Rykten i V3

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att glassen säljer glass så han är trött på de ;)
ska öppna en kiosk upp i k27 snart du är välkommen KattRag ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är svårt att få kontoövervakare i norr, det är så illa att fiende blir tvungna att ställa upp :S
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att det är svårt att få kontoövervakare i norr, det är så illa att fiende blir tvungna att ställa upp :S

Ryktas att det behövs en långvarig spion för att lyckad med det som bari89 lyckades med, antingen är han er spion sedan länge eller så har ni lagt beslag på kontot.
Flera medlemmar inklusive Yocci har erbjudit bari89 KÖ!
Så ta ditt skitsnack i ert stamforum.
Rycktet säger att KattRag är megasur på KÖ:s upptädande, när det upptäcktes.
 

DeletedUser

Guest
Pinsamma Rykten ?

Ryktas att det behövs en långvarig spion för att lyckad med det som bari89 lyckades med, antingen är han er spion sedan länge eller så har ni lagt beslag på kontot. <------ [FONT="Comic MS" Ryktet säger att han själv skickade kö till en i fiendestammen[/FONT]


Flera medlemmar inklusive Yocci har erbjudit bari89 KÖ! <------- [FONT="Comic Sans MS"]Ryktet säger att det kom svar efter flera dygn[/FONT]


Så ta ditt skitsnack i ert stamforum. <-------Ryktet säger St2 forum lever i alla fall & skitsnack finns där http://forum.tribalwars.se/images/smilies/1.png det är mer än vad ryktet säger om NWs döda forum

Rycktet säger att KattRag är megasur på KÖ:s upptädande, när det upptäcktes. <----- Ryktet säger att den in(aktiva) ledningen inte kollade medlemslistan på 26 h ( Det KAN ju vara lite pinsamt att behöva erkänna det )

Ryktet säger också att kön skrev själv i kötråden så att incidenten upptäcktes till slut av Kattrag

Med Vänlig Hälsning
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att man inte skall tro på alla rykten, även om man undrar lite varför små spindelbyar dyker upp i norr:confused:

Ryktet säger att de tar över konton inne hos NW , men jag tror inte på rykten;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att det kan vara Kattrags pm som var den utlösande faktorn till att lägga kö på fienden.......

bari89 den 02.07. kl 19:55
Är i Malmö och sitter på mobilen frågat efter en jävla kö i några dagar... Folk säger att de kan men ingen svarar sen. Om inget kommer att ändras kommer jag att gråa mig på måndag!

KattRag den 02.07. kl 22:10
Sätt kö på mig men jag loggar bara ut och in, kö-listan för lång för annat
Precis det svaret man vill ha när man sitter med 850 inc.... eller?

Kontoövervakare Start
nettan41 den 02.07.2011 kl 22:23


bari89 den 02.07. kl 19:55
Är i Malmö och sitter på mobilen frågat efter en jävla kö i några dagar... Folk säger att de kan men ingen svarar sen. Om inget kommer att ändras kommer jag att gråa mig på måndag!

framgång den 03.07. kl 19:01
Jag har tyvärr inte varit hemma i helgen men är det akut hjälp du behöver så skriv in mig då.
Mvh Framgång

bari89 den 03.07. kl 19:03
Lite sent kanske....


bari89 den 02.07. kl 19:55
Är i Malmö och sitter på mobilen frågat efter en jävla kö i några dagar... Folk säger att de kan men ingen svarar sen. Om inget kommer att ändras kommer jag att gråa mig på måndag!

Yocci den 03.07. kl 13:02
Nejnej nej vi är i samma situation allihopa. men jag kan ta det om du inte hittar någon
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ja du afrodite..
eller ska vi kalla dig Nettan41
Jag upptäckte det i medlemslistan på min mobil på jourrummet mitt i natten..
så var det uträttat och inget ryckte Nettan41
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det inte spelar någon roll hur man får kontona! Har man lite heder i kroppen och lite mod knoppen så spelar man sina egna konton och inte andras........

Sedan kan man ju hitta på en massa undanflykter "som säkert kommer komma här" ;-)

Och själv har jag inger respekt för spelare som tagit över konton och bytt stam, eller för spelare som smitit till andra stamar när det går tungt och spioner är ju bara för tråkiga och pinsamma parrasiter, som förstör för dom som försöker spela på riktigt..........

