EAG vs OBA (TWRML)

DeletedUser

Guest
Att bli gangbangad är bara kul, ju fler som skuttar in ju roligare!
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr så flydde våra motståndare i TWRML till OBA så kriget mot TWRML får väl anses som slut.
Och kriget fortsätter istället som sig bör mot den stammen dom flydde till - OBA.

Tyvärr för er så kändes det inte som vi flydde!
Av oss som gick så hade ni tagit en by på flera månaders krig och jag hade inte fått ett enda inc från er på flera veckor;)

Är det det ni kallar krig så........?
 

DeletedUser

Guest
Ingen har sagt att kriget var slut, vi hade andra prioriteringar då ni inte gav motstånd och som jag sa innan så rensade vi i våra egna områden så inga stammar skulle kunde få starka kluster hos oss.

Men vi säger såhär då.
Vi har allians med BooYaa och dom anfaller OBA, där har vi en anledning till att anfalla?
Det finns inte så mycket annat att anfalla, där har vi en anledning till att anfalla?
Vi låg i krig med TWRML och dom gick till OBA, där har vi en anledning till att anfalla?
Agamemnon ville vi anfalla innan han gick till Björn, det vet han, nu fick vi en till anledning till att anfalla honom?

Bryter vi mot några regler mot att en stam anfaller en annan stam så säg till, annars så låt era yxor tala istället.
 

DeletedUser

Guest
Tror nog inte våra TWRML-rekryteringar startade detta kriget, var nog snarare så att EAG insåg att med 3 stammar mot OBA, kanske EAG själva kunde riskera att gå med i kriget utan att råka illa ut. Igår skrattade hela tw.se åt Asynja, idag kroknar hela tw.everything åt EAG :)

Ni är säkert jättetrevliga hela bunten i EAG, men maken till skrattgodis var det längesen jag upplevt, tackar för det Överste Clown - Castellfärg
 

DeletedUser

Guest
Tror nog inte våra TWRML-rekryteringar startade detta kriget

Tror gör man i kyrkan. Detta va den enda anledningen sen kan ni o alla andra gå till kyrkan o tro.

Sir M om du nu gnäller om adla byar i kriget så KNIP IGEN.. hur många byar tog du av EAG.....

Vi är trevliga i EAG, men vi tar inte heller skit o hade man inte TROTT att kriget varit slut o inte rekryterat spelare från TWRML så kanske det hade varit ngt helt annat.

Detta är så patetiskt med allt gnäll i TW!!! stå upp som en man.

ett gott skratt förlänger livet :)

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19865
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror nog inte våra TWRML-rekryteringar startade detta kriget

Fick vi någon förfrågan eller hade TWRML/OBA/Björn ens diskussion om att vi var i krig med TWRML och kunde få konsekvenser? För f*n.. Det är ju skrivit i stjärnorna att vi skulle anfalla TWRML-spelare vilken [tag] dom än har framför namnet... Kunde ni inte räkna ut det så förstår jag varför ni är ledsna och hittar på dumma anledningar till att vi är fega.

Kolla kartor lite, ni är inte vidare smarta?(?=fråga) Självklart när man mergar stora stammar som redan krigar lite med andra stammar, att dom kommer få en gangbang på sig?
 

DeletedUser

Guest
Tror gör man i kyrkan. Detta va den enda anledningen sen kan ni o alla andra gå till kyrkan o tro.

Sir M om du nu gnäller om adla byar i kriget så KNIP IGEN.. hur många byar tog du av EAG.....

Vi är trevliga i EAG, men vi tar inte heller skit o hade man inte TROTT att kriget varit slut o inte rekryterat spelare från TWRML så kanske det hade varit ngt helt annat.

Detta är så patetiskt med allt gnäll i TW!!! stå upp som en man.

ett gott skratt förlänger livet :)

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19865

Vi står upp vi är tom glada nu när vi ser vilken oerhörd respekt ni visar att ni har för oss när nästan hela top10 går på oss;)

Jag kan inte påminna mig om att varken du eller den andra lustigkurren har ens anfallit mig ngn gång.
Hos oss så använder man trupper när man anfaller men som det ser ut just nu så är det ni som kniper igen;)
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Fick vi någon förfrågan eller hade TWRML/OBA/Björn ens diskussion om att vi var i krig med TWRML och kunde få konsekvenser? För f*n.. Det är ju skrivit i stjärnorna att vi skulle anfalla TWRML-spelare vilken [tag] dom än har framför namnet... Kunde ni inte räkna ut det så förstår jag varför ni är ledsna och hittar på dumma anledningar till att vi är fega.

Kolla kartor lite, ni är inte vidare smarta?(?=fråga) Självklart när man mergar stora stammar som redan krigar lite med andra stammar, att dom kommer få en gangbang på sig?

