EAG startar krig mot SRB

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi ska med Lagerbäcksdefensiv tråka ut er till den milda grad att ni storknar och kastar in handduken.

Nej, men Castel bli inte upprörd över att vi tar upp BY i samtalet. Har ju sett att ni fått en del skit i andra trådar för erat samarbete med den stammen, men gå inte loss på oss för det:)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nej, men Castel bli inte upprörd över att vi tar upp BY i samtalet. Har ju sett att ni fått en del skit i andra trådar för erat samarbete med den stammen, men gå inte loss på oss för det:)

Jag ska ärligt säga att jag inte vet mer om er relation till BooYaa än vad som skrivits här på externa, så jag håller med Foo :)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Jag har ju glömt att redovisa dag 5 - ganska positiv läsning tycker jag även om vi förlorade med "uddamålet", 7-8 närmare bestämt. Lille David håller nästan jämnt mot store Goliat :)

Inte alls en lika aktiv dag som de föregående
SRB = OBF 1 660 752 (totalt 16 137 863)
EAG= OBA 1 316 559 (totalt 14 825 178 )

//SRB-bull
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Vi får väl se er som våran idol, ni lyckades ju stå emot BooYaa så länge att ni överlevde.

nja dem klarade sig men kommer inte lyckas i längden!

bull kom ihåg svinfylkingen och kolla kartan tog mig mindre än 1 timme att hitta 3 ställen vid er front ni borde kunna göra motanfall
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Dag 6: Ännu en jämn dag med "uddamålsförlust för oss, 5-6 idag. Ytterligare minskad aktivitet mot igår och antalet ink inför lördagen har minskat rejält (endast drygt 100 för min personliga del i skrivandets stund).

Ser väl ut som om vi red ut den första massiva stormen :). Frågan är när nästa våg kommer - om den kommer - kriget kanske ändrar skepnad nu och det kanske istället för en stor anfallsvåg blir stötvisa punktinsatser framöver? Tids nog får vi se vad Moorgarth och hans ledning har smidit för planer för oss.

Dagens OBA/OBF-statistik
SRB = OBF 732 085 (totalt 16 354 595)
EAG = OBA 675 285 (totalt 14 939 378)



Tar emot bets om hur långlivade SRB är. Bara skicka ett PM. Har tävling mot SRB internt så kan väll ha tävling för resten med! Vinsten är mig i supermankallingar :D

Hur gick det förresten med er interna tävlingen? Är alla körda redan eller finns det forfarande någon som har chansen att träffa rätt? ;)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Den interna tävligen hanldar inte om hur länge ni kommer att finnas kvar.

Kan ju säga att ni spelar väldigt märkligt. Skickar rens med defftrupper och låter offtrupper vara i era byar när vi komemr med rens?
Fick en fin rapport där någon i EAG dödade över 17.000 yx i en by. Vem stod för den fina OBA:n? :awsm:

Får ännu en gång påminna om att för att ni ens ska kunna se er som värdiga motståndare bör ni ha redigt mycket mer OBF än vad vi har OBA...därifrån kan man nästan utgå ifrån att alla era byar ni tagit är retakes utan att ens kolla statsen.

Men jag kanske har fel...ni kanske ser det som en framgång när ni ser era röda rapporter i era lågdeffade byar. Vet uinte hur många rapporter jag fått se som vi rensat byar med deff i...aja, önskar er lycka till med det ni nu håller på med :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan fortsätta med din överlägsna ton, vi kör på och vi tycker det går bra för oss :) Vi är glada och gör vårt bästa, vad mer kan begäras?

Jag har sett märkliga rapporter från er med, så du behöver inte sitta allt för högt på dina hästar ;)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Det kan vara mycket möjligt...men när jag säger mycket så menar jag att mycket utav era anfall har vart i försök tilll rens med defftrupper...eller så har man fått se offtrupper med enbart med yx/spej o all dess blandning. Har kanske sett omkrign tiotal rapporter där det vart "riktiga" rens.

Men ni får spela som ni vill :)
Men ett tips till er är att låta defftrupperna stanna hemma ;)
 

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror inte någon tar de där stroppiga kommentarerna särskilt seriöst längre... om det vore så kasst så hade ni inte ens brytt er om att kommentera sådana företeelser med en sådan tillgjord överlägsenhet. Vi har uppenbarligen krupit under skinnet på dig och det är ett gott betyg:)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Under mitt skin?^^ haha har inte ens haft anfall på mig ifrån er :p
Jag försöker få liv i forumet på antingen de ena eller andra sättet :)
 

DeletedUser

Guest
Under mitt skin?^^ haha har inte ens haft anfall på mig ifrån er :p
Jag försöker få liv i forumet på antingen de ena eller andra sättet :)

Säg vad du heter IG så vi kan skicka lite fejk mot dig då ;)

Liv i forumet är bra, det ska du ha cred för :) Sen att du skulle kunna vara lite snällare mot oss är en annan femma :rolleyes:
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Så glad jag blir :) Men varför envisas du med att inte avslöja vad ditt konto heter in game? Du kan skicka ett pm in game så ska jag inte berätta för någon :)

Som namnet lyder är jag inte alltid vänlig och följer alla regler ;)
Men tids nog kommer det kanske att komma fram :sneaky:
Kanske jag inte ens spelar på v11 eller tribalwars överhuvudtaget?O_O
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Tog det dig en timme att studera gränsen mellan EAG och SRB...?

måste ju göras ordentligt men olika strategier vad som ger störstm vints till minst kontnad mm......
vill du ha ett fullskallig analys över frontlinjer mm över v11 men olika stammar så få du kontakta mig igm


kom igén nu SRB ni e då inte poffs men motstånd ska ni ju klara av att ge dem
 

DeletedUser

Guest
måste ju göras ordentligt men olika strategier vad som ger störstm vints till minst kontnad mm......
vill du ha ett fullskallig analys över frontlinjer mm över v11 men olika stammar så få du kontakta mig igm


kom igén nu SRB ni e då inte poffs men motstånd ska ni ju klara av att ge dem

framåt alla!!!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp