Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktas att man ibland inte förstår varför vissa rykten måste finnas i huvudtaget :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni kan väl låta denna tråd vara lite clean då jag gärna vill att Supernova låter mitt inlägg kvarstå och inte rensar bort allt.

MVH Sancti/Tor72
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni kan väl låta denna tråd vara lite clean då jag gärna vill att Supernova låter mitt inlägg kvarstå och inte rensar bort allt.

MVH Sancti/Tor72

Jag förstår att du är frustrerad, men din post hör inte riktigt hemma i ryktestråden. Jag har flyttat den hit, eftersom det är rätt forumsdel, och bästa sättet att få behålla sin tråd ren och samtidigt få ett riktigt svar.

Nu ser jag gärna att vi håller denna tråden till rykten, även om jag inser att de flesta diskussioner just nu på v5 rör sig om just detta.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill påminna om att detta fortfarande är ryktestråden för v5, och att diskussioner om regler och bestraffningar inte bör hållas här, utan i tråden avsedd för detta. Tack!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att DEMONS inom de närmsta dagarna kommer äga 2 kontinenter till 100% till bortsett från den vi redan äger vilket är k45 :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är tillbaka :awsm:

Ryktas att jag är besviken på Gaffel för att han inte läser vad TW spelare skriver fast man själv bett om det. Skulle någon kunna flörta att få han läsa det, han svarar inte på PM heller :/
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vår seger fest hemma hos mig snart närmar sig.
festen kommer bli större än powermeet!
Bad,bränboll,10-kamp,öl,grill är bara smakprov på vad som händer innan solen går ner.
Ryktet säger oxå att det säkert blir en del tält på min tomt.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ryktas att vår seger fest hemma hos mig snart närmar sig.
festen kommer bli större än powermeet!
Bad,bränboll,10-kamp,öl,grill är bara smakprov på vad som händer innan solen går ner.
Ryktet säger oxå att det säkert blir en del tält på min tomt.

Kan bekräfta att jag kommer!!!1
 
Topp