Horden loggar ut ^^

DeletedUser

Guest
Givetvis.

207 st rena + 16 st med varierat antal katapulter. Rent procentmässigt var det större än innan jag tog de 30-40 byarna av slinkan eftersom jag gjorde alla dem till deff.

När jag började spela som liten skit i det röda havet trodde jag alltid jag skulle bli ägd av något större. I TKOG2 av G/W. I G/W av Horden och så när jag väl kom in i Horden fanns det ingen annan top dog i kontinenten. Så mina 20 första byar var därför nästan exklusivt deff, därefter nästan bara off.

Du dinglar själv precis ovanför på OBa:n så tippar på att du har en liknande siffra. Kan visserligen kamma in några miljoner till på det jag har hemma nu (1 277 928 yxor).
 

DeletedUser

Guest
Ptja, vad skall man säga?
Oerhört tragiskt för V6, men jag respekterar ert beslut.
Skrev ett par rader till vissa Horden medlemmar IGM.

Nu ligger V6 på ett silverfat för oss.

Vore trevligt att eventuellt skapa nåt gemensamt på nån ny värld framöver. ;)

R.I.P Horden!
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle som Jiggy säger vara väldigt kul att alla många horden- och FTW!medlemmar gör en ny stam på t.ex. V11
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att höra när en topprankad stam som utan merging lägger ner tw på den här världen!

Har inte fått äran att spela mot er, om jag inte hade lagt ner V6 så hade jag stått på motståndarsidan, men vet att Päronsoda har lett Horden på ett väldigt bra sätt.

Fick äran att spela med han på V5 innan han avslutade sitt konto där, var skönt att ha han vid min sida när man var ny i gamet och låg sidan om sina fiender :)
 
Reaktionspoäng
0
JÄ DIN NORRLÄNNING, HEJDO!

Nej men seriöst nu.. This sucks.. :( RIP Horden, trist att det blev såhär.

/ AfasiGöran aka Harvey Wallbanger
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tråkigt att höra när en topprankad stam som utan merging lägger ner tw på den här världen!

Har inte fått äran att spela mot er, om jag inte hade lagt ner V6 så hade jag stått på motståndarsidan, men vet att Päronsoda har lett Horden på ett väldigt bra sätt.

Fick äran att spela med han på V5 innan han avslutade sitt konto där, var skönt att ha han vid min sida när man var ny i gamet och låg sidan om sina fiender :)

Inte direkt utan mergning...
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med, tråkigt att ni slutar men är det vad ni vill göra fine upp till er.

Bra jobbar FTW! ;)
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Dålig stil.

Tråkigt att ni förlorar med sådan dåliga stil. Ni var ganska ivriga på att vi skulle gå med på eran sida. Att vi gick med i FTW! i stället för er berodde ju på att ni tog in flyktingar från -SKoG-. Man kan säga att ni tog de största från -SKoG- och FTW! tog de största från J III. Det var ingen större skilnad faktiskt. Resten av J III blev allierade med FTW! och resterna av -SKoG- var allierad till Horden.

MVH
KillBananas
fd diplomat J III
 

DeletedUser

Guest
Jaha här var man borta över helgen för att fira lite jul med släkten och så får man ett sms från en polare som säker att Päronsoda ska sluta:(

Vill tacka FTW! för en god match som kommer sitta kvar i historie böckerna för evigt!

Det har varit ett mycket kul krig, byar har bytts ägare men jag kan "stolt" erkänna att mitt rekord med inc var ca 300 varav 2 skarpa:p
Annars har jag haft kul när man har suttit uppe sent på källarna och skickat attacker=)
Jag hoppas att dom som har fått attacker från mig har haft det lika kul:)


V6 ojoj, vilken värld det har varit:) Jag började som liten skit som alla andra, var ju v2 inställningar så var ju tvungen å testa.
Kom med i -OOOH- vilket gäng det var=) Vi krigade mot .:RE:. som jag hade planer på att gå med också^^(tur att jag inte gjorde det).

Sen megra vi med Horden och blev lite små krig här och var=)

Jag kommer stanna kvar i V6 ett tag för att se hur jag ska göra, måste smälta allt detta först:/


Till er i FTW! God jul & Gott Nytt år och tack för denna gången:)
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Inte direkt utan mergning...

OK, inte spelat på V6 sen i februari.

Bara sett vad andra skriver här på allmänna och utgick från att det stämde.

Enligt mig så är en merge, att man tar in i stort sett alla från en annan stam till sin egen.
Om det stämmer att Horden har gjort detta så backar jag från mitt uttalande att de inte mergade.

Stämmer det att FTW! mergat vid flera tillfällen?
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
OK, inte spelat på V6 sen i februari.

Bara sett vad andra skriver här på allmänna och utgick från att det stämde.