Vidare smart var det inte, Sadsmasher borde ju vetat att detta väntade eftersom han bla var hos och kröp om att få dom gamla TWRML-spelarna fridlysta, när han då fick ett negativt svar borde han anat var EAG också skulle stå i det hela. Sluta upp med gnället nu OBA.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ligger man under så blir det ju mycket lättare att hamna här i forumet och gnälla om hur fega stammarna är som går på en och samma stam.
Ni är ju nästan läskiga...bara kolla på kartan på hur ni ligger osv. Tycker ni det är konstigt att ni blir gangbangade då?

Sorry killar, men jag trodde man fick anfalla vilka vi ville =/
Tydligen får man inte vara med och äta på den stora kakan som nu börjat sjunka.

Patetiskt att ni ens sitter här och gnyr som små hundar och ist visar at ni kan stå på er om ni nu är så jäkla bra som det skrivits om er här i forumet.
Är det ens värt att prata gott om er, syftar på i stort sett hela Björn och många spelare ifrån 1X2 som tydligen ska vara .se´s bästa spelare, när ni beter er som ni gör på forumet här?

Hoppas ni kämpar väl nu i kriget mot de inblandade stammarna och att ni slutar kasta mer skit och försöker komma med fler dumma anlednigar till att vissa stammar inte skulle få anfalla er.
Bevisa ist nu att ni är värda att bära ett gott rykte:)
 

DeletedUser

Guest
i stort sett hela Björn

Det finns 5 (aktiva) spelare kvar som är värda att kallas björnar; berntan, garga1, Anders77, Sadsmasher och Agamemnon.

Edit: glömde tjockis :*

Just fyi.
 
Senast redigerad av en moderator:

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns 5 (aktiva) spelare kvar som är värda att kallas björnar; berntan, garga1, Anders77, Sadsmasher och Agamemnon.

Edit: glömde tjockis :*

Just fyi.

Menade i detta läget de spelare som var med i Blörn och gick till OBA.
Ingen större koll på vilka som sitter på kontona nu osv.
Förstår givetvis att de inte är lika bra spelare som på de som grundade konton ifrån början:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker iofrs inte att man kan kalla sig en duktig spelare om man bara är med i starten för att sedan lämna över kontot när det är dags att visa vad man går för.
Att vara duktig starter innebär att du har oehört tragiskt liv och klickglada fingrar, det är allt som krävs.

ont;.. hmm, i got nothing
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker iofrs inte att man kan kalla sig en duktig spelare om man bara är med i starten för att sedan lämna över kontot när det är dags att visa vad man går för.
Att vara duktig starter innebär att du har oehört tragiskt liv och klickglada fingrar, det är allt som krävs.

ont;.. hmm, i got nothing

Så sant som det är sagt. Att ta ära på ett konto man lämnat vid denna tiden är inte speciellt imponerande. Det är ju nu spelet börjar =)
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Ingen har sagt att kriget var slut, vi hade andra prioriteringar då ni inte gav motstånd och som jag sa innan så rensade vi i våra egna områden så inga stammar skulle kunde få starka kluster hos oss.

Men vi säger såhär då.
Vi har allians med BooYaa och dom anfaller OBA, där har vi en anledning till att anfalla?
Det finns inte så mycket annat att anfalla, där har vi en anledning till att anfalla?
Vi låg i krig med TWRML och dom gick till OBA, där har vi en anledning till att anfalla?
Agamemnon ville vi anfalla innan han gick till Björn, det vet han, nu fick vi en till anledning till att anfalla honom?

Bryter vi mot några regler mot att en stam anfaller en annan stam så säg till, annars så låt era yxor tala istället.

jag ville anfalla er mer än ni ville anfalla mig tror jag XD men fick inte pga övergången men nu har vi ju ett fint litet krig dock hade jag haft bättre odds ju tidigare kriget hade dragit igång då ni fortfarande hade lite twrml kvar o inte så mycket byar. men än så länge ser det ju jämnt ut :)
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
jag ville anfalla er mer än ni ville anfalla mig tror jag XD men fick inte pga övergången men nu har vi ju ett fint litet krig dock hade jag haft bättre odds ju tidigare kriget hade dragit igång då ni fortfarande hade lite twrml kvar o inte så mycket byar. men än så länge ser det ju jämnt ut :)

Mjo...som det ser ut i dina byar skulle man ju nästan kunna tro att du förberett dig för att anfalla oss...:rolleyes:
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
jag är ju inte dum så jag förberedde mig på det jag trodde skule komma o hade jag fått min vilja igenom hade det varit jag som påbörjade anfallandet men fick ej :) då hade det kunnat se väldigt annorlunda ut.
 

DeletedUser

Guest
jag är ju inte dum så jag förberedde mig på det jag trodde skule komma o hade jag fått min vilja igenom hade det varit jag som påbörjade anfallandet men fick ej :) då hade det kunnat se väldigt annorlunda ut.

Ville ingen ställa upp? tror inte det hade i långa loppet varit ngn skillnad.
 
Topp