Horden loggar ut ^^

DeletedUser

Guest
Men nu kanske Päronsoda lärt sig det ;)

Det kan du ju tro om du vill ^^

Men min spelfilosofi kommer aldrig att ändras, tycker snarare att det är alla andra som borde ändra på sin ;)

Mitt facit som stamledare:

V3: Horden, högsta poäng 3,5 mille, bästa rank 65.

V6: Horden, högsta poäng 96 mille, bästa rank 2.

Skaplig formkurva om jag får säga det själv, detta trots att min spelfilosofi tydligen inte fungerar ^^


Kom igen nu, korten på bordet, hur kul är det EGENTLIGEN att merga ihop ca 3/4 av världen?

Om nu alla tycker att det är ett vettigt sätt att vinna på så ni ju skriva till TW teamet och säga att ni inte vill ha nått medlemstak för stammar överhuvudtaget i alla framtida världar, så kan alla merga ihop till en stam direkt från start, alla vinner... Woohoo, fan va kul TW vore då, eller? ^^

Nej tack, säger jag iaf, det TW behöver är snarare fler stammar som Horden, tror att ''merge kulturen'' kommer att döda detta spel helt till slut annars.

Vill ge cred till stammar som Yyigys, Shadow och -Skog, ni försökte iaf göra V6 roligare, och vem vet, nästa värld så kanske det är era kärnspelare som förpestar tillvaron för merge mupparna :D
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Kul å kul....ingen som säger att merga är det roligaste som finns.
Men skall man köra på en linje där man inte vill merga så får man verkligen se till att få med spelare som inte tänker lägga av utan köra tills världen har en vinnare. Att merga är ett måste, annars slutar det förr eller senare med det som just inträffat.

Men tanken med att inte merga (eller nästan inte merga, då ni faktiskt mergat lite) är ju god om det i praktiken skulle funka, det kan jag hålla med om. Men som jag ser det är det i stort sett omöjligt då en värld oftast pågår i flera år, å att få en hel stam att lira i flera år utan avhopp eller liknande är ju ganska omöjligt. Ni själva säger ju att ni drabbats av massa avhopp, hur hade ni tänkt att eran linje med att inte merga skulle hålla tills världen var eran då?

Som sagt, tanken är god men jag tror inte det håller i längden. "Merge kulturen" som du tror skall ta död på tw, är snarare ett måste för att tw skall gå att spela i flera år utan att stammarna faller sönder. Förstår att det känns tufft att hålla med om detta, men innerst inne så måste även en stor ledare som du förstå att det är så.

Å vi har då verkligen inte mergat med 3/4 av världen, det där får du nog ta en titt på igen.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Embryo, det är faktiskt en jävligt stor skillnad på att merga nån gång för att stärka stammen och att merga enbart för att bli större.

Till slut så blir det bara patetiskt, men om man inte har nån självrespekt så funkar det säkert ;)
 

DeletedUser

Guest
Embryo, det är faktiskt en jävligt stor skillnad på att merga nån gång för att stärka stammen och att merga enbart för att bli större.

Till slut så blir det bara patetiskt, men om man inte har nån självrespekt så funkar det säkert ;)

Nåja. Det blev en tjekanvariant trots allt. Tack till päron som gett ett roligt tw år. Det var i sanning en rolig upplevelse. Dock dog spelglädjen när agalevom lade ner samtidigt som FTW mergade för femtioelfte gången. Nåja historien skrivs av segrarna sägs det ju men jag tror att hordenlirarna alltid kommer att ha sinsanning och sin historia. Vi valde ju hur vi ville sluta. Cred till kärnkämparna. Vill passa på att lyfta fram paradigm också som är en komplett spelare i mina ögon. Nåväl horden lever vidare som grupp på fb för ev framtida spelupplevelser.
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Uhmpff.....patetiskt....självrespekt?

Nu låter du mer bitter än vad jag först trodde du var, jag har inte sågat ditt sätt att leda en stam eller varit kritisk mot Hordens sätt att spela på något sätt. Jag trodde vi förde en liten diskussion om mergning....inte hade en pajkastning.

Tror du att vi enbart mergat för att bli större? Är ditt svar ja, så är det tråkigt att du inte har bättre insikt eller "förståelse" för vad din fiendestam sysslar med.

Men jag antar att det enda du kan skylla på att ni "förlorade" är att vi mergat några gånger mer än vad du tycker är rimligt, det skulle jag kunna kalla patetiskt. Vi skulle säkert kunna sitta och leta fel hos varandra i timmar, både ni och vi skulle säkert hitta otaliga fel hos motparten, allt för att förklara sina egna misstag eller brister, fast vilka problem löser det?