Enligt mig så är en merge, att man tar in i stort sett alla från en annan stam till sin egen.
Om det stämmer att Horden har gjort detta så backar jag från mitt uttalande att de inte mergade.

Stämmer det att FTW! mergat vid flera tillfällen?

Horden har mergat med OOOH och CRY. Vi har mergat med en del stammar ^^
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Det va tråkiga nyheter :( Hoppas vi syns på en annan värld.

Päron, I will miss u sugarface! :(
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att ni förlorar med sådan dåliga stil. Ni var ganska ivriga på att vi skulle gå med på eran sida. Att vi gick med i FTW! i stället för er berodde ju på att ni tog in flyktingar från -SKoG-. Man kan säga att ni tog de största från -SKoG- och FTW! tog de största från J III. Det var ingen större skilnad faktiskt. Resten av J III blev allierade med FTW! och resterna av -SKoG- var allierad till Horden.

MVH
KillBananas
fd diplomat J III

Du är ganska söt i din vrede...:) Och jag förstår dig...värld 6 har plötsligt blivit helt ointressant för de allra flesta som hittills inte enbart har ägnat sig åt att internadla och övervinna barbarbyar. Men snacket om dålig stil är inte bara lustigt...det är oxå ganska korkat...;) Vad hade alternativet varit...? Att Horden fanns kvar och att vi övergav våra konton? Det hade kanske varit roligare statistikmässigt. Men sanningen är väl den att kriget mellan Horden och FTW har varit hårt och böljande under väldigt lång tid och båda stammarna har klarat sig väldigt bra och visat på att det har funnits duktiga spelare på bägge sidor. När så irl tar över för en del hos oss väljer vi att lägga ner stammen. Är det dålig stil...???

Mitt förslag är att ni delar upp FTW i två lika stora stammar och piskar på varandra nu. Problemet blir ju när den ena stammen blir lite för stark...men då kan ni ju merga igen och sen dela upp er i två nya lag....så kan ni ju hålla på ett tag till...;)

Lycka till i fortsättningen på värld 6.

/alive
 

DeletedUser

Guest
För att klargöra lite så läggs ju stammen ner för att nästan inga original hordare finns kvar, och allt för många slutar så funkar det inte längre. Jag menar, tänk er själva, agalevom, Simon Wiberg och alive slutar på en natt, hur kul är det liksom?
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Alive kommer att sakna dig och dina ibland bitska kommentarer till mig... Ja ibland befogade det kan jag villigt erkänna. Men det var kul att snacka med dig.
Kram Pia
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha här var man borta över helgen för att fira lite jul med släkten och så får man ett sms från en polare som säker att Päronsoda ska sluta:(

Vill tacka FTW! för en god match som kommer sitta kvar i historie böckerna för evigt!

Det har varit ett mycket kul krig, byar har bytts ägare men jag kan "stolt" erkänna att mitt rekord med inc var ca 300 varav 2 skarpa:p
Annars har jag haft kul när man har suttit uppe sent på källarna och skickat attacker=)
Jag hoppas att dom som har fått attacker från mig har haft det lika kul:)


V6 ojoj, vilken värld det har varit:) Jag började som liten skit som alla andra, var ju v2 inställningar så var ju tvungen å testa.
Kom med i -OOOH- vilket gäng det var=) Vi krigade mot .:RE:. som jag hade planer på att gå med också^^(tur att jag inte gjorde det).

Sen megra vi med Horden och blev lite små krig här och var=)

Jag kommer stanna kvar i V6 ett tag för att se hur jag ska göra, måste smälta allt detta först:/


Till er i FTW! God jul & Gott Nytt år och tack för denna gången:)

Håller verkligen med då jag också en gång i tiden var en -OOOH-'are fan va kul det var tills jag kom i bråk med någon. kommer inte ihåg vem det var men fick ett erbjudande från Clones och jag joina där.
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Väldigt tråkigt att Horden lägger ner sina yxor :(

Det har varit jobbigt på många sätt, många timmar framför datan, funderingar på att sluta för att det tar för mycket tid ifrån rl osv....men fasen va kul det har varit samtidigt!
Jag har aldrig haft så kul som i v6 den saken är klar.

Däremot så visar ju detta tydligt på att inte merga utan envist spela med "orginal uppsättning" inte funkar så bra. Att inte merga i ett spel som tw är för mig lika dummt som att meta utan mask :p
Då detta spel hela tiden har spelare som slutar så måste man ersätta dom hela tiden, därav merga. Man måste få in nya spelare som är aktiva och rensa dom som inte är aktiva, annars funkar det inte. Men nu kanske Päronsoda lärt sig det ;)

Men all heder åt er i Horden som kämpat hårt, det har varit ett sant nöje att få kämpa mot er. Tack för alla besök i mina byar, hoppas kaffet smakade :)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt tråkigt:(
Jag är en av dem som kommer att sakna Horden och de anfall jag aldrig fick :( :( :(
 
Topp