En vänskap som snart är slut....

DeletedUser

Guest
Nåja, nu är det iof inte bara Core som adlar barbarer.
Enligt TW stats så plockade en spelare från AN vid namn "lannerbo" en Barbarby klockan 05.37 03/12..

Det där med dubbelmoral kan vara lustigt..
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Nåja, nu är det iof inte bara Core som adlar barbarer.
Enligt TW stats så plockade en spelare från AN vid namn "lannerbo" en Barbarby klockan 05.37 03/12..

Det där med dubbelmoral kan vara lustigt..

Nu är inte jag med i AN men jag vet ganska mycket (vilket många av er Core spelare har försökt visa motsatsen, det känns lite kliché varning att säga det men jag sa att detta skulle hända i ryktes tråden och ni kasta skit på mig, men det är inte det jag vill komma till hära)

Många av oss som ligger på fel sida av världen och försöker flytta sig närmare fronten genom att adla små spelare och då tar det kanske en 200 timmar innan adeln kommer fram och när en spelare med några miljoner kommer och anfaller så avslutar dom oftast kontot och då hinner det bli grått och whips så sitter det där på tw stats att man adlat en grå by, men det har inte varit med flit

Dock att göra som ni i Core gjorde skriva rakt ut vi ska ta 1500 barbarbyar för att "kompensera" förlorade poäng då visar ni att det inte är ofrivillig barbarby adling
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Är det någon i Core som säger motsatsen? Som jag förstått det, så tog AN 2 spelare ifrån Core, utan ens ett ljud till Core's ledning om det - Core replikerade genom att öppet adla tillbaka poängen som då AN tog utav Core. Och sen, om vi ska gå igenom AN's medlemmars adlingar, kommer det då alla va spelare vars byar blivit gråa precis innan adeln landat? Ytterst tveksamt. Core agerade fel i adlingen, men AN har sina åsikter som dem inte direkt kan backa upp heller.. :confused:

Sen vad jag även sett är tråkiga attityder - från båda sidorna.

Vet inte om att jag är ensam att tycka att - båda sidorna har haft fel i detta, och utvecklingen som många säger är tråkigt, allra helst då båda stammarna har haft ett starkt sammarbete.
:confused:
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Tittade igenom lite ANs adlingar, gick några månader tillbaks till mitten på september månad och fick de till ca 20 gråbysadlingar, var av flertalet verkar vara spelare som valt att bli grå dvs ofrivilliga gråadlingar. så någon dubbelmoral tycker ju inte jag det verkar vara frågan om iaf.
 

DeletedUser

Guest
Är det någon i Core som säger motsatsen? Som jag förstått det, så tog AN 2 spelare ifrån Core, utan ens ett ljud till Core's ledning om det - Core replikerade genom att öppet adla tillbaka poängen som då AN tog utav Core. Och sen, om vi ska gå igenom AN's medlemmars adlingar, kommer det då alla va spelare vars byar blivit gråa precis innan adeln landat? Ytterst tveksamt. Core agerade fel i adlingen, men AN har sina åsikter som dem inte direkt kan backa upp heller.. :confused:

Sen vad jag även sett är tråkiga attityder - från båda sidorna.

Vet inte om att jag är ensam att tycka att - båda sidorna har haft fel i detta, och utvecklingen som många säger är tråkigt, allra helst då båda stammarna har haft ett starkt sammarbete.
:confused:


Hmm :confused: kakeru tyckte du sa att du inte skulle skriva mer i denna tråd, men det var kanske från ditt riktiga nick du menade ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Måste lägga en liten kommentar

Barbaradling är enligt AN strängt förbjudet.

En fråga är då, rekrytera spelare ur era led? är det också strängt förbjudet? (då menar jag som att vi lyckas rekrytera och inte "ni är välkommna och försöka" )

NI svek core, inte tvärtom.