Horden är splittrat, FTW! är det inte, vad är summan av kardemumman? Merg eller inte merg, vill man ha en stam med aktiva spelare så får man fixa det på ett eller annat sätt, vi mergade en del ni valde att merga "lite" och ta in "nya" spelare på kontona (plus att ni säkert satt på massa KÖ-konton). Det både ni och vi var ute efter var att få en stam med aktiva spelare i, tillvägagångssättet är olika men går ut på samma sak. Vilket som var effektivast ser vi ju nu, så vad är problemet? Att ni inte kan ta det är ju inte vårat problem ;)
Det har väl inte något med självrespekt att göra?! Ta din förlust som en man Päron, sluta skyll på mergningarna.
Patetiskt är det när man inte kan ta en förlust utan att försöka överbelysa den med anklagelser mot den andra sidan.

Tycker ni skall ta en förlust som man skall, med huvudet högt....för det är ni värda. Finns många bra lirare i Horden, den saken är klar.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker nog att vi har varit tydliga med att vi har sett oss besegrade av FTW. Detta inledde väl Päronsoda med att deklarera.
Sen kan man ha olika syn på hur kul det är att vinna genom att använda sig av olika metoder för framgång. Men det spelar mindre roll nu....:)
 

DeletedUser

Guest
Embryo: Jag gillade förresten när du bytte namn på en by som du förlorade till mig. "Glöm inte att klippa gräset" fick byn heta fram till sista dagen. Jag gillade din typ av humor...)
 

DeletedUser

Guest
Ta en förlust?, det är väl det vi just gjort, Horden fick stryk av irl, inte FTW! ^^

Men whatever, nu ska jag leka av mig i V10 :)
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Embryo: Jag gillade förresten när du bytte namn på en by som du förlorade till mig. "Glöm inte att klippa gräset" fick byn heta fram till sista dagen. Jag gillade din typ av humor...)

Hehe, ja den hoppas jag du tagit väl hand om? :p
Va lite roligare när jag hade mer byar i fronten, när vi slogs om byarna varje dag.....senaste tiden har varit ganska tråkig sedan jag blev lite "låst". :(
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Jaha här var man borta över helgen för att fira lite jul med släkten och så får man ett sms från en polare som säker att Päronsoda ska sluta:(

Vill tacka FTW! för en god match som kommer sitta kvar i historie böckerna för evigt!

Det har varit ett mycket kul krig, byar har bytts ägare men jag kan "stolt" erkänna att mitt rekord med inc var ca 300 varav 2 skarpa:p
Annars har jag haft kul när man har suttit uppe sent på källarna och skickat attacker=)
Jag hoppas att dom som har fått attacker från mig har haft det lika kul:)


V6 ojoj, vilken värld det har varit:) Jag började som liten skit som alla andra, var ju v2 inställningar så var ju tvungen å testa.
Kom med i -OOOH- vilket gäng det var=) Vi krigade mot .:RE:. som jag hade planer på att gå med också^^(tur att jag inte gjorde det).

Sen megra vi med Horden och blev lite små krig här och var=)

Jag kommer stanna kvar i V6 ett tag för att se hur jag ska göra, måste smälta allt detta först:/


Till er i FTW! God jul & Gott Nytt år och tack för denna gången:)


VA???? Megra ni med Horden??? Det var ju fult att merga sa ni ju. :)
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Du är ganska söt i din vrede...:) Och jag förstår dig...värld 6 har plötsligt blivit helt ointressant för de allra flesta som hittills inte enbart har ägnat sig åt att internadla och övervinna barbarbyar. Men snacket om dålig stil är inte bara lustigt...det är oxå ganska korkat...;) Vad hade alternativet varit...? Att Horden fanns kvar och att vi övergav våra konton? Det hade kanske varit roligare statistikmässigt. Men sanningen är väl den att kriget mellan Horden och FTW har varit hårt och böljande under väldigt lång tid och båda stammarna har klarat sig väldigt bra och visat på att det har funnits duktiga spelare på bägge sidor. När så irl tar över för en del hos oss väljer vi att lägga ner stammen. Är det dålig stil...???

Mitt förslag är att ni delar upp FTW i två lika stora stammar och piskar på varandra nu. Problemet blir ju när den ena stammen blir lite för stark...men då kan ni ju merga igen och sen dela upp er i två nya lag....så kan ni ju hålla på ett tag till...;)

Lycka till i fortsättningen på värld 6.

