Kommer V16 Bli No Haul?

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
På .net kör dem redan. Måste erkänna att hittills har de vart underbart att lira, så därför måste man fråga.

Kommer V16 på .se bli en No haul?

På W56 Körs

Speed 2.0
Trupp 0.6 (?)
10 Tech
Archers ja
Billiga adlar
Packet, halva priset.

De ja inte uppskattar är 10 tech system, helt ärligt de är för jävligt. (Pga låga inkomsten man får, vem vill pressa techs...som kostar en dags inkomst per utforskar enhet 1-10)

Speed 2.0, Skulle vilja sänka till 1.0 Helt klart, 1.5. För o få något som man kan lira när man arbetar också. 2.0 är rätt giftigt, går fort och man behöver nästan en Co, dock så klarar man sig utan än sålänge. Men man lär va rätt aktiv *

1 GGTTW InS. 282.961 37 7648
2 mohua. MoM 263.882 37 7132

Archers, mja de är helt okej. Men ja skulle vilja ha nivå 3 tech system. Skulle bli mer intressant :)

Packet helt klart, billigt och återskapa. Halva priset - JA. Blir sjukt jobbigt annars med låg speed.

Så kan man få reda på något? Som jag förstått så har många ansett att detta är en positiv väg för TW, något nytt där fler får chansen och lira. Aktivitet, som ja sa är inte ett 100% måste. Vilket man behöver i Vanliga världar.

En sak som ja anser sjukt irriterande, Barbarbyar går upp te 800 P. SJUKT drygt, borde minst gå upp te 2500. (Ju högre desto bättre)

Nino/Gaffel?
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Är en riktig rolig värld, först te kattas vinner är det mer som istället för mest aktivast vinner:)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Är en riktig rolig värld, först te kattas vinner är det mer som istället för mest aktivast vinner:)

Lol Lycka till i No haul säger jag. :p

Alla som drog cats i W56 dog ut först. Sure dom tog säkert 10% av sitt område, men sen försvann dom. Dessa "ninjas" Blev tvungna och bryta upp o söka nya stammar, för den stil dom kört tidigare..Well de funka inte längre.
 

DeletedUser

Guest
Låter utmärkt att skapa en värld för de som inte klarar av att ta spelet för vad det är, det vill säga aktivitet. Lycka till alla ni inkompetenta P12or som hellre tar den enkla vägen.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Lol Lycka till i No haul säger jag. :p

Alla som drog cats i W56 dog ut först. Sure dom tog säkert 10% av sitt område, men sen försvann dom. Dessa "ninjas" Blev tvungna och bryta upp o söka nya stammar, för den stil dom kört tidigare..Well de funka inte längre.

''dom'' faila, inte jag :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man ska deff hoora? x)

Fail, Varför ska du D ****? Visste inte att D kunde döda D lättare än O. Behåll du din taktik ;)

Låter utmärkt att skapa en värld för de som inte klarar av att ta spelet för vad det är, det vill säga aktivitet. Lycka till alla ni inkompetenta P12or som hellre tar den enkla vägen.

Lol, epic. Bästa kommentaren hittills tror ja. Men de är chill, du hade bara OTUR när du tänkte ;-)

''dom'' faila, inte jag :awsm:

Nickar du då? Bara så upp rank ettan o skicka ett mail till mig ;-)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Låter utmärkt att skapa en värld för de som inte klarar av att ta spelet för vad det är, det vill säga aktivitet. Lycka till alla ni inkompetenta P12or som hellre tar den enkla vägen.

Haha, det är ju du som är den inkompetenta p12an om du inte vill testa nytt.

Förövrigt så låter detta gott.
 

DeletedUser

Guest
Haha, det är ju du som är den inkompetenta p12an om du inte vill testa nytt.

Förövrigt så låter detta gott.

Jag har testat w56, så det är inte nytt. Visserligen är det ju skitlugnt, man behöver inte farma - men för mig går spelet ut på vem som är mest uthållig, mest inbiten och vem som klarar av att vara aktivast samt effektivast. Sen så kanske jag formulerade mig något felaktigt, dock blir man ju så trött på att herr Henrik ska skryta över sina ofattbara skillz på .net överallt och hela tiden.

Exempel, vår käre Henrik skriver ett förslag om en ny typ av värld, fine. Men vad i hela Svea Rike har en liten bild på att han leder den världen för relevans i det hela, förutom att han konstant måste visa hur duktig han är.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Jag har testat w56, så det är inte nytt. Visserligen är det ju skitlugnt, man behöver inte farma - men för mig går spelet ut på vem som är mest uthållig, mest inbiten och vem som klarar av att vara aktivast samt effektivast. Sen så kanske jag formulerade mig något felaktigt, dock blir man ju så trött på att herr Henrik ska skryta över sina ofattbara skillz på .net överallt och hela tiden.