Även om dessa spelare har en massa poäng och är aktiva mm så är dom ändå bara fegisar, "i mina ögon"!!

Det är dom som biter ihop i motgång och kämpar vidare mot ett överlägset motstånd som är dom verkliga vinnarna!!! Hopp konton och stamar som utnyttjar sådana är inga vinnare även om dom skriker i forumen mm att dom är så häftiga!!

Det finns säkert ärliga och duktiga spelare i alla stamar men tyvärr så smutsas dom också ner av allt fulspel på denna världen:-(

Tråkigt att det inte kunde genomföras ett ordentligt krig utan att medel som dessa var tvugna att användas! Måste kännas meningslöst att vinna när man vet vad som har hänt under ytan!!!!

Så ett tips från mig till alla spioner, konto tjuvar och flyktingar som hoppar till dom som råkar vara störst så att dom kan vinna!
Lika bra att ni gråar er och börjar om från början!
Det kommer inte kännas kul att vinna ändå när ni har gjort på det sättet..... ;-)

Så nu var det sagt!!!

Trevlig sommar på alla er andra spelare som kör rent spel och krigar på i alla stamar......... Jag hoppas och tror att det är de flesta av oss där ute:)
 

DeletedUser

Guest
De va ju ett j_vla gnäll, följs inte reglerna så skicka en ticket istället.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det är dom som biter ihop i motgång och kämpar vidare mot ett överlägset motstånd som är dom verkliga vinnarna!!!

Hur kan man vinna om man förlorar? Som du kanske vet så är det segrarna som skriver historien.

Hopp konton och stamar som utnyttjar sådana är inga vinnare även om dom skriker i forumen mm att dom är så häftiga!!

Jag kanske ser dåligt, men de enda som jag ser whiiiinar i forumet är då inte från Sydalliansen. Ingen som skriker i forumen om att de är häftiga.

Har ni gett upp, så kan ni göra en Tjekan eller något liknande, så får vi avsluta denna världen lite tidigare. Utgången är nog tyvärr redan given, oavsett vad ni tycker och säger om det.
 
Senast ändrad:

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Det är dom som biter ihop i motgång och kämpar vidare mot ett överlägset motstånd som är dom verkliga vinnarna!!!

Hur kan man vinna om man förlorar? Som du kanske vet så är det segrarna som skriver historien.

Hopp konton och stamar som utnyttjar sådana är inga vinnare även om dom skriker i forumen mm att dom är så häftiga!!

Jag kanske ser dåligt, men de enda som jag ser whiiiinar i forumet är då inte från Sydalliansen. Ingen som skriker i forumen om att de är häftiga.

Har ni gett upp, så kan ni göra en Tjekan eller något liknande, så får vi avsluta denna världen lite tidigare. Utgången är nog tyvärr redan given, oavsett vad ni tycker och säger om det.



Förklaring nr 1: Jo man kan vinna moraliskt om man har gjort ett bra jobb och givit sitt yttersta! För i vissa lägen kan man inte vinna, typ elofsson mot myleg;-)

Och i mina ögon kan man inte kalla sig vinnare om man tar över konton i en annan stam och plockar över dom till sin egen! Och man är ingen vinnare om man byter stam för att komma till en sida som är dubbellt så stor, då tar man bara den enkla vägen och vågar inte spänna bågen och testa vad man verkligen går för......

förklaring nr 2, strunta i skrikandet och fokusera på det viktiga i den meningen, "hoppkonton är inga vinnare!!!"

Och förklaring nr 3, Gråa sig! utgången är kanske given, men då jag i alla fall inte enbart spelar för att vinna! Även om jag gärna skulle gjort det;-)
Så kan man ju stanna kvar en stund till och spela lite!

Hade en seger varit så viktig för mig så kunde jag ju ha fixat lite kompisar som började spela i syd för stt sedan ta över konton och spionera med dom för att sedan hoppa över till nord! Men sådant tycker jag inte hör hemma här och det får stå på syds merit lista och inte min.......

Allt jag skrivt bottnar i att jag tycker att det är ynkligt med konton som byter ägar och hoppar över till andra sidan, samt konton som lämnar för att få en enkel väg till segern!

