AM vs -=RF=-

DeletedUser

Guest
Ja stackars er, er backstabbning failade och ni fick inte hela k34 gratis :(
Sen så har ni ju faktist försökt adla byar i k35 redan, och såvitt jag vet så har det inte gått så bra ;)
Hur skall ni komma till k35 dock? :p De enda som ligger lagom när är ju kotten85 och shadowro :confused:
 

DeletedUser

Guest
Oskarn - -=RF=- 4-1.
Luxaxix - AM 11-2 (Adlingar jag inte kan göra retakes på p.g.a. KÖ-regeln.).

Så, "Ta över hela K34", är väl itne riktigt nära än..
 

DeletedUser

Guest
Dummbullen - RF 0-1 (fu godspeer)
Dummbullen - AM 4-0

Inte här gåre särskilt bra på k34fronten heller :)
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nej de är bra att ni jobbar. Jag vet personligen vilka vi ska ge extra arbete, och de är ni 2 plus ett par till ;)

Ja lux och dumdum, de är ni som håller upp era stats tyvär. Vi får hoppas några av era andra vänner kommer in och vill leka :)

/utan murder inc. -3 stats för AM, han var i RF när kriget inleddes, därav kommer han förbli på statsen. De kostar fortfarande trupp och rensa, oavsett hur inaktiva dem är.

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players: Murder Inc.

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 27
Skillnad: 20

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 360,241
Sida 2: 250,572
Skillnad: 109,669

chart
 

DeletedUser

Guest
Gör er inte besvär för min skull inte :p Jag har det fint som det är nu :D
 

DeletedUser

Guest
Nej de är bra att ni jobbar. Jag vet personligen vilka vi ska ge extra arbete, och de är ni 2 plus ett par till ;)

Ja lux och dumdum, de är ni som håller upp era stats tyvär. Vi får hoppas några av era andra vänner kommer in och vill leka :)

/utan murder inc. -3 stats för AM, han var i RF när kriget inleddes, därav kommer han förbli på statsen. De kostar fortfarande trupp och rensa, oavsett hur inaktiva dem är.

Vad är poängen att ta med honom, när han inte ens är med i RF? Ni kan lika gärna ta med alla vi har internadlat och sen kastat ut p.g.a. vi inte vill ha fler av deras byar...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Gör er inte besvär för min skull inte :p Jag har det fint som det är nu :D
De är lungt, tror ingen i AM har emot att ge 20 min av sin tid till enbart dig, varje dag :)


Vad är poängen att ta med honom, när han inte ens är med i RF? Ni kan lika gärna ta med alla vi har internadlat och sen kastat ut p.g.a. vi inte vill ha fler av deras byar...

Ja ger stats med han, och säger -3 utan han. 2 sidor på ett mynt, så snälla låt mig få göra det. DU tycker det är fel, JAG tycker de är rätt. Därav skriver ja som jag gör.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jaja dumdum, du får nog mer tid allt eftersom ska du se. Du är ju en barriär mellan k34 o 35 :D

Today, k34, tomorrow, k35 :awsm:

Statsen kommer se annolunda ut imon bitti när ja uppdaterar, AM har tatt endel byar nu :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 29
Skillnad: 27

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 450,349
Sida 2: 270,882
Skillnad: 179,467

chart
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 14
Skillnad: 29

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 364,723
Sida 2: 125,855
Skillnad: 238,868

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Lux, är du villig och ge en ny objektiv åsikt om kriget? (väldigt vackert att läsa, när du tror ni ska vinna :) - skippade tom RA och murderer just for you )

Dumbullen, idag kommer ja spendera mer tid till dig. Har ett par offbyar redo nu :awsm:

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69
Sida 2: 31
Skillnad: 38

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 555,404
Sida 2: 283,324
Skillnad: 272,080

chart
 

DeletedUser

Guest
Intressant krig!
Fan va jag ångrar att jag la av på v10.. :( Heja RF.
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Det var då väldigt mycket tjaffs angående 3 byar här. :) What's the big deal? Det är väl bättre att räkna bort Murder Inc för att få statsen så "accurate" som möjligt? Enligt mig iaf. Vem som helst kan väl adla internadlingsbyar. ^^ Som att räkna med barbs man adlar i fiendeområde. "Oooh jag tog en barb i fiendeområde!! +1 till oss!" You get my point. :)

Och även jag beklagar sorgen Luxaxix. Kriget kom lite olägligt för din del, jag hoppas du får tillbaka orken så småningom. Du är en av de få spelare som jag respekterar. :)



Sâ du ger upp alltsâ? Eller vad var meningen med att kläcka ur sig det där?

Att du ens har mage att säga något sådant? Och om du verkligen är så blind att du inte förstår vad du gjorde för fel så saknar jag ord för din del.
 

DeletedUser

Guest
Låt oss inte kriga mot byarna... inte varandra!

God förmiddag.

Jag har självklart tagit del av de diskussioner som pågår här och jag är väldigt medveten om den bittra stämning som pågår mellan båda parter.

För det som har hänt dig, Lux, beklagar jag. Och jag kan lova dig att jag ska ta ett snack med hela stammen så att vi inte fortsätter med denna onödiga fejd oss emellan.

När man krigar i detta spel så vill jag att man krigar mot varandras byar - och aldrig mot personerna i fråga. Det är lätt hänt att man blir exalterad av självaste krigen och alla slag som gör att man ibland glömmer att där faktiskt sitter en livs levande människa bakom byarna och bakom kontot.

Jag vill å min stams vägnar be om ursäkt för uttalanden från våra medlemmar som ni kan ha uppfattat stötande och jag vill be om ursäkt för att jag inte tog tag i saken tidigare. Jag hade hoppats och räknat med att diskussionerna skulle vara vanligt "krigstjaffs" emellan båda parter (som det alltid brukar vara) i detta spel och därför hade jag trott att det enbart skulle beröra kriget i sig.

Åtgärder från vår ledning kommer att tas och lämpliga bestraffningar skall utdelas till de personer som jag anser förtjäna det.

Åter igen... Låt oss enbart prata om kriget och ingenting annat. Låt oss endast kriga mot byarna... Inte mot varandra!

Anduran, ledare och grundare för Axis Mundi
 
Topp