Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktas att kompisen som leker där har tyvärr kommit till fel K :awsm:
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
mohaha

Ryktas att jag Ej tänker Vandra till dig.

Ryktas även att jag Leker med dom DÖDA men vad ger dom till mig?

Ryktet säger att Jag blir uppdeffad, Välkommen säger jag :cool:


HOFF Rock :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag Ej tänker Vandra till dig.

Ryktas även att jag Leker med dom DÖDA men vad ger dom till mig?

Ryktet säger att Jag blir uppdeffad, Välkommen säger jag :cool:


HOFF Rock :awsm:

Ryktet säger att du är välkommen med dina trupper om du nu kan lyckas få iväg några :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en viss kille som hamnat lite fel på kartan kommer få rätt mkt med ob.. Vi som anfaller oxå :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att shade/rebz inte kan hålla byarna i k33 själv utan måste få hjälp av några nämner inga namn :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att shade/rebz inte kan hålla byarna i k33 själv utan måste få hjälp av några nämner inga namn :thinking:


Ryktas att enligt mina spej så finns detta i den byn för tillfället :awsm:


Kvantitet: 36424 35035 72 47676 4196 0 93 8692 29 0 0 1
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man blir lite nostalgiskt att se att "skitstammen" som alla klankade ner på en gång i tiden är etta och att alla fiender är med dem helt plötsligt? Värst vad det vänder i vinden i bland :)

Saknar i alla fall tiden det var UTE och Majskungen med flera krigade mot frälst och NTH.

Kom igen nu demons ni klarar detta, nu finns det ju inga hot kvar. Ryktas det...
 

DeletedUser

Guest
Alla tankegångar, funderingar eller dylikt rörande världsdominansen får ni gärna hålla i tråden om världsdominans så kör vi rykten om värld 5 i denna :)

Ryktas att en ryktes tråd är för allmän beskådling och att vi får ta upp vilka rykten vi vill, annars är det till att starta nya trådar för varje rykte .. vilket blir lite jobbigt i längden.

Ryktas att jag älskar Prekos stil som ledare! <3
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jo självfallet får ni hålla vilka rykten ni vill här så länge de rör v5 och inget annat, sen så känns det rätt onödigt att skriva i ryktestråden om världsdominansen då det finns en egen tråd för den och det var det jag ville påpeka, uttryckte mig kanske lite konstigt sist men detta bör klargöra vad jag åsyftade med mitt inlägg.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Då jag känner mig väldigt generös idag så får ni härmed tillbaka er ryktestråd. Vill bara påpeka om reglerna som gäller här i denna tråd från och med nu.

REGELVERK:


• Stam och spelare som ens rykte berör ska benämnas när man berättar sitt rykte.
- Godkänt rykte: "Det ryktas att Gaffel lyckades med något alla andra misslyckats med och på ett strukturerat sätt bett om en ny ryktestråd."
- Inte godkänt rykte: "Det ryktas att en spelare i en stor stam tänker starta inbördeskrig."

• Man har rätt att dementera ett rykte, dock så ska det dementeras med fakta.
- Godkänt att dementera med: "Det stämmer inte eftersom jag som stammedlem har tillgång till vår diplomatilista"
- Ej godkänt att dementera med: "Du ljuger! (tio)", eller "Nino snackar goja"


Personangrepp är precis som i alla andra trådar på det här forumet förbjudna. Vilket kommer leda till åtgärder enligt forumreglerna.

Men för att denna tråd skall få fortleva krävs det att alla drar sitt strå till stacken och anstränger sig till det yttersta att få till den bästa ryktestråden någonsin. Inget offtopic nu. Bara välgrundade rykten och fakta.

Finns en tråd gällande ett krig ska inlägg gällande det specifika kriget tas där, såvida det inte handlar om att dementera/bekräfta rykten. Krävs det flera inlägg bör diskussionen flyttas till krigstråden. Ovanstående inkluderar statistik, vilket också begränsar sig till ett inlägg. Krävs det mer än så, så krävs det nog även en tråd angående kriget.

----------------------------------------

Det var allt för den här gången, jag hoppas att ni haft en trevlig läsning!


Med vänliga hälsningar
TheGodOfWar & Tribal Wars.se Team

Creds till Xray & Angwidd, det är de två som tillsammans utformat regelverket.
 
Topp