Anonym vs Bishey

DeletedUser

Guest
inzom1a, om du ska trolla se till att göra det bra din fjant.
 

DeletedUser

Guest
oh this is so fun :awsm:

I am ready now to take part, give me your villages :D
 

DeletedUser

Guest
Än en gång, klart fan jag snipar attacken från 6 timmars håll bara med tk. Jag tänker med yxan före diplomatin? Då vet du nog inte mycket om min spelstil. ^^ Jodå, frågade ut inside om foppa redan igår. Svaren va så undvikande att han lika gärna kunnat sagt jo vi tänker backstabba er. Men inget mer med de, hade sett fram emot att få kriga lite (men antagligen till slut förlora). Men nu vart det bara patetiskt.

Men men, Grattis wilson (ärligt) erik har haft de grymt jobbigt med strategin med tanke på dampens och den sista spelarens attityd här i forumet. Ändå lyckats utnyttja andras mentalitet så pass bra att ni sluppit använda erat off på riktigt. Så all kred till dig erik!

Så jag har sluppit använda mitt off? Pinsamt. Jag tog dagens anfallare igår på 37k enheter. När du slår det kan du börja yttra dig, geek.
 

DeletedUser

Guest
Fatto sluta käfta du är inte ens delaktig på wilson kontot och är den som snackar mest. Du skämmer ut dig själv.

Men wow förstår inte hur jag ska vara delaktig i kontot när jag slutat din fårskalle.
Sen kan du väl börja snacka när du ens visar dig i top 10, fjant.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Diplomati min broder diplomati <3!
Som ledare borde du veta vad det innebär :* D:

Nja nu är du lite på hal is, tror inte du själv dragit i några trådar för att få det som de ser ut idag. Som UNSC själv uttryckte de "vi tar den enkla vägen till segern". De handlar alltså inte om diplomati längre.

Men wow förstår inte hur jag ska vara delaktig i kontot när jag slutat din fårskalle.
Sen kan du väl börja snacka när du ens visar dig i top 10, fjant.

Kan inte göra annat än hålla med Bajarn för första gången ^^ Du har knappast gjort något på wilson, men ändå varit den första som skrikit om hur bra ni gjort nånting. Om du nu inte ens är delaktig, vad fan gör du här? Gå och lägg dig.

Så jag har sluppit använda mitt off? Pinsamt. Jag tog dagens anfallare igår på 37k enheter. När du slår det kan du börja yttra dig, geek.

Inte riktigt så jag menade såklart, off har ni behövt använda. Ni har spelat bra, men ingen har varit ärliga mot sig själva och bjudit upp till dans. Inte tillräckligt många för att göra hp4 spännande iaf.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Diplomati min broder diplomati <3!
Som ledare borde du veta vad det innebär :* D:
Ja, det är väl den där stamfliken till vänster där va? Jag kikade lite på den inatt och så vips åker dem här UNSC ned till fiender! Gissa om jag blev förvånad Moggis ^_^
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är väl den där stamfliken till vänster där va? Jag kikade lite på den inatt och så vips åker dem här UNSC ned till fiender! Gissa om jag blev förvånad Moggis ^_^


Va gööllig du var då :awsm:

det var ni som ville gå ut i krig från början så gnäll inte att UNSC kom med oss <3 :* :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Va gööllig du var då :awsm:

det var ni som ville gå ut i krig från början så gnäll inte att UNSC kom med oss <3 :* :rolleyes:
Nääämen, hur visste du detta? Snälla säg :*
Säg inte att det är den där busiga spionen som varit i farten igen hihi!
 
Topp