Ni får gärna tycka att det är okej, det får stå för er alla har ju olika uppfattningar hur man vill spela och var de moraliska gränserna går vad man är villig att göra för att vinna!!!!

Sedan kommer jag aldrig att skicka en ticket, vet inte hur man gör och tänker inte kolla heller! Vill någon köra med metoder som inte är "rätt" så får det stå för dom! Men jag har rent samvete vad det gäller sådant och det känns viktigare för mig än en seger! "fan vad gamal jag mogen jag har blivit nu;-)

Jag kommer troligtvis få gratta syd till segern till sist och det kommer jag göra med glädje, för jag hoppas att det finns spelare där som inte varit inblandade i konto förflyttningar mm och då är dom värdiga vinnare! Men ingen som har varit inblandade i alla konton som bytt ägare och flyttat runt kan ju känna sig nöjda med segern.... Det känns bättre att dom gråar sig och börjar om på en annan värld och kör ett fair play spel där så att dom får tillbaka lite heder..........
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
Förklaring nr 1: Jo man kan vinna moraliskt om man har gjort ett bra jobb och givit sitt yttersta! För i vissa lägen kan man inte vinna, typ elofsson mot myleg;-)

Och i mina ögon kan man inte kalla sig vinnare om man tar över konton i en annan stam och plockar över dom till sin egen! Och man är ingen vinnare om man byter stam för att komma till en sida som är dubbellt så stor, då tar man bara den enkla vägen och vågar inte spänna bågen och testa vad man verkligen går för......

förklaring nr 2, strunta i skrikandet och fokusera på det viktiga i den meningen, "hoppkonton är inga vinnare!!!"

Och förklaring nr 3, Gråa sig! utgången är kanske given, men då jag i alla fall inte enbart spelar för att vinna! Även om jag gärna skulle gjort det;-)
Så kan man ju stanna kvar en stund till och spela lite!

Hade en seger varit så viktig för mig så kunde jag ju ha fixat lite kompisar som började spela i syd för stt sedan ta över konton och spionera med dom för att sedan hoppa över till nord! Men sådant tycker jag inte hör hemma här och det får stå på syds merit lista och inte min.......

Allt jag skrivt bottnar i att jag tycker att det är ynkligt med konton som byter ägar och hoppar över till andra sidan, samt konton som lämnar för att få en enkel väg till segern!

Ni får gärna tycka att det är okej, det får stå för er alla har ju olika uppfattningar hur man vill spela och var de moraliska gränserna går vad man är villig att göra för att vinna!!!!

Sedan kommer jag aldrig att skicka en ticket, vet inte hur man gör och tänker inte kolla heller! Vill någon köra med metoder som inte är "rätt" så får det stå för dom! Men jag har rent samvete vad det gäller sådant och det känns viktigare för mig än en seger! "fan vad gamal jag mogen jag har blivit nu;-)

Jag kommer troligtvis få gratta syd till segern till sist och det kommer jag göra med glädje, för jag hoppas att det finns spelare där som inte varit inblandade i konto förflyttningar mm och då är dom värdiga vinnare! Men ingen som har varit inblandade i alla konton som bytt ägare och flyttat runt kan ju känna sig nöjda med segern.... Det känns bättre att dom gråar sig och börjar om på en annan värld och kör ett fair play spel där så att dom får tillbaka lite heder..........



haha, bara undrar, vad tycker du om mig ? :)
 

DeletedUser

Guest
Allt jag skrivt bottnar i att jag tycker att det är ynkligt med konton som byter ägar och hoppar över till andra sidan, samt konton som lämnar för att få en enkel väg till segern!

Svar: Om ni är så jävla blåögda och ger bort konton härs och tvärs så får ni fanimej skylla er själva (ännu ett bevis på hur otroligt inkompitent NWs ledning är).

Ni får gärna tycka att det är okej, det får stå för er alla har ju olika uppfattningar hur man vill spela och var de moraliska gränserna går vad man är villig att göra för att vinna!!!!

Jag byte inte stam för att vinna världen lätt, jag byte för att jag inte ser någon mening med att slänga ut pengar och tid på en stam där ingen bryr sig om något annat än sina egna poäng och för mig ska tw vara något roligt, i NW (Nord) var det inte längre roligt pga inkompitenta ledningar och poängkåta...
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Jag byte inte stam för att vinna världen lätt, jag byte för att jag inte ser någon mening med att slänga ut pengar och tid på en stam där ingen bryr sig om något annat än sina egna poäng och för mig ska tw vara något roligt, i NW (Nord) var det inte längre roligt pga inkompitenta ledningar och poängkåta...
och vilken av s..th.....a var du då?

