit med om.

Fick till och med PM från personen i fråga där han säger följande (Efter lämnat stammen)

"det är jag som är spionen åt enade!"

Så förlåt men du är ju körd..
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Haha förlåt men att du säger att detta är lögn är ju de värsta jag varit med om.

Fick till och med PM från personen i fråga där han säger följande (Efter lämnat stammen)

"det är jag som är spionen åt enade!"

Så förlåt men du är ju körd..


läs om vad han skrev.. det är ju sorgligt att läsa dina inlägg
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är ju en ren lögn...ni hade ju för bövelen ett samarbete i början i gangbanget mot värsta och sen mitt i allt så vänder ni dem ryggen och börjar anfalla dem istället. So what om de hade en spion hos er ni lär ju haft spioner överallt ni också, det är väl standard i dagens tw-spelande?

Den biten jag stör mig på här är att du går in och säger att DOH! vände alliansen ryggen. (FYI spelar jag inte i DOH!)
Det skickades det under gangbangen runt ett meddelande till alla stammar i k45 samt några i alliansen om att gangbanga DOH! vilket alla förutom Bobi gick med på. Då är det självklart att DOH! ska ta första steget i stället för att tålmodigt vänta tills de blir anfallna.
 

DeletedUser

Guest
Den biten jag stör mig på här är att du går in och säger att DOH! vände alliansen ryggen. (FYI spelar jag inte i DOH!)
Det skickades det under gangbangen runt ett meddelande till alla stammar i k45 samt några i alliansen om att gangbanga DOH! vilket alla förutom Bobi gick med på. Då är det självklart att DOH! ska ta första steget i stället för att tålmodigt vänta tills de blir anfallna.

Basic ancient politics bro...
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Han säger mot sig själv.

Först säger han att det är lögn att Enade! hade en spion i DOH!

Men sen säger han What ever alla har spioner? -.-

Om du använder hjärnan när du läser och inte andra lägre belägna kroppsdelar så som lilltån så är det inte det faktum att det fanns en spion som jag ifrågasätter utan anledningen till att DOH! hoppade på enade...visst enade skickade ut förfrågningar om hjälp mot DOH! EFTER de hade fått information om att DOH! planerade att stabba dem...givetvis gör man vad man kan för att få övertaget då...eller?
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Bushdoctor.. Vad jag har hört (från dohs ledare/diplomat) så hade de INGA planer på att attackera enade utan gjorde det bara för de planderade gangbang..
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Bushdoctor.. Vad jag har hört (från dohs ledare/diplomat) så hade de INGA planer på att attackera enade utan gjorde det bara för de planderade gangbang..

Enlig vad jag har hört (från enades dåvarande ledning) så var hela anledningen till planerandet av gangbang just den infon...
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Vi i DOH visste att enade och övriga var påväg att gangbanga oss och vi tog därför och förklarade krig mot enade först, sen joinade fler stammar kriget mot oss vartefter, så nu vet ni :)

Sen hade vi planerat sen innan att ta ut enade då dem låg i vårt stambälte, och det var också anledningen till att enade planerade gangbang mot oss, de hade förmodligen en spion i vår stam.

Och detta är sanningen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp