IRL-Rykten!

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
När ska ni dumma 08or fatta att vi har aldrig velat vara svenska från första början? :awsm:

BEFRIA SKÅNE FRÅN SVEARIKELAND. (ps: vi tar Zlatan med oss)

Likaså Rosengård och all skit det innebär, även en stor del av Sveriges Gängkultur har stora avdelningar i skåne. Så det skulle minst sagt gå jämnt ut :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Visste att jag glömde något...

Hur ska vi se till så att Gaffel inte hinner lämna Danmark?
 

DeletedUser

Guest
Apropå Danmark så säger ryktet att de slog både Finland och USA i hockey...

Vi er hvide
Vi er røde
...
 

DeletedUser

Guest
Egentligen bryr jag mig inte :p Sport är inte min typ av hobby iaf :)


Det ryktas även att det kommer besök från Sverige till mig... Det är iaf en TW spelare ^_^

vad jag vet skall jag bara över till Åland och vara där några dagar, men hem till dig? Hmm vem har hittat ända dit?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag lääängtar till sommaren, sena grillkvällar, det är grejor det! :)
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att jag måste se Mustasch i sommar, kanske köper biljett på Getaway Rock Festival. Helt Ok artister i övrigt också! Slash, Motörhead, Megdeath, Europe, Mustasch. Blir helfestligt! :)
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att jag måste se Mustasch i sommar, kanske köper biljett på Getaway Rock Festival. Helt Ok artister i övrigt också! Slash, Motörhead, Megdeath, Europe, Mustasch. Blir helfestligt! :)

Slash - okej (hans nya platta har överraskat), Mustasch - awesome, Resten - (puke)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
hört ett rykte om en stor jäla latino-fest i v-ås i sommar...ryktet stämmer, känner arrangörerna..
 
Topp