Den gamle som tog över kontot efter Richard och som körde sitt eget race och sedan byte sida när det var tungt, ja vad jag och Turnisse tycker är helt klart. Vad andra tycker är en helt annan sak säger ryktet!
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
och vilken av s..th.....a var du då?

Den gamle som tog över kontot efter Richard och som körde sitt eget race och sedan byte sida när det var tungt, ja vad jag och Turnisse tycker är helt klart. Vad andra tycker är en helt annan sak säger ryktet!


för det första, vem richard är har jag inte en aning om, min föregångare hette rasmus, och originalet hette jerry, och du, jag gick plus en lång tid innan jag lämnade, så påstå inte att jag flydde , till skillnad från dig kan jag kriga, i egenskap av högste ledare kanske det vore en bra ide att göra nåt annat än adla barbs?

Tror jag gjorde mer förr NW under min tid där än du nånsin gjort/kommer göra , sen att jag pajjade duktigt för er när ja stack är ju en helt annan sak ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att V3 snart är över =) , då kan alla sluta spela eller söka lyckan i en annan värld , spioner och spelare som bytte stammar för egen vinnings skull förstörde denna värld , jag anser inte att denna värld vann på rent spel utan enbart fusk hit o dit . Tur man sluta spela skiten för nån månad sen och lär aldrig mer spela det heller
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
haha, bara undrar, vad tycker du om mig ? :)


Gissa;-)

Men som jag skrev, alla är olika! vissa viker ner sig och andra kör på!!!

Inga spel eller idrotter skulle vara rolig om alla bara hängde på dom som var i ledningen..... Då kan ju alla stamar merga på en gång så kan ju alla bli glada segrare, typ som syd har gjort!!!! Jag gillar mer risk där det kan svänga lite fram och till baka! Och inte alla mot en taktiken! men det är viktigare för mig med ett kul spel än att vinna till varje pris......... Och med alla medel!!!

Men tyvärr så verkar det som att det har smygit sig in någon lustig mentalitet med att det är häftigt och smart att "sno konton" eller byta sida och bli en förrädare.....


Alla spel lekar mm behöver att det är några som kämpar på i underläge, och då är det så tråkigt med fegisar som inte klarar av det utan tar den enkla vägen ut! och byter sida, men är det stulna konton så är det ännu värre! Då anser jag att det är fusk!!!

Jag vet inte vad som har hänt med alla konton som plötsligt byter ägare och sida mm!
Men det jag vet är att jag skulle inte vara ett skit glad över en seger om det är stulna konton! Då skulle jag bara skämmas.... Och undra varför jag inte vågade köra ett ärligt krig!!

Men skit samma nu är det ju som det är, inte mycket man kan göra åt sådant utan att inte hålla på med det själv!!!

Och till den gamle, Du är säkert bra på att kriga! Men du hade tyvärr inte modet att stanna kvar när det började vippa över till sydligt övertag!

Men det är ju sådant som skiljer pojkarna från männen;-)

Inte att man kan sitta och adla byar när man har ett jätte övertag i byar och spelare.......... Har man så man kan proppa alla frontbyar fulla med deff. och så man kan skicka en jäkla massa rens från avstånd. och vara typ 3-4 spelare som fyller på med adelståg mot varje av motståndarna, så är det ju inte så svårt! Men tyvärr inte så roligt heller....

Det är ju som att spela något dataspel i hockey och ha power play hela matcherna! Hur kul är det?

Och hur du fick tag i ditt konto det kvittar ju egentligen, det är själva grejen jag tycker är förkastlig! Men vissat alla kan gå till den starkaste sidan så blir det ju en lätt seger för alla;-)

Nähä nu får man ställa upp i boxplay igen så att vi inte släpper in fler mål;-)


Jäklar vad det känns som om jag gnäller, blir bara så sur när alla konton plötsligt ägs av syd eller blir gråa;-) Det blir ju ingen riktig uppgörelse på detta sättet:-(
 
Topp