Men sen är de alltid att ni letar efter en orsak till krig. De är Cores fel att dom är så blinda och inte förstår bättre. Jag har aldrig förstått hur nån kan sluta diplomati med den starkaste stammen och tro dem själva ska överleva till Hall of Fame. Ditt når inga godtrogna människor iaf, de ska ni ha klart för er.

Hall of Fame är för folk utan moral. (+nån enstaka som sattsa på rätt häst från början..)
 

DeletedUser

Guest
Måste lägga en liten kommentar

Barbaradling är enligt AN strängt förbjudet.

En fråga är då, rekrytera spelare ur era led? är det också strängt förbjudet? (då menar jag som att vi lyckas rekrytera och inte "ni är välkommna och försöka" )

NI svek core, inte tvärtom.

Men sen är de alltid att ni letar efter en orsak till krig. De är Cores fel att dom är så blinda och inte förstår bättre. Jag har aldrig förstått hur nån kan sluta diplomati med den starkaste stammen och tro dem själva ska överleva till Hall of Fame. Ditt når inga godtrogna människor iaf, de ska ni ha klart för er.

Hall of Fame är för folk utan moral. (+nån enstaka som sattsa på rätt häst från början..)

AN svek Core:confused: Kanske dags att du tar av dig nattmössan och öppnar ögonen!!!

Det var som sagt inte AN som drog sig ur. Det var core. Visst fanns motstånd till en del spelare i core, men majoriteten sa ja tillslut. Dessutom, om AN är den största stammen Varför ska det då banas väg åt hela core?? Är väll inte rätt mot de i AN som gjort stammen till vad den är? Är det logiskt och rimligt att kicka 26 st ur AN för att Core kallar sig familjestam och kräver att alla ska med?? Det tror jag inte att någon skulle gå med på.

Som jag förstår det hela har det inte rekryterats spelare, utan de som har kommit över är de som hade tillstånd att göra det iom mergen. AN stod fast vid mergen men efter det vidervärdiga barbarfrossandet som pågår finns inte längre några värdiga vinnare kvar i core, vilket var överenskommelsen med mergen.
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag förstår det hela har det inte rekryterats spelare, utan de som har kommit över är de som hade tillstånd att göra det iom mergen.

och det är här du är ute och cyklar, så snälla gör om gör rätt.

An gick rekryterade dessa spelare från Core utan någon som helst tillåtelse...

Om du känner dig osäker, så kan du ju börja med att läsa det första inlägget på denna så kallade CoreWhining tråd
 

DeletedUser

Guest
och det är här du är ute och cyklar, så snälla gör om gör rätt.

An gick rekryterade dessa spelare från Core utan någon som helst tillåtelse...

Om du känner dig osäker, så kan du ju börja med att läsa det första inlägget på denna så kallade CoreWhining tråd

Jo så klart ni i core vill framställa detta som rekrytering utan tillåtelse, och lägger ut en massa fina fragment av brevväxlingar som självklart gynnar er, men du kan ju ta och hålla dig till hela sanningen istället. Fast det är klart, då blir det ju svårare för er att försöka hitta flera små stammar att skicka in i döden..
 

DeletedUser

Guest
Måste lägga en liten kommentar

Barbaradling är enligt AN strängt förbjudet.

En fråga är då, rekrytera spelare ur era led? är det också strängt förbjudet? (då menar jag som att vi lyckas rekrytera och inte "ni är välkommna och försöka" )


Khuna och Pitemag ville väl helt enkelt bort från Core. Att dom söker till AN är då rätt naturligt en stark stam med många aktiva medlemmar. Sen tror jag varken Khuna eller Pitemag tänker låta Core bestämma över vad dom ska göra med sina konton.

Hade dom bestämt sig för att bli grå eller starta en egen stam hur skulle Core då fått tillbaka "sina" förlorade byar?
 

DeletedUser

Guest
Khuna och Pitemag ville väl helt enkelt bort från Core. Att dom söker till AN är då rätt naturligt en stark stam med många aktiva medlemmar. Sen tror jag varken Khuna eller Pitemag tänker låta Core bestämma över vad dom ska göra med sina konton.

