Allsvenskan lagen i våra hjärtan

DeletedUser

Guest
Haha djurgårdare är för lustiga. Tror det har att göra med att så många brats hejar på DIF, klarar inte motgångar utan att börja gråta ...

Jag förstår att du vill få ut din aggretion mot storebror gnaget, alla vill det, AIK BERÖR mer än något annat lag i Sverige och ingen kan säga något om det, punkt.

well, så fort ni vinner en match så börjar ni sjunga om SM-Guld, fast ni aldrig kmr vinna ett. Och tack vare gnägget så kommer pyroteknik aldrig bli tillåtet.



Hur kan det komma sig att jag igår såg i DIF-forum att det var 3 spelare som ville sälja sitt säsongskort?

Wow, 3 st !
 

DeletedUser

Guest
äsch ta erat AIK och erat DIF 08:a lag som tror dom är störst bäst å vackrast.
själv håller jag mig till IFK Göteborg som förövrigt har sveriges bästa klack
 

DeletedUser

Guest
äsch ta erat AIK och erat DIF 08:a lag som tror dom är störst bäst å vackrast.
själv håller jag mig till IFK Göteborg som förövrigt har sveriges bästa klack

Pffttt !! , dryga göteborgare ! :D

Om man ska prata om bästa klack så ligger Hammarby på topp, skär i hjärtat att säga de men... Sant..

Är typ :

1. Hammarby
2. DIF
3. AJK
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
well, så fort ni vinner en match så börjar ni sjunga om SM-Guld, fast ni aldrig kmr vinna ett. Och tack vare gnägget så kommer pyroteknik aldrig bli tillåtet.





Wow, 3 st !

Vad hände med Förevigt Trogen DIF där?


Pffttt !! , dryga göteborgare ! :D

Om man ska prata om bästa klack så ligger Hammarby på topp, skär i hjärtat att säga de men... Sant..

Är typ :

1. Hammarby
2. DIF
3. AJK

Förövrigt ligger AIK långt före DIF vad det gäller i klack, ligger nästan jämnt med Bajen.
 

DeletedUser

Guest
Är trogen Göteborgare och blåvitt supporter och kan ärligt säga att AIK och IFK GBG har de absolut största klackerna.
Var Hammarby kommer ifrån har jag ingen anning om.
Superettan och mer klack än blåvitt/AIK/Motala ? Eru seri dude?
MFF - IFK 0 - 2, oj vad hände där? Blåvitt påväg tillbaka nu va, först Kalmar sen MFF och på måndag Gais. Halmstad kan gå o dö
med sitt wonnabie spanien spel.
 

DeletedUser

Guest
Är trogen Göteborgare och blåvitt supporter och kan ärligt säga att AIK och IFK GBG har de absolut största klackerna.
Var Hammarby kommer ifrån har jag ingen anning om.
Superettan och mer klack än blåvitt/AIK/Motala ? Eru seri dude?
MFF - IFK 0 - 2, oj vad hände där? Blåvitt påväg tillbaka nu va, först Kalmar sen MFF och på måndag Gais. Halmstad kan gå o dö
med sitt wonnabie spanien spel.

plus 1 på det där
 

DeletedUser

Guest
Är trogen Göteborgare och blåvitt supporter och kan ärligt säga att AIK och IFK GBG har de absolut största klackerna.
Var Hammarby kommer ifrån har jag ingen anning om.
Superettan och mer klack än blåvitt/AIK/Motala ? Eru seri dude?

Det spelar väl ingen roll var man spelar? Har laget tillräckligt många hängivna supporters som står där i vått och torrt kan man väl spela i Div.5 och sjunga ut en klack för ett lag som spelar i några divisioner högre?
Kolla bara när GAIS gästade HIF i höstas.. Ett topplag som stred om allsvenskt guld mot ett lag som vanligtvis ligger i mitten/botten av serien.. man hörde inte ens HIF-klacken.
 

DeletedUser

Guest
Det spelar väl ingen roll var man spelar? Har laget tillräckligt många hängivna supporters som står där i vått och torrt kan man väl spela i Div.5 och sjunga ut en klack för ett lag som spelar i några divisioner högre?
Kolla bara när GAIS gästade HIF i höstas.. Ett topplag som stred om allsvenskt guld mot ett lag som vanligtvis ligger i mitten/botten av serien.. man hörde inte ens HIF-klacken.

Ja fast nää, skulle säga att äkta suppotrar är utrotningshotade nu, hur många
suppotrar har Hammarby kvar t.ex, Gais - HIF var ju bara för HIF inte har nån klack ;)
 

DeletedUser

Guest
Dagens skämt måste va att AIK skulle va bättre än DIF, AIK går enbart på hemma matcher, när det gäller borta matcher finns dom inte. Kolla t.ex när dom spela i europa. " vi är överallt " och max 10 pers på läktarn ;)

Vi är alltid några hundra på läktarn på bortamatcher, hemma matcher är vi alltid runt 1000. Sen att vi har medgångare är inget nytt, ALLA lag har de. Men att de märks mest på oss är för att vi är som sagt ett Stockholms lag.
Men Bajen är väl dom som har bäst suppotrar. Om man bortser från sparven ;D

Sen att lag som Malmö och HIF har bra klack är enbart för att dom är lag som alltid är med i toppen. Elfsborgs klacken har växt extremt mycket, och även börjat komma med bra tifon, men har mycket kvar.

" vi är överallt "
13 850
6 823
4 528
4 147
3 936
3 626
3 471
3 153










Han är stor han är stark
Han är mittfältets monark
Han är ung, han är tung
Magnus Pehrsson - han är kung!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är trogen Göteborgare och blåvitt supporter och kan ärligt säga att AIK och IFK GBG har de absolut största klackerna.
Var Hammarby kommer ifrån har jag ingen anning om.
Superettan och mer klack än blåvitt/AIK/Motala ? Eru seri dude?
MFF - IFK 0 - 2, oj vad hände där? Blåvitt påväg tillbaka nu va, först Kalmar sen MFF och på måndag Gais. Halmstad kan gå o dö
med sitt wonnabie spanien spel.

Nu var ju i grejen vem som hade störst utan bäst klack.
 

DeletedUser

Guest
Du förklarar fortfarande inte vad siffrorna betyder, fyi

Som jag sagt väldigt många gånger, att använda hjärnan är inget för svenskar.

Låt oss tänka lite :

13 850
6 823
4 528
4 147
3 936
3 626
3 471
3 153


ledtråd 2 : Matcher

Ledtråd 3 : Visar AJK's s.k " vi är överallt "

så vad kan det handla om Sherlock?
 
Topp