/alive

Men dålig stil menar jag att ni uppger att orsaken är att FTW! mergar sig till övertag. Men mergat har ju ni också som vi kan läsa om tidigare i tråden.
Jag förstår att ni slutar men det beror ju på att era spelare tröttnat och att ert underläge blivit ohållbart. Att bara försvara sig är ju inget kul.

Ni krigade tappert mot FTW! och bör kunna sluta med heder. Istället väljer ni att quacka som gamla anker.
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Det kan du ju tro om du vill ^^

Men min spelfilosofi kommer aldrig att ändras, tycker snarare att det är alla andra som borde ändra på sin ;)

Mitt facit som stamledare:

V3: Horden, högsta poäng 3,5 mille, bästa rank 65.

V6: Horden, högsta poäng 96 mille, bästa rank 2.

Skaplig formkurva om jag får säga det själv, detta trots att min spelfilosofi tydligen inte fungerar ^^


Kom igen nu, korten på bordet, hur kul är det EGENTLIGEN att merga ihop ca 3/4 av världen?

Om nu alla tycker att det är ett vettigt sätt att vinna på så ni ju skriva till TW teamet och säga att ni inte vill ha nått medlemstak för stammar överhuvudtaget i alla framtida världar, så kan alla merga ihop till en stam direkt från start, alla vinner... Woohoo, fan va kul TW vore då, eller? ^^

Nej tack, säger jag iaf, det TW behöver är snarare fler stammar som Horden, tror att ''merge kulturen'' kommer att döda detta spel helt till slut annars.

Vill ge cred till stammar som Yyigys, Shadow och -Skog, ni försökte iaf göra V6 roligare, och vem vet, nästa värld så kanske det är era kärnspelare som förpestar tillvaron för merge mupparna :D

-SKoG- är en merg mellan två stammar. Sedan gick de största till Horden. Sluta snacka om merg, det är en del av spelet. Merg iap allians samma skit.
 

DeletedUser

Guest
Killbananas har full koll på läget, som vanligt bör kanske tilläggas. Horden tog 4 spelare från -SKoG- och det var inget tal om merg där. Mig veterligen lämnade samtliga dessa 4, jag själv inkluderad, -SKoG- för att få nya utmaningar i spelet. Början av J III vs. -SKoG-"kriget" var ju näst intill patetiskt tråkig och intetsägande.

Jag är stolt över min tid i Horden och även om jag sett över Hordens hela historia inte bidragit med speciellt mycket är jag glad över det jag gjort den sista tiden och är glad över att ha fått vara en del av den bästa stammen i V6.
 
Senast redigerad av en moderator:

eramujun

New Member
Reaktionspoäng
0
Killbananas har full koll på läget, som vanligt börj kanske tilläggas. Horden tog 4 spelare från -SKoG- och det var inget tal om merg där. Mig veterligen lämnade samtliga dessa 4, jag själv inkluderad, -SKoG- för att få nya utmaningar i spelet. Början av J III vs. -SKoG-"kriget" var ju näst intill patetiskt tråkig och intetsägande.

Jag är stolt över min tid i Horden och även om jag sett över Hordens hela historia inte bidragit med speciellt mycket är jag glad över det jag gjort den sista tiden och är glad över att ha fått vara en del av den bästa stammen i V6.

Bra sagt Nische - jag gick också med i Horden för att få nya utmaningar. Jag är mkt stolt över att få vara del av Horden- den bästa stammen helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Bra sagt Nische - jag gick också med i Horden för att få nya utmaningar. Jag är mkt stolt över att få vara del av Horden- den bästa stammen helt enkelt.

Kan inte annat än hålla med om detta. Lite intressant är även de forna JIII-medlemmarnas försök att mosa mig i slutet, med tanke på att ni var så pass många borde ni väl ha tagit några fler byar? Men nu är kontot obemannat, så nu kanske ni lyckas lite bättre?
 

DeletedUser

Guest
simpsons_nelson_haha2.jpg
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hmmmm men vem är du då i v10..... eftersom att du inte spelar som Päronsoda där.... jag är så nyfiken så jag spricker.... och ja jag heter givetvis samma där:)
Kramar Pia som inte fick som hon ville och aldrig kommer att få det nu i v6



[surar]
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Horden <3

-Det har varit en ÄRA att spela med er från horden!-
Absolut den bästa stammen med de skönaste snubbarna ever! ;)

Jag vill även önska alla FTW'are ett lycka till framöver, Learn to respect your enemy.



GOTT NYTT ÅR!

Dåren av alla dårar - Start
 
Topp