Hade dom bestämt sig för att bli grå eller starta en egen stam hur skulle Core då fått tillbaka "sina" förlorade byar?

TROR core skulle om dom vart gråa eller bara hellt enkelt startade en ny stam utan anledning adla upp dessa spelare. de kan ingen säga imot. om en spelare blir grå så adlar man upp denas spelares byar så du och stamen växser ellerhur? om dena spelare startar en ny stam utan att säga varför han lämnade stamen så är de som en revolt. man startar krig hellt enkelt och då adlar man upp varandra. inte änns ANs heliga "relion" kan motsäga sig dehär. om ni ändå gör de så se så här då. 10 av era största spelare går och blir gråa. tillsammans utgör dessa spelare 40miljoner av era poäng. de blir 4000 gråbyar. jag tror nog att AN skulle börja adla lite gråt då ellerhur? dom skulle kalla de interadling men deras lag säger att när väll byarna blir gråa så får dom inte bli adlade(eller något sånt) dom måste adla ägda byar. så de går inte att undvika sådant adlande. de vet alla. om man ännu tror att de går att vara vän med barbarbyar till 100% så är man hellt dum i huvudet(för att säga de snällt). ni som ändå tror att de går ska inte spela TW. ni ska försöka övertala världens ledare att inte kriga igenom att använda diplomatik, få terorister att sluta bomba andra och sig själva och få hungern att upphöra i all världens länder. lyckas ni med de ska ni komma tillbacka och säga de till mej igen. kommihåg de ska gå "fred och kärlek" vägen. inge hot,inge våld, och inga mord. ni börjar inse att de är omöjlit. mycket kan göras men de är omöjlit
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden blev jätte snurrig..

Inte visste jag att de fanns så många aktiva AN Anhängare i detta externa forum :eek:

Chill.....
 

DeletedUser

Guest
AN o Core´s ledning får tycka o säga vad dom vill, detta va det bästa o sämsta sättet på EG.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Uj vad AN hade fått adla om man skulle gjort så på alla spelare som vart gråa... ser fortfarande mitt gap efter jag lämnade servern.. :)
hehe ja

10 av era största spelare går och blir gråa. tillsammans utgör dessa spelare 40miljoner av era poäng. de blir 4000 gråbyar. jag tror nog att AN skulle börja adla lite gråt då ellerhur?
Jag lämnade i samband med 3 andra spelare. Tillsammans hade vi väll ca 20 miljoner poäng, endå har AN inte rört dessa byar :) ganska onödigt att slösa adlar på det :)
 

DeletedUser

Guest
Det mesta som skrivs här är visserligen rent skitsnack, men inte bryr jag mig om det. Jag är nöjd över att v7´s forum lever igen och framförallt att jag nu har många fler byar att kötta och större chans att få lite OBF också :)

/GranberG
 

DeletedUser

Guest
Det mesta som skrivs här är visserligen rent skitsnack, men inte bryr jag mig om det. Jag är nöjd över att v7´s forum lever igen och framförallt att jag nu har många fler byar att kötta och större chans att få lite OBF också :)

/GranberG

Håller med! :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Khuna och Pitemag ville väl helt enkelt bort från Core. Att dom söker till AN är då rätt naturligt en stark stam med många aktiva medlemmar. Sen tror jag varken Khuna eller Pitemag tänker låta Core bestämma över vad dom ska göra med sina konton.

Hade dom bestämt sig för att bli grå eller starta en egen stam hur skulle Core då fått tillbaka "sina" förlorade byar?

Så då är de fullt ok och rekrytera av varandra? utan att göra några bestämmelser?

Låter...intressant.

/Skiter fullständigt i vara 2 spelare vill, de är klart alla idioter vill över till vinnarstammen. Folk som vill till vinnarstammen är inget man bör rekrytera överhuvudtaget. (skillsen visas ju iomed att de förmodligen bara spöat newbs då?)
 
Topp