Exempel, vår käre Henrik skriver ett förslag om en ny typ av värld, fine. Men vad i hela Svea Rike har en liten bild på att han leder den världen för relevans i det hela, förutom att han konstant måste visa hur duktig han är.

måste du öppna käften varje gång.. w56 är bästa världen jag spelat förutom speed. no haul speed nästa?
 

DeletedUser

Guest
Håhå, lugna ner dig. Jag bara uttryckte min åsikt om en No-Haulvärld, som du gör. Bara för att vi råkar ha olika åsikter, blir det då okay att klanka ner på mig för det? Nä, trodde inte det.
 

DeletedUser

Guest
Och så höjer vi nivån på inläggen en aning gott folk.;)

Diskutera fördelar och nackdelar med en No Haul värld istället för att hacka på varandra.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag har testat w56, så det är inte nytt. Visserligen är det ju skitlugnt, man behöver inte farma - men för mig går spelet ut på vem som är mest uthållig, mest inbiten och vem som klarar av att vara aktivast samt effektivast. Sen så kanske jag formulerade mig något felaktigt, dock blir man ju så trött på att herr Henrik ska skryta över sina ofattbara skillz på .net överallt och hela tiden.

Exempel, vår käre Henrik skriver ett förslag om en ny typ av värld, fine. Men vad i hela Svea Rike har en liten bild på att han leder den världen för relevans i det hela, förutom att han konstant måste visa hur duktig han är.

:L

Ja drog in min score för o visa att De GÅR att ranka sig etta utan en CO spelare. Som man just nu behöver i varje värld för att bli etta. Men du kanske inte såg det, utan blev lite avundsjuk på mig? ;-)

Spelet går ut på att den som farmar mest är den som vinner mest. No Haul gör om det. Jag kan lira 4-5 ggr per da o ligga etta, skulle ja kunna det i dagens vanliga världar? Nej.

Sen är de skapligt självklart att man måste vara något uthållig när man får inks...De är ändå ett krigsspel.

Fördel - Mindre aktivitet krävs. Punkt.
 

DeletedUser

Guest
1. Rovet äger v14 och har knappt haft kö 24 timmar sammanlagt, lägg ner CO-argumentet tack

2. No-haul = den som p-horar mest och får sämst grannar vinner, tar månader att bygga upp en full by, tar år om man ska bygga trupper samtidigt.

Edit; + att han startade circus en månad efter
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1. Rovet äger v14 och har knappt haft kö 24 timmar sammanlagt, lägg ner CO-argumentet tack

2. No-haul = den som p-horar mest och får sämst grannar vinner, tar månader att bygga upp en full by, tar år om man ska bygga trupper samtidigt.

Edit; + att han startade circus en månad efter

Rovet lirar väl ändå liiite mer än en normal spelare, och de är ju min poäng. En CO ska se till att kontot får fler timmar spelade.

Lol, phora :D Du vet då inte mycket om no haul ser jag. Testa de och kom tillbaka och tyck samma sak. (med speed 2 bygger du upp en full nuke sjukt snabbt - 8 dar * med resurser)
De No haul är = Taktik & att kunna anpassa sig till sitt läge. Kan du inte det, kommer du ha en svår tid.

Jaja, men i farm världar är de som sagt - Den som farmar mest, vinner mest.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har testat w56, så det är inte nytt. Visserligen är det ju skitlugnt, man behöver inte farma - men för mig går spelet ut på vem som är mest uthållig, mest inbiten och vem som klarar av att vara aktivast samt effektivast. Sen så kanske jag formulerade mig något felaktigt, dock blir man ju så trött på att herr Henrik ska skryta över sina ofattbara skillz på .net överallt och hela tiden.

Exakt, sen en jäfla massa skitsnack på forum och massa fåniga börja om pm? :)

Men allvarligt talat, visserligen går det ut på det, men nu får ju alla en chans att spela istället. Att påpeka att det vore fel då personerna inte tar tw så mkt på allvar som personerna som sitter 3-4 pers(+kö) i 24 timmar som trycker på farmscript som robotar, är ju som att det är lika bra att sätta medelmåttorna i skolan på gatan istället om arbetet inte passar.

Fördelen med w56 är att alla får en chans att spela, som jag precis uttryckte mig, som leder till en både längre och större värld med mer större stammar istället för
1.20 mio
2.3 mio
3.1 mio
Och det är min enda fördel, ju större värld desto roligare spel glädje istället för att rank 1 o 2 mergar/rank 1 o 2 krigar och rank1/2 vinner och nu är världen avslutad och omöjlig att vinna pga byantalet som den ledande stammen har:)(exempel finns på 12 och 13, mergewars)

Nackdelen kmr jag inte på ngn, jag ser det hela som en underbar värld tills adlarna kmr bara, inget nattskydd så blir det ju bara en perfekt värld:)
 
Topp