B-B vs D E

DeletedUser

Guest
Fortfarande, var tror du all deff kom ifrån då med? jo DE

hörru experten tror du att det bara var från D E?

D E har nästan inge inkommande från WoS eller sprit nu bara från oss.. enligt många källor syns även tw stats hur adlingen ser ut senaste tiden
 

DeletedUser

Guest
hörru experten tror du att det bara var från D E?

D E har nästan inge inkommande från WoS eller sprit nu bara från oss.. enligt många källor syns även tw stats hur adlingen ser ut senaste tiden

Mycket va från DE.

och bara för att vi inte adlat byar på senaste betyder väl inte att vi inte anfaller dem och dödar deff?

minst lika jobbigt att förlora deff som byar när man ligger i krig mot fler stammar
 

DeletedUser

Guest
Okej , då tar vi oss en titt på hur det ser ut med OBA fram och tillbaka jämfört med adlingarna med de senaste 20 dagarna som timeframe ?

OBA


Sprit

OBA 7/4 -> 514,517,141

OBA 27/4 -> 622,566,234

Ökning på 21% och 108,04 M poäng(avrundat)

D E

OBA 7/4 -> 51,147,634

OBA 27/4 -> 89,123,720

Ökning på 74% och 37,98 M poäng(avrundat)

Ökningen rent procentuellt sett ser ju outstanding ut - men hur mycket har ni egentligen gjort ? Med tanke på att den rent ut sagt var skitdålig
förut, så är det inte svårt att skapa en fin kurva heller.

OBA/Spelare

Sprit

7/4 -> 14,28 M OBA/Spelare (51,147,634/37)

27/4 -> 17,29 M OBA/Spelare (622,566,234/36)

D E

7/4 -> 1,42 M OBA/Spelare (51,147,634/36)

27/4 -> 2,17 M OBA/Spelare (89,123,720/41)

Det här innebär alltså att varje D E spelare endast köttat ihop ca 750k OBA var under 20 dagar, medan Spritarna skrapat ihop nästan exakt 3M...
Visst, Sprit har ett mycket högre genomsnitt, och 3 gånger så många byar.
Vad händer då om vi ser till samma antal byar ? (i runda slängor tre gångers skillnad)

Jo , vi får 1M OBA/Spelare till Sprit och fortf 750k till D E. Då kan vi även säga att resterande 2M/Spelare gått till t ex AmoX och alla andra härliga
personer på V9, så ni kan inte skylla på det heller.

Hur ser adlingarna ut då?

Under dessa 20 dagar jag valde som timeframe så vinner faktiskt D E adlingstatistiken.

Adlingar

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: D E
Players:

Timeframe: 07/04/2010 00:00:00till27/04/2010 23:19:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 49
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 320,349
Sida 2: 344,485
Skillnad: 24,136

image.php


Ni leder trots allt med 24k poäng efter den här tidens krigande.
Detta tyder alltså på en nedåtgående trend ur Sprit's synvinkel. Går en sådan att ändra på ? De flesta vet antagligen av egen erfarenhet att
trender är svåra att förändra.

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: D E
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,422
Sida 2: 0
Skillnad: 29,422

image.php


D E ser ut att ha nått ett dödläge de senaste timmarna, och Sprit's (ynka) tre adlingar tyder på att man både fått ordning på de defensiva
trupperna och även börjat ta lite mark från D E , även om det verkar gå långsamt. Men att vänta -13 till +3
är ändå inte bara 3 adlingar, utan det är i mina ögon ett tecken på att förlusttrenden är på väg bort.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tilläggas kan också att de senaste 48 timmarna har Sprit adlat 151 byar, vilket faktiskt visar på att D E inte är någon hög prioritet för Sprit's adelsmän.

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: D E
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 151
Sida 2: 52
Skillnad: 99

image.php



Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,357,624
Sida 2: 458,302
Skillnad: 899,322

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ni behöver ju inte anfalla D E, det sköter ju andra åt Er, mycket bättre att Ni koncentrerar Er på oss i Amox....... istället :)
 

DeletedUser

Guest
haha undrar hur det känns för döredetta A-lagare som gått till D E

Men ännu värre är att ni har sålt er till Sprit

Haha:) Jasså har vi det:D men de va dyrt må du tro. 4 tandborstar och ett hubbabubba paket.. och då är inte momsen inräknad på de siddu.
Frakten bjuder vi på dock :)
 

DeletedUser

Guest
Fegt

Försöker du få ära eller vadå? WoS och sprit har inte ens gott fult ut på er .
Om dom skulle det så skulle ni inte ens finnas kvar..

Tycker faktiskt inte att du ska sitta där och tro att du vet allt.
Jag tycker att det är väldigt och då menar jag väldigt fegt att gå med de som är störst, jag tror faktiskt att ni är rätt så rädda för Sprit.
Så, fegt är allt jag har att säga. :O

Dampen, du som har varit varit med i både Ny, A-lag och EDT, vill bara vara där de bästa är, så du inte riskerar att bli adlad... 22 stambyten, ingen jag skulle vilja ha med i min stam i alla fall...
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt inte att du ska sitta där och tro att du vet allt.
Jag tycker att det är väldigt och då menar jag väldigt fegt att gå med de som är störst, jag tror faktiskt att ni är rätt så rädda för Sprit.
Så, fegt är allt jag har att säga. :O

Dampen, du som har varit varit med i både Ny, A-lag och EDT, vill bara vara där de bästa är, så du inte riskerar att bli adlad... 22 stambyten, ingen jag skulle vilja ha med i min stam i alla fall...

Håller med Mandie, hur var erat löfte till oss forna EDT:are ?